11.Bölüm

606 61 6
                                    

MULTIMEDYA DA ASLININ YEMEGE GIDERKEN KI HALI VAR ....

3 saatin sonunda ne giyecegime karar verebildim , krem rengi dantel mini bir elbise seçtim . Elbise tamamen dantel kaplı belinin biraz üstünde kurdeleli bir siyah kemeri var . Elbise bana gore fazla şeker ama ilk kez bi erkekle akşam yemegi yıyecegi tam olarak ne giyegemi bilmedigim için bu konularda master yapmış elife muhtacım ve mecbur bunları gıyecegim .

Saat 7.30 oldugunda çoktan elbisemi giyip odanın içinde turlamaya başladım . Cama yaklaşınca albertonun kapıda olduunu farkettım . Hemen Siyah süet topukllarımı ayagıma geçirip dışarı fırladım .

Kapımı açtı ya allahım bi insan hem bu kadar yakısıklı hemde bukadar centilmen olabilirmı ? bence o insan üstü bi varlık.

Yol boyunca tek kelıme etmedik . Arabayı büyük bir restorantın onune park ettıkden sonra hemen ınıp kapımı açtı . Gülümsedim ve "teşekkür ederim" dedim . "bişey degil " dedi ve koluma girdi .

KOLUMA GİRDİ inanamıyorummmm ya . Kolumu çekmek istesemde iç sesimi dinlemedım ve onla beraber yurumeye başladım .

Büyük ihtişamlı bir girişi vardı restarantın girişi bukadar güzelse allah bilir içi nekadr guzeldır .

tahmınım dogru çıktı içi gerçekten mükemmeldi . Görgüsüz gibi davranmamak için mekanı süzmeyi kestım . Burası eminim çokda pahalıdır diye düşünürken garsonun gelmesi ile sessizlik bozuldu . Ne yıyecegimi bilmiyorum çunku bunların hepsi yabancı ve ben bunların hiçbirini tatmadım .

"ben bir portakallı sıgır rosto ve kırmızı şarap alayım " . ben ne yıyımm off

"hanım efendiyede aynısından ama şarap yerine , ne içersin aslı ? fanta dedim zorlukla , fanta olsun dedi garsona " . garson uzaklaşırken ona dık dık bakmaya başladım .

"Ne oldu neden oyle bakıyorsun "

"neden şarap degılde fanta "

"içmek için fazla küçüksunde ondan " dedginde sınırlendıgımın farkındaydım ama onla çıktıgım ilk akşam yemeginin içine sıçmamak için ses etmedim .

Uzun bir bekleyiş sonunda yemekler ve fantam geldi . Yemegin kokusunu almam acıktıgımı hatırlatmaya yettıde arttı bile . Yemege sabırsızlıkla bakarken bir ses bu keyfimi boldu .

"Selam" dedi bi kız . Süper mını elbisesi her an açılacakmış gıbiydi .

kız bana bakarak "buda yenisimi " demesiyle ona delici bakışlarımı yollamam saniyelerimi almadı .

"Burası yeri değil scarlett "

"Bi dakka neyin yeri değil" dedim sinirden gebermek üzereyken .

"Sen yeni fahişesisin değil mı?" dedi bana bakarak . İşte bu tepemin tasını attırdı . Bekle kızım oldün sen dedim üzerine yürürken . Sinirden karşımdakinin turk olmadigini unutup türkçe konuşmusum .

Hemen üstüne atılıp o sari saçları ni avuçladim ben öyle laflari kaldiramam ve karşımdaki bi kızsa şimdi yaptıgim gibi dalarim. Alberto bana şaşkın şaşkın bakarken kızın karnına kuvvetli bir tekme savurdum kız ağlayarak yere yattı resmen . Ben devam edecektımdi alberto kolumu sıkaca tuttu beni kendine çekti . Kulağıma " başın belada " dedi .

"Korkma bişey olmaz ben türkiyede bunun gibi çok kız dovdum ve bu kız kesinlikle haketti "

"Haketti ama o kızın babası hakim , bir davaya çıkma oranın yüksek ."

Ne naptim ben ya başka bi ülkede yabanci bi kız dövdüm haketti ama bunun sonunu hiç düşünmeden daldım . Eğer beni hapse atarlarsa hadi annemgile haber verirlerse napacagim ben . Endişemin gözlerimden okunduguna kalıbımı basabilirim .

"Sadece bana bak ve sakin ol tamam mı, korkma seni kurtaracagim . "

Bu sözleri azıcık beni yatıştırsada hala gotum gotum oluyordum .

Alberto kızla yaklaşik 15 dk dir konuşuyor . Ne konuştuklarıni merak ettiğimden geberebilirim .

Neyyy biraz önce dovdugum kız ile alberto gulusuyorlar .

O gördüğüm şey ile tum hayallerim hayatımın yıkıldıgini hissedebiliyordum alberto o sürtük ile öpüşuyordu.

Gözlerime biriken yaşları göndermeye çalışarak hızla masadan kalktım . Dışarı çıkmamala birlikte gözlerimden damla damla yaşlar inmeye başladı . Tamam senden beni sevmeni beklemiyorum ama bari beni yemeğe davet edip benim dovdugum kizla gözümün önünde öpüşme . Içimdeki nefreti ve hayal kırıklığını iliklerime kadar hissediyordum. Şimdi napacagim hiç tanımadığım bi ülkede gecenin bi vakti kısa bi elbise ile saat 9 da napacagim ben .

Hiçbirşey düşünmeden sadece yürüdüm taki iki tinerci tiple karşılaşana kadar . Iliklerime kadar korku ile doldum ama niye korkuyorum ki sokakta bi çok insan var ve ben insan dövme konusunda master yapmış bi insanım, turkiyedeyken nerde mevzu orada aslı yani korkmamaliyim . Arkamı dönüp hizli adımlarla ilerlemeye başladım burası zengin piç tipli 18-25 liklerle dolu . Arkamdan gelen piçleri görünce irkildim ve gördüğüm ilk mekana girmek için hızlandım . Kapıya ulaşınca buranın bir bar olduğunu anladım . Bar ve ben telaffuzu bile komik geliyor ama arkamdaki piçlerden kurtarmam için içerdeki kalabalıga dalmak en iyi çözümdü. Kapıdaki korumaları zar zor atlattikdan sonra direk içeri daldım buraya girdigimi kesin farkettiler kesin içeri girecekleri. Içeri kalabalıkti ama ilgi çekiyordum burada üzerimdeki elbise bir bar için oldukça masum duruguna kalıbımı basabilirdim ama mecburum .

Bu benim hayatımda ilk kez bara girişim ve nasıl hareket edeceğimı bilmiyordum . Herkez dans ediyordu bende ben burdayım der gibi göze çarpıyordum . Bar tezgahına doğru ilerlerken belime bir el sarildi ve beni kendine çekti bildiğin taciz ediyor .hayatımda bi kaçkez tacize uğramıştım ama bu piç onun daha abartilisini yapıyor. Kollarına sert yumruklar vurarak bağırmaya başladım yüksek ses müzik sesinden dolayı sesim duyulmuyordu hoş, zaten görenler değil yardım etmek güluyorlardi allahım ben ne yaptım boyle başıma ne belalar açtım . Ben çırpınırken hala bağırıyordum . Piç' in yüzünü goremiyordum çünkü arkamdan sarılmışti . Ben tepinirken birden adamın kolları gevşedi ve sarsilarak yere yapıştı . Piçin bana yaptığı taciz sinirlerimi tepeme çıkarmıştı yerdeki piçe tekme savurmak için arkamı döndüğümde adama yumruklar savuran austini gördüm. Ne yani beni o piçin kollarından kurtaran kişi austin mahone mı yani. Kısa bi şoka ugrasamda o pis sapiga tekme atmayı ihmal etmedim ben tekme atarken austin yumruk atmayı bırakıp şaşkın şaşkın beni izliyordu .

"Sen hiç sinirli turk görmedin mı ne bakiyon " dedim türkçe . Anlamayan gözlerle bakmaya devam etti . Tum hincimi çıkarmadan bu piçi bırakmak istiyordum . austinin sesiyle gözlerimi devirmemek için kendimi zor tuttum " bence yeter artık bu dayak ona 1 yıl gider " dedi . Agzi burnu kan olmuştu ama içimdeki öfke hala sonmemisti. Ama karşımda austin mahone duruyor napiyorum ben ya austin mahonenin karşısında bildiğin adam dovuyorum . İç sesim daha devam etmem gerektiğini soylesede karşımda austinin durduğunu kendime hatırlatarak vurmayı kesdim .

"Iyimisin"

"Değilim çok kötüyüm" bunları söylerken gözüm dolmuştu bile .

"Ne oldu aslı "

Ney adımı hatırlıyor unutmamış

"Bişey olmadi ama kötuyum" dedim yalan söyleyerek .

"Tek başınamı geldin buraya?" Dedi sorarcasina .

"Hayır "

"Albertoyla mı beraberdin "

"Evet" dedigimde sinirlendiğini farketmedi değilim . Ama neden sinirlendi ki .

10 dk boyunca kimse konuşmadı taaki ben sessizligi bozana kadar .

"Beni eve bırakabilir misin? "

"Tamam hadi gel o zaman "dedi ve yürümeye başladı bende onu takıp etmeye başladım siyah bir lamborghini nin önüne geldik şoför hemen kapıyı açmaya yöneldi .

"Gidebilirsin " dedi şoföre . Şoför kafasıyla onayladı ve hemen uzaklaşırtı . Kapımı açmasını beklemeden direk arabaya atladım . Evin adresini verdim ve yola bakmaya başladım .

...TURİST...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin