YuMark 41

140 18 0
                                    

Yugyeom
nervózně poklepávám nohou a každou chvilku stříhám očima k hodinám. je to teprve pět minut Yugyeom, nic se mu nestalo, když bych vyšel ven tak ho uvidím na konci ulice, jenom klid, je přeci jasný den a navíc má ten náhrdelník. snažím si tohle opakovat co nejčastěji abych nepanikařil. hosté na mě radši moc nemluví protože neví jestli bych je neseřval ehm. Jackson vypadá že nad něčím hodně přemýšlí a je pravda že se trošku zklidnil od té doby co tu je Mark a přilákal nám zákazníky. ale pořád je jak osina v zadku, hlavně když to nejméně potřebuji. jako třeba teď.
"myslíš že se vrátí? nezdrhl? dá se mu věřit?" dojde ke mě a dloubne do mě zamyšleně loktem.
"buď zticha" unaveně si povzdechnu.
"jaké to je mít doma hybrida?" řekne najednou. překvapeně se na něj zadívám, nikdy se na osobní otázky neptá.
"no, je to příjemné, když je doma a já se vracím z práce tak je moc hezké jak na mě čeká, je vděčný za každé pohlazení, za každé jídlo co mu dáš. když mu ohřeješ mlíčko tak by ti snesl nebe, v noci se rád tulí a krásně přede když ho hladíš po ouškách. je to moc hezké mít ho doma." usměju se na něj a on si to ehm zapisuje? "co to děláš?" zeptám se ho opatrně.
"no ten hybrid říkal že ten další hybrid bude potřebovat místo, k tobě asi nepůjde tak asi bude muset být tady, nebo u mě nebo u mámy to ještě nevim ale nechci dopadnout s vyškrábanýma očima" otřepe se.
"ah dobře, dám ti pár rad" odkašlu si " neříkej jim hybrid, mají jména, za další nesahej jim na ocas a na ouška dokud ti to nedovolí" ukážu na jizvy co mám od Kihyuna ehm. vytřeští oči. " zjisti co mají a nemají rádi ať předejdeš tomu že tě pokoušou. mluvím z vlastní zkušenosti. měl jsem možnost setkat se s nejsložitějším hybridem. Mark je zlatíčko ale Changkyunnieho hybrid je satan sám tak vím o čem mluvím" otřepu se při té vzpomínce. vše si podrobně píše a zvýrazní si nesahat na ocas a na uši ehm.
"jsem zpěěět~" ozve se ode dveří. nadšeně se otočím když uslyším jeho hlas a pak se usměji když vidím že přišel s tím dalším hybridem. drží si ocas v rukách ale nevypadá tak bojácně jako Mark. Mark ke mě dohopsá a skočí mi do náruče a pevně se ke mě přitulí.
"jsi šikulka že jsi to zvládl" dám mu pusu do vlásků a on se zatetelí.
"děkujuu~" zapřede a pak se ode mě odtáhne. " tohle je Jooheon" představí nám ho. usměji se na něj má krásnou popelavou srst s černými pruhy. zamává na nás a musím říct že jsem v životě neviděl takhle hluboké ďolíčky.
"ahoj já jsem Yugyeom Markův pán" dojdu k němu a potřesu si s ním rukou a překvapivě on to neodmítne ale rád si se mnou potřese.
"Jackson" pronese Jackson svým arogantním tónem. Jooheon na něj zaprská a Jackson překvapeně odskočí. no jo co se dá dělat. Mark si hačne na barovou stoličku a pozoruje jak jooheona učím dělat kávu ale když se k němu moc přiblížím tak na něj začne Mark zběsile prskat, nedejbože abych se ho nějak dotkl to nebezpečně střihá ušima a prská. Jooheon při tom vždy protočí očima a zasměje se. no směj se, jdeš domů s Jacksonem a já s tím žárlivým ďáblíkem co mě propaluje pohledem, protože jsem zrovna vzal Jooheona za ruku ehm.


How to earn kitten's trust ✓  || Changki | YuMarkKde žijí příběhy. Začni objevovat