Bugün onu gördüğüm güne 1 ay oldu tam 1ay ogün bugündür onu aradım hala ariyorum . Günlük bir gorevmis gibi 1 saat düzenli ağlıyorum her gün onu ariyorum binlerce kişi gördüm 100 lerce kişi ile konuştum başıma belalar açtım neden mı? bunların hepsini onu bulmak için yaptım umut mu? belki kırıntıları kaldı . Üzgünüm hemde çok üzgünüm . Bu geçen 1 ay içinde her gün ruh gibi dolaştım . Ve bugün canım hiçbirşey yapamak istemiyor sadece ağlamak istiyorum . Acıklı bi hint filmi açtım ve izlemeye koyuldum filmin yarısına geldiğimde gözüm kizarmişdi bile. Film bitti ağladım hemde çok ağladım içim yanarcasina ağladım . Kendime gelmeliyim artık . Ben boyle salak bi kız değildim zaten ask nedir bilmezdim . Hayatıma aşk albertonun o deniz mavisi gözleri ile girdi . Acaba ben burda onun için ağlarken o ne yapıyordu? Benim ona olan sevgim basit bir hoşlanti ile başlamıştı ama .. o hoşlanti sevgiye , sonra aşka dönüştü. Ben artik ona aşığım. Hemde deli gibi. Kendime gelmem laZım nasıl yaparım bilmem ama kurtulmalıyim bu halimden .
'Sinamaa' evet sınama harika olur. kendime gelmem için harika . dram filmine gidersem iyce yamulurum bana en iyi aksyon gelir . zaten bekledigim film sinamaya geldi . CEHENNEM MELEKLERİ <3 . Jasson albertodan sonra platonik oldugum tek kişi .
sabah alarm agzıma şıçtı resmen . sinamaya gitmek istemiyorum ama hazrlanıyorum kendimi anlamıyorum . Yaşasın tam bagımsız ruh hastaları .
film mükemmel ötesi bişeydi bayıldım . hayatımın filmi diyebilirim . yarın havuzamı gitsem acaba hava çok güzel . Evet ya yarın havuza gidicegim. kimle gitsem . Ama once annemden izin koparmalıyım . Bugunlerde evden çıkmadıgım için sinama deyince çok sevindi . Havuza gitmemize izin verir heralde .
'Anne yarın arkadaşımla havuza gidebilir miyim ? ' dedim yavru köpek bakışları atarken ' tamam hangi arkadaşın 'dedi. nevriye dedim . ' tamam ' dedi nevriyeyi tanıyordu zaten . hemen telefona sarılıp watsapp a girdim ve nevriyeye mesaj attım 'knk ' yazdıktan 1 saat sonra cevap yazaabildi . 'efendim knkmm ' . ' havuza gidelimmi yarın lutfen ' dedim . hemen 'tamam ' dedi.
Gine erken uyandıgım bi tatil sabahı . saat tam 07:00 hemen yerimden fırlayıp geceden hazırladıgım mavi çiçekli şortum ve kot gömlegimi üzerime geçirdim . nevriyeye mesaj atarak dişarı çıktım . yolda buluşup taksiye bindik . Akşama kadar havuz keyfi yapmak süperdi . Dertlerim yok oldu sanki yüzmek bana çok iyi geliyor . akşam 17:00 sıkıldım hadi artık çıkalım ' dememle nevriye hemen fırladı 'ay knk ben çok sıkılmıştım burda ' dedi . Ve hemen ayaklandık .
Eve ulaşınca yatagıma atladım ve günün yorgunlugu ıle ıyı bı uyku çektim .
Unutuyorum onu galiba ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
...TURİST...
Romanceilk görüşte aşk mı ? . Aşka tamamen uzak olan aslı için ilk görüşte aşk , hemde en olmaz kişiye , bir turiste aşık olmak .