25.Bölüm

461 35 27
                                    

Fidan kapıyı kırarcasına çalarken hızla kapıya koştum . Mal kapıyı kıracak resmen . 

"Sakin ol fidann " . Kapiyı açarken bu sefer temkinli davranarak iki adım geri çekildim . 

"Aslı ne olduu ? ,alberto okuldan sinirle çıktı , buraya geldi mi ? " . Habersiz habersiz bana sorular sorarken nedensiz bir kahkaha fırladı dudaklarımdan . Deliymişim gibi bakmaya basladi.

"Iyi misin asli ? " 

"Alberto burada " . Dememle gözlerini pörteletircesine açması bir oldu . 

"Nee , barıştınız mıı ? " .

Buna bende inanamıyorum hala  hayal gibi , Düşüncesi bile sırıtmama neden oldu . Sırıtışımı iyice yayarak onaylarcasını başımı salladım . 

Öyle bir sarıldı ki , bırakmasa bogulacagımı sandım , Albertoyu görmese ayrılmayacaktı ve ben şu genç yaşımda oracıkta ölüp gidecektim .

"Aslıı çok  sevindim , çok mutluyum ya , Allahım mutluluktan ölecegim ya , dualarım kabul oldu " . Bidaha atılarak bu sefer insan gibi sarıldı .

Bende çok mutlu oldum , bu mutlulugu bedenim kaldıramayacagından korkuyorum . İki saattir kapı açık binaya canlı yayın yapıyorduk , rezil olduk ya .

Kapıyı hızla çekip içeri girdim , Fidan hala gözleri pörtlek pörtlek albertoya bakıyordu . 

"Kızlar , bügün size bi süprizim var " .

Ne süprizi acaba ? 

"Ne süprizi ? "               kendimi tutamayarak konuşmaya daldım , dalmasam olmazdı . Fidan şoktan çıkmamışa benziyordu ,  mutfaga gidip bir bardak su doldurup fidana dogru uzattım . 

"Aslı nasıl oldu ? anlatt  çabuk " .Ben konuşmaya başladıgımda albertonun ayaklandıgını farkettim , Nereye der gibi bi  bakış attım .

Anlayışlı çocuk ya hemen anladı     " 1 saat sonra gelip sizi alacagım , rahat bişeyler giyin " .

"Bende mi geliyorum ? " diyerek lafa atıldı fidan . Alberto sırıtışını yüzüne yayarak kafasını onaylarcasına salladı . Bense sırıtarak onu seyrediyordum , özlemişim , çok özlemişim onu. Kapıya dogru yürüdügünde ona eşlik ettim.  Acele ile dolabımı dagıttım , giyecek hiç bişey yokk ! . 

Kapıdan bana sırıtarak bakan  fidanı görmemle elimdeki ilk şeyi ona fırlatmam bir oldu . Gülüşerek yastıkları birbirimize fırlatmaya başladık  , ta ki; yünler ortalıga saçılana kadar . 

"Lan yeter lann yastıgı parçaladın " diye sitem ettim . Çok eglenceliydi ama .

1saat boyunca uzun bir hazırlıktan sonra evde dört dönmeye başladım . Fidanın otur lan artık çagrılarına uyamayarak cama dogru yaklaştım . Albertonu  arabasını gördügümde küçük bi çıglık attım . 

"Geldiiii "

. fidanında alarak hızla dışarı çıktım  . Alberto bizi görünce suratında sırıtışını genişletti . Artık gidelimde ögreniyim neymiş bu supriz .  Alberto arabadan inerek bize dogru yürümeye başladı bende yürümeye devam ettim , tam bi türk filmi klişesi gibi gözüksede çok romantik. Uzattıgı elini sıkıca tuttum , birden hızlıca sarıldı . Ona sarılmak mutlu ediyordu , sıcacık bi kucagı vardı , aglaya bilecegım bir omzu , derin derin bakabilecegim gözleri vardı , o bir insan için fazla mükemmeldi .

Artık daha fazla dayanamayarak konuşmaya başladım ; "Hadi artık nereye gideceksek götür " . 

"Tamam , ozaman  binin arabaya " . Gülümseyerek arabaya dogru yöneldim , tabiki alberto benden hızlı davranıp kapımı açtı .  Her zaman diyorum ama hakediyor , kibar çocuk dogrusu . 

...TURİST...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin