Kahretsinn kendimi hiç ama hiç iyi hissetmiyorum . Başım çok fena dönüyor ve bagırmaya dahi gücüm kalmadı .
Gözlerimi araldıgımda o bir çift maviş gözlerle karşılaştım çok yakınımda . Tam gözlerimin içine bakıyor .
sonunda etrafıma bakmayı düşündüm "neredeyim ben " sesimin güçsüz ve yorgun çıktıgına eminim . E tabi normal trendeyken hayatımda atıp atabilecegim tüm çığlıkları atmıştım .
"Anbulansdayız , bayıldın " dedi gözlerinden anlayabilecegim bir telaşla . Kendimi hiçde iyi hissetmesemde sırf albertoyu rahatlatmak için "iyiyim ben sadece bayıldım bişey yok yani " dedim ama iyi degilim . En son bayıldıgımda gine albertonun yanındaydım o dar magrada bayılmıştım . Yani beni bayıltabılen tek insan alberto .
"Hız treninden korkuyor muydun sen ?" . İç sesim 'Evet lan sırf senın yüzünden ' demek istesede dedigim şey ;
"Evet birazcık "
"Neden söylemedin " derken ses tonu yükselmişti. sesinde öfke gizliydi , bi an karşımda ediz çagıran duruyor sandım vallaha .
"Korkumu aşmak istedim de ondan söylemedim ". tamamı yalan ha sırf zayıf düşmemek için söylenen bir yalan .
"Söyleseydin sana bu konuda yardımcı olabilirdim " .
"Neyse ya boşver"
"neyi boşveriyi aslı söylee ". artık sıktı beee demek isterdim ama bu konuyu atlatmak için ;
"Sadece eve gitmek istiyorum , yorgunum , lütfen beni eve bırakır mısın ?"
"Tamam , iyi dineln yarın seni almaya gelecegim " . Çokkk tatlısın ya demek istiyorum ama beynım bana engel oluyor .
"Hadi kalkalım " derken ayaklanmıştı bile , elimden sıkıca kavrayıp kalkmama yardımcı oldu . Başım dönuyor , biraz otursam iyi olacak . Ama onuda bekletmek istemiyorum , en iyisi ona tutunarak kalkmak . elini ıyıce kavrayıp ayaga kalkmamla tökezlemem bir oldu . Alberto ani bir hareketle düşmeme engel oldu . Beni kucagına aldııı , kısa bir şoktan sonra onun kucagında olmanında etkisiyle başım iyice donmeye başladı en iyisi gözlerimi yumup beklemek .
Merak ediyorum beni hiç sarsılmadan nasıl taşıyorr . Tamam şişman degilim ama çokda zayıf sayılmam . Ama agırım . Bak acıdım çocuga .
Arabanın onüne geldigimizde beni kucagından yavaşça idirdi . Arabanın kapısını açtı ve binmem için yardım etti kibar çocuk . Şimdi ne yapayım ben bilmiyorum , konuşmak istemıyorum çünkü konuştukça dibe iniyorum farkındayım onun için en iyisi uyumuş numarası yapmak .
Ben normal şartlar altında en fazla 3 yada 5 dk hareketsiz kalabiliridm ama yol boyunca kıpırdamadan uyumuş numarası yaptım . Tam 45 dk boyunca kımıldamadan durdum ama varya resmen kendimle boguştum o sürede . Ama şükür görev başarıyla tamamlandı , gözumu açmadan uyumuş numarasını başarıyla tamamladım .
Moturun durdugunda ınıp kapımı açtı . Uyumuş numarasına devam eden beni görunce küçük bi kahkaha attı. O an gülmemek için dudagımı kemırdim resmen .
"Gözlerini açabilirsin geldik " . nee yoksa numara yaptıgımı anladı mı ? . Ama gülmedim bilee. Nasıl anladı ki ? .
Zar zorda olsa kendimle olan savaşimdan galip gelerek gözlerimi açtım . Bana alacı bir gulumsemeyle bakıyor. Iç sesim ; "bana oyle bakma , bana oyle dokunma ikimize karşi bu dunya ....." şarkı mırıldanirken bir yandanda suratına yumrugu indiresim geldi ama sinirlerime hakim oldum . Ona vurmayı düşünsemde kıyamazdım ki şu baby face surata . Napıyorum ben yaa iç sesime dalıp 5 dakıkadır yüzüne odaklanmış bakıyorum . Hemen bakışlarımı kaçırdım , arabadan indim . İç sesim onun yanında kalammı istese hatta emretse bile kalmayacagım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
...TURİST...
Romanceilk görüşte aşk mı ? . Aşka tamamen uzak olan aslı için ilk görüşte aşk , hemde en olmaz kişiye , bir turiste aşık olmak .