1 AY KADAR Bİ SÜRE YAZAMADIM . OKUYUCULARIM YARISI KADAR AZALMIŞ VOTE VE YORUMDA ÇOK AZ. :(
NEDEN ?
"Aslıı ne konuştunuz çabuk anlat "
"Off fidan yeter bi rahat bırak uyuyucagım "
"Anlatmadan uyku falan yok " . Derin bi nefes aldıktan sonra herşeyi baştan sona kadar anlattım . Gerçi konuşmamıştık ama ...
Albertoyu gerçektende çok özlemişim , ona olan aşkım halan ilk günkü gibi kalmış hatta artmış bile diyebilirim . Sabah onu gördügüm andan itabaren halan aklımda , onun dışında düşündügüm hiç bişey yok .
Onu hemen affetmeye hazırım , çünkü hergün onu bekleme umuduyla uyudum , çünkü ona halan deli gibi aşıgım .
ALBERTONUN ANLATIMINDAN ;
Bügün gerçekmi ? yoksa yine kurdugum hayaller mi ?
Aslı , rüyalarımın prensesi . Onu bulacagıma umudum kalmamıştı. 3 yıl önce sadece bi yanlış anlaşılma yüzünden aslı beni terk ettigind
e bunun düzelebilecegine inanıyordum , annemin ölümü ile ispanyaya dönmem herşeyin sonu olmuştu . 2 Ay sonra kayseriye döndügümde artık aslı yoktu . taşınmışlardı , onu bulmak için okadar çok ugraştım ki ; komşularına kadar sordum , ama kimseye söylememişler . Neden neden aslı ? . Arkadaşı fidanı aradım ama oda hattını degiştirmişti . Tüm sosyal aglarını ; facabook , twiter , instagram , tumblr , hepsini kapatmıştı yada beni engellemişti . Hergün , hergün araştırdım ama bulamadım . 6 ay boyunca kayseride kaldıktan sonra ispanyaya döndüm . onu takip ettigim süre içindeki çektigim resimlerden koca bi album oluşturdum . Hergün resimleriyle konuştum . içime kapanıp kendimi derslerime verdim sadece çalıştım . İngilizce dil edebiyatında ögretim üyeligini kazandım . Bü ülken çok sıkıldım artık , eski hareketli hayatımın aksine 3 yıldır sessiz ve çalışarak geçirdim . Gitmek istiyorum , uzaklara , kendimi rahat hissedebilecegim bi yere gitmek istiyorum . Kapadokyaya gitmek , bundan sonraki hayatımı orada devem ettirmek istiyorum . Beni bu hale getiren yere herşeyin başlangıcına gitmeyi , aslıyı beklemeye gitmek istiyorum . Ögretim uyeligimi ispanyada degil , kapadokyada yapmak istiyorum . Babamın yardımı ile kolayca kapadokya ünüverstesine ingilizce ögretmeni olarak yerleştim . Orada aslıyı görmek sanki oldümde tekradan hayat buldum gibi hissettirdi . İçimde sevinç ve hüzün karışımı duyguların içinde bogulurken buldum kendimi . Sanki kalbim yerinen fırlayacak gibiydi , onu çok özlemişim , ona olan aşkım hiç bitmemiş aslında sadece üzeri tozlanmış . Onun gibi mükemmel birini unutmakta mümkün degildi zaten . Onu çok seviyorum , onsuz yaşayamayacagımı bı kez daha . Bundan sonra onun peşini bırakmayacagım , istesede istemesede yanından ayrılmayacagım , artık onun belasıyım .Bana yaklaşma dediginde daha fazla üsteleseydim inadının tutacagını bildigim için sadece takip etmekle yetindim . Fidanla beraber küçük bi dairede kalıyorlar . Fidanın yaptıgını halan unutamıyorum , aslıya ulaşmamın tek yoluydu . Ona bi kere ulaştım . Okullarına gittim , bişey soylemeden okuldan attırdı beni . Çıkıştada ne kadar konuşmaya çalışsamda tek kelime etmedi .
Keşke açıklama yapmama izin verselerdi , aslında scarletin beni görmeye geldigi , onu dışarı atarken o pisligin bana yapışması , ve en olamaz anda aslının ortaya çıkmasından ibaretti , ama yanlış anlaşılma oldu ve kimse beni dinlemedi bile . Artık istesede istemesede bırakmayacagım onu .
Sabaha kadar düşünmekten uyuyamadıgım için gözlerim kızardı . Ve çok agrıyorlar . Olsun agrısın artık aslıyı gördüm ya ölmek bile sorun degil. Acaba yarın ona nasıl davranmalıyım ? .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
...TURİST...
Romanceilk görüşte aşk mı ? . Aşka tamamen uzak olan aslı için ilk görüşte aşk , hemde en olmaz kişiye , bir turiste aşık olmak .