1.bölüm

4.1K 146 25
                                    

Sabahın köründe kalmak gibi bi eziyet yapılır mı insana ? Malesef başımda dikilen zebani ablam yüzünden yatktan ilkilerek kalktım . Bügün  kapadokyaya gidecegiz , heycenlı mıyım ? tabiki hayır . Küçük şeylerle mutlu olma zamnımı çoktan geçtim  . Tamam belki küçük olamaya bilir ama mutlu olamıyorum işte . Kısa bi mesafe oldugu için otobüs ile yolculuk yapacaktık , ama neden saat 7:00 otobüsü ? 

Yolculuk yapmayı sevmiyorum , daha dogrusu evden çıkmayı sevmiyorum , ama neyseki kapadokyaya kuzenlerle gidecegiz .

Otobüse tam vaktinde ulaşabildik , en arka koltuga yerleşerek hızla en degerli varlıgımı telefonumu ve kulaklıgımı çıkarıp en sevdigim hint şarkısını açtım vede wattpad i açtım. Iyi bir Solucanist olarak kitabı birkez daha okudum . Galiba ben kıvança aşığım . Aslında hiç kimseye aşık olmadım vede kimseyle çıkmadım , çogu arkadaşım bana  taş kalpli diye seslenir aslında haklılar bi bakıma . Bence insanlar aşkın kelime anlamını dahi anlayamamışlar . Aşk ve sevgi sözcüklerini bile basitleştirdiler . Nezaman yapış yapış bi çift gözrsem midem bulanır . Düşünce ile zaman öldürürken 1 saat nasıl geçti anlayamadım bile. Kuzenlerin ayaklandıgını farkedince hızla kendimi dışarı attım . Mide bulandırıcı otobüs yolculugundan kurtuldugum için çok mutluyum .

Aman Allahımm etraf koreli kaynıyorr . En büyük tutkunu oldugum ikinci şey ise kore dizileri ve gitmek istedigim yer hindistan ve kore . Etrafıma gülücükler saçarak otele dogru yürümeye başladım . Bu nasıl rampa ya ! otele gidene kadar bacaklarım yorgunluga daha fazla dayanamayarak iflas etti . Odama yerleşmekle bile ugraşmadan direk yatag atladım gözlerim direnmeye bırakarak rahatça uykuya dalmama izin verdi . 

UMARIM BEGENMİŞSİNİZDİR :D YORUM VE VOTE YAPMAYI UNUTMAYIN :D

multımedyada tanıtım videom var . 

LANET OLSUN Kİ . YANLIŞLIKLA 2. BÖLÜMÜMÜ SİLMİŞİM :(( WATTPADİ BOKA ÇEVİRDİLER  İYİCE . İKİNCİ BOLÜMÜ BURAYA DEVAMI OLARAK YAZIYORUM  . ÇOK ÜZGÜNÜMM :(((

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

2. BÖLÜM 

Uykumu bölen o lanet olası kapıya dogru paytak adımlarla yürürken onümde duran koca , kırmızı bavulu farkedemeyecek kadarda uykulu bi şekilde yere yapıştım , bacagım fena agrıyor ama . topallayarak kapıyı açtıgımda kahkaha atan gereksiz kuzenimle karşılaştım . Neye gülüyor yoksa seslerden düştügümü anladı mı ? rezil oldukk ya . Gülmekten kızarmış suratına bir tokat yapıştırmak isterdim ama kırılgan bi kuzenim var malesef . "Aslı düştün mü yoksa ? " diye sordu yarı kahkaha atarak . Kendimi tutamayarak konuşmaya girdim . "He düştüm çok mu komik ? " . Konuşmamla kahkası dahada arttı , şu surat ifadesi bile gülmem için yeter , pancara dönmüş suratla gülerken daha fazla danamayarak ona eşlik ettim , gülmek güzel şey ama geçici . Bi anlık mutluluk saman alevi gibi . "Aslı ben seni çagırmaya gelmiştim hadi hazırlan tur servisimiz geldi çabuk ol 5 dakikan var " . Beş dakika nedir ya ! hızla elime geçen ilk şeyi dar kotumu ve su yeşili kolsuz gölegimi hızla üstüme geçirerek aynanın karşsına geçtim . Saçımı hızla topuz yaparak sandeletlerimi ayagıma takıp odadan ayrıldım . Servis gelmemiş ki , kesin hızlı oluyum diye yalan söylediler , ne gıcık insanlar ya ! . Tam agzımı açıp sayıştıracaktım ki , beklenen servis geldi . Kuzenlerin binemesini beklemeden servisin merdivenlerine adımımı attım ki , allahımm oda ne ? bu çocuk gerçek mi ? Kendime sordugum sorunun cevabını bulamayacagıma eminim . Bu nasıl bir tatlılık ya , hayatımda böyle yakışıklısını görmemiştim . gözleri degişik bakıyordu sanki , farklı herkezden farklı . Güneşe meydan okuyan bembeyaz teni adete göze çarpıyordu . Bu çocukta degişik bi çekim var , bilmiyorum tuhaf oldum . ne saçmalıyorum ben ya ! Kendine gel aslıı , sen aşık olmazsın !

DİREK 3. BÖLÜME GEÇİYORUZ . ŞUAN İÇİM YANIYOR . ÇÜKÜ ; İKİNCİ BÖLÜMÜN YORUMU , VOTE Sİ , OKUMASI İPTAL . :((

...TURİST...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin