15.Bolum lunaparkk

590 56 30
                                    

Dunun yorgunlugunu tüm vucudumda hissedebiliyorum . Dünü hatirlamak bile içimi coşturuyor. Hayatimda boyle bişey yaşayacagim aklımiN ucundan dahi geçmezdi . Dun tum avengers ekibi ile tanişıp forlrograf çektirdim . Robert downey jr yi canli canli gordum dahada onemlisi avengerda rol aldim . Çok küçük bir rol olsada benim için çok onemli . Bunlarin hepsi alberto sayesinde oldu ona küçuk bir teşekkur borçlu oldugumun farkindayim . Ne yapsamm ona bi supriz mi yapsam . New york a geleli 4 gun oldu  ve bu 4 gun boyunca o beni gezdirdi ve eglendirdi . Nasil bi tessekkur etsemmm  . Supriz en iyisi ne yapsamm ya .

Bugun gine buluşacagiz en iyisi ons bi hediye almak   .

"Ne yani elif ona hediyemi aliyim "

"Eveet"

"O zengin picler neyden hoşlanir hiçbir bilgim yok ."

"Bilemiyorum ki hiç zengin bi piçle takilmadim."

"Albertoya bi tek ben piç diyebilirim bida ona kufur etmee"

"Tamam be ne sinirleniyosunn"

"Hah boyle adam oll".dememle kahkahalarimin birbirine karismasi bir oldu . Bende oda gulmekden yerlere yattik resmen .

"Lan kuzi telefonun çaliyor"

"Telefonum nerde lannn"

"Ne bagiriyon kuzi ya al bura , ve alberto ariyor " diyerek telefonu bana uzatti  . Arayan albertoydu   .

"Selam"

"Selam"

"Bugun napiyoruz aslı"

"Ne biliyim newyork u bilen sensin yani sana kalmis "

"Tamam ozaman seni almaya geliyorum  "

"Şimdi mi ?"

"Evet"

"Olmaz 3saat sonra gel biraz işlerim var da "

"Tamam"

"By gorusuruzzz"

"Görüşürüzz.."

"Elif yardim ett ne aliyim "

"Ya bilmiyorum kii ne alinir."

Kara kara duşuncelere dalmisken elifin yardim eli uzandi .

"Buldummmm "

"Ne buldun elifff "

"Ona kek yap , cok şeker olur."

"Olur mu cidden "

"Tabi olur hemde supeer olur."

Bilmiyorum kek isi çok saçma geliyor ama elimdeki tek fikir bu . Kizlarin sevgileriene kek yaptikalrini duymustum . Ama bu benim tarzim degil. Tamam keki benden guzel yapani yoktur . Hele o kek havuçlu kek ise parmaklarini yemek garanti ama bu bi zengin piçi ne anlar bunlardan . Belikide bi ilktir yemek pişiren bi kiz ile takilmak .

"Hadi asli kalk anca yetişir şimdi başlarsak "

"Ya kuzi bilmiyorum yapsammiki sonuçta bu biraz farkli zengin piçi ve aşiri taş yani ne  biliyim ona saçma gelebilir . "

"Ya kizim saçmaalma "

"Tamam lan hadi kalk yapak"

"Hadi dogru mutfaga "

1 saatin sonunda mukemmel bir havuçlu kek yaptim  . Tabi elifin de katkilariyla .

Artik hazirlanmaya geçebilirim . Tam 1:30 saatim var hazirlanmak için . Her zmanki gibi ne giysem krizinin içinde buldum kendimi .

...TURİST...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin