3.bölüm

1.4K 103 25
                                    

MULTIMEDYADA ALBERTO VAR ...

Servis ilk durağımiza doğru hareket etti.

ben ve kuziler arka dortlüde oturuyorduk o ise on tekli koltukda oturuyordu . gozümü yol boyuca ondan ayırmadım . sadece kafasını görebiliyorumm ama o çok tatlı birşry resmen taş taşda degil meteor . servis durdugunda ilk o indi ensonda ben . Göreme panorama adlı bir yere götürdüler . Yüksek bir tepeden peri bacalarının o guzel görünüşlerini izledik fotograf falan çektim . Ama niye bilmiyorum ama onu bana çeken bişeyler var . Ben onun yanına yaklaşmayı düşünmüyorum onun için uzak durmak en iyisi bakmayıda kesdim ama arada bir goz kayıyor .ikinci duragımıza gitmek için tekrar servise bindigimde o çoktan binmişti bile . ray ban aynalı gözlükleri ona ayrı bi cool'luk katmış . oturuşu duruşu , bakışı , tarzı ve herşeyiyle çok cool duruyor. ona gülümsedim oda gülümseme karşılık verdi ve o tatlı gülüşünü görmeme izin verdi . o bana bakarak gülümserken kalp krizi falan geçirecegim zandediyorum . resmen gülüşüne ölüyorum .fazla uzatmadan yerime geçtim . 1 Saatlik yol sonunda 3 duragımıza ulaştık . turdaki tek türk bizdik ve ingilizcesi kıt olan tek kişi ablam ve benim . Rehber bize turkçe gerisine ingilizce anlatıyordu o devam ederken ben etrafa bakınmaya başladım rehber bana dogru yaklaşıyor ve yanıma geldi . ne yapacagız burda dedim . ' biletlerimizi alıp içeri girecegiz aşşagida bir vadi var 400 basamak inip vardiye giricegiz vadi boyunca 5 km yürüyüp restoranta ulaşacagız yemekden sonrada servise binip diger duragımıza gidicegiz ' dedi tamam dedim gozlerimi devirerek sonra onu gordüm yanımdan geçip gitti. kuziler gelince merdivenden inmek için önce etfrafı kontrol ettım o olmadigı zaman inelim dedim . Hızlı adımlarla inmeye devam ederken yanımda bi insan oldugunu farkettım nee yanımdaki oydu o ben onla beraber bu dar merdivenden ınecegim aman allahımm kısa bi şoktan sonra toparladım bi an düşüyordum kolumdan yakaladı inanamıyorum beni tuttu gülümsedi ve ıngilizce dikkat et dedi . Ben onun gözlerine vurulmuşcasina bakarken oda ban gulumseyerek bakarken zar zor şoktan çıkıp thank you dedim gulumsedi ve ingilizce onemli degil dedi ben bunun şoku ile yururken onun onunden gectim gittim . Ve kiliseye girdim benim dar yer korkum var ve kilise çok fazla dar hemen geri çiktim . Bir agaca yaslandim ve yanimda onu gorunce kısa bi gulüşme ile ona yaklasdim zaten aramizda iki adımlık mesafe vardi . Hello dedim gulumsemesi ile içimi yakarken hello dedi .

Bana hello dedi karsimda bi meteor var ve bana o gulumsemesini saçarak hello dedi . Onun gozlerini saatlerce izleyebilirim ona bakmaya devam ederken ingilizce adin ne diye sordu . Bu soru beni sevinçden uçurabilirdi . ' aslı ' dedim gulumseyerek you dedim alberto dedi . Tanistigimiza memnun oldum dedim . Bende çok mutlu oldum dedi .

Ya kahretsin tam konuşmaya basladim kuziler geldi. 5km lik yuruyus basladi ablam tuvalete gitti ve biz turu kaybettik . Cokk sinirliyimm ablama kotu kotu bakis attikdan sonra hadi ne bekliyorsunuz dedim . Ve harekete geçtik yuruyus boyunca turdan tek bi kisi bile goremedim . Lokantaya vardigimizda herkez yemege baslamisti. Rehber bizi gorur gormez size yer ayirdim dedi gittik ve tek boşyer vardi . Bize ayirilan yeri gorunce agızim açik kaldi yerim onun yan sandalyasi . Ben şimdiye kadar onun yaninda olamamaya çalissamda merdivende oldugu gibi gine TESADUF du . Hemen yerime oturdum o karsidaki kizla ingilizce konusuyordu . Kahretsin ki anlamiyorumm ;( garson bize dogru yaklasti herkese ingilizce sordu banada ama ingilizce cokk az biliyorum . Turkum dedim bana turkçe sordu tavuk istedim onada ingilizce sordu oda tavuk istemis gine TESADUF bence bu kadarsi garson bu ikisine tavuk dediginde kalbim firliyacak kadar hizli attigini farkettim ve çaktirmadan yanimda oturan meteoru suzmeye başladim kusursuz bi yüze ve vucuda sahip. muhteşem gozleri var . Mavi gibi bakinca bile umut veren gozleri gri gibi karamsar ama açik yeşil gibi cıvıl

cıvıl insani içine derinlere çeken mavinin binbir tonlarini barindiran o gozlerine aşik oldum galiba ama şuan onu sadece kesiyorum . Dudaklari gercekten kırmızı koyu pembe gibi . Ustunde ten rengine ve kendine çok yakisan lacivert bir tshirt vardi ve su yeşili şort ile dünyanin en cool insani gibi duruyor. O bu kadar mükemmel ama ben kendimi pek guzel bulmam bugun ustume pudra rengi baglamli gomlek ve açik mavi şort giydim uzun saclarimi topuz yaptim ama onun yanina yakişacak kadar iyi bi goruntude degilim . Kuzi onun yaninda otururken fotografimi çekti ve yanimda alberto da fotografda çikti onla ilk ve tek fotografim . Ama dusunuyorumda

O zaten benimle takilmaz bile .

Yemegi yiyip hemen kalktim ve ondan once servise bindim . Oda benden hemen sonra bindi o lokantadaki kız ile konuşuyodu hala. Icim o kizi dovme istegiyle yanip tutusuyor ama konu bu degil ben bu çocugu daha Dort sattir goruyorum neden onu kıskaniyorum ki ben ?

Servis hareket ettiginde sarsildim ve daldigim yere bakmayi bırakarak kendime geldim . Son duragimiz ise yeralti şehri ama malesef benim klostrofobim var. Rehber herkese sordu klostrofobisi olan varmi diye ben hariç kimse yoktu . Rehber ' sadece ilk iki kat dar degil oraya gir' dedi . Tamam diye yanitladim . Bilet almak için yururken albertonunda bilet almak için geldigini gordum . Ona yiyecek gibi bakmamak için kendimi zor tuttum . Bana dogru geliyordu . Biletimi alip hizli adimlarla yuruyup siraya girdim . Ikili siralar vardi ve alberto benim yanimda . Allahim kalbim buna daha fazla dayanamiycak diye düşurken onun o dunyalar tatlisi hatta austinin sesinden bile tatli olan sesisini işittim . Ingilizce iyimisin dedi daldim gine sira gelmis ama farketmemisim. Hemen toparlanip soryy dedim ve hemen iceri geçtim . Alberto yanimdaydi . Iceri girer girmez karanlik ve darlik beni urkutmeye yetti . Darlik sebebiyle tek sira halide yurrumeye basladik . Nefes aliş verişim farkedilir derece güçlesti. Ve zaten dar olan duvarlar ustume gelmeye basladi. Albertonun sesiyle arkama dondum bana bişeyler soyluyordu anlamadim. Rehbere sordum bana dışari cikmak istermisin demis . Hemen cılız sesimle yesssss dedim ve yurumeye basladik bi ara başim dondu . Hemen koluma girip beni dişarı çikardi . Allahim meteorum alberto şimdi benim kahramanim oldu .

Multimedyada alberto var ...

...TURİST...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin