9.bölüm ITIRAFLAR

609 62 8
                                    

Alberto'dan :

yalandan kurduğum cümleler yüzünden gözünden iki damla yas süzüldugunu görünce kendimden nefret ettim .

Tamam itiraf ediyorum ona gerçekten aşığım . O gün o tura katıldıgim gün onu ilk gördüğüm anda dikkatimi çekmeyi başarmisti . Onun gülümsemesi tıpkı gün ışığın gibiydi insana huzur veriyordu . Ve onunla ortak noktalarım vardı . Onun yanında olmaya çalıştım . Ama restoranda yan yana oturmak ve aynı yemeği yemek tamamen tesadüftu . Onu o dar magradan çıkarırken bana dolaşmış oldugu ince narin kollarındaki urkekligi farkedebiliyordum onun için onu ürkütmemek için onunla fazla iletişime gecmedim. Onun hakkında bildiğim bi kaç şey vardı adi , kayseri de yaşadığı , hintleri sevdiği . Onun hakkında baska hiçbişey bilmiyordum onu aradım yüzlerce kişi ile iletişim kurdum ama hiçkimse benim ona ulaşmamı sağlayamadı soyadıni bilseydim onu bulabilirdim ama sormamıştim. Tur şirketinin kayıtlarını istedim fakat vermediler rüşvet bile kabul etmediler . Zaten o günden sonra 2gün daha kalıp pamukkaleye geçtim . Orda geçirdiğim iki gün boyunca boş boş dolanıp onu aradım sokaklarda birsürü insan vardı ama aslı yoktu . Biliyorum çok saçma bişey ben değil ilk görüşte aşka , aşka bile inanmazdım kimseyi bu kadar fazla düşünmemiştim o benim için bi ilkti . Önceden de sevgilim olmuştu ama hiçbirini bu kadar düşünmemiştim hepsi benim popülerliğim için benle birlikteydi ama onun bakışları farklıydı sevgiyle bakiyodu insanin yüzünden anlayabileceği kadar masum ve safti . Utangaçti gördüğüm hiçbir kızda olmayan bi özellikti ben onlara yaklaşınca değil kaçmak dibimde bitiyorlardi ve onlar benim kim olduğum için bunu yapıyorlardı . Onun için kimseyi sevemeyecegimi düşünüyordum ama o baska o tamamen farkli ve ben ona aşığım onu en yakın arkadaşim austinden bile kiskandim . Ve saçma şeyler söyleyerek onun aglamasina sebep oldum . 'Galiba balık burcu' diyen austine kafamı çevirdim ve 'yalan söyledim' dedim .

Austin gözlerinin içi gülerek 'ne yani sen aşık mı oldun' dedi .

'Evet hayatımda ilk kez birine aşık oldum ve onun aglamasina sebep oldum' dedim . Nasıl yani ne ara aşık oldun' dedi bana alayla bakarken .

Ben sana olayı eksik anlattım' dedim pişman olarak .

'O yüzden kız ağladı demek' dedi .

Aslı yüzünu yıkamış ama kızarık gözlerden kurtulamamisti ona bişey sorup onu daha fazla utandırmak istemiyorum . Austine bişey sormamasi konusunda uyaran bir mesaj yolladım .

Başını onaylandığını belirten şekilde salladı .

'Sizinle takılmayı çok isterim ama konser için prova yapmam lazım ' dedi ve kalktı .

'Sarilabilir miyim?' Dedi aslı utanarak.

Onu kıskanıyorum evet şimdide kıskançlıkdan geberiyorum.

'Aslı nezamana kadar buradasın diye sorunca kendimi tutamayıp austine ters ters bakış attım' . Aslı hemen atıldı '3ay buradayım'dedi.

Dayanamayıp 'hadi sen geç kalma dedim' .

'Tamam tamam sizi yanlız bırakıyorum' dedi ve gitti.

Aslı bana ters ters bakıyor çok kırılmış olmamli .

Şimdi yapmam gereken şey onun gönlünü almak .

Aslı yarın senle newyork turu yapalimmi dediğimde gözlerimin içine baktı . Bu kizin bakışları bile aşk doluydu.

'Tamam' dedi o tatlı sesiyle . Ben gerçekten birine aşık mı oluyordum yoksa digerleri gibi saçma ilişkilerden mi ? bu sorunun cevabını ben bıle bilmiyorum ama bu farklı . Ben ilk defa birini araştırdım ama bulamadım orası ayrı tabi . Bir tesadüf sayesinde onu yenıden buldum ve bırakmayada hiç niyetım yok .

onu bırakmayacagım...

...TURİST...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin