13.bölüm avengers

548 54 7
                                    

Arabadan hızlıca indim ve onun inmesini bekledim , hızlı adımlarla yanıma geldi ve küçük samimi bir cafeye giridk . su yeşili ve pembe renkleri agırlıklıydı . Rengarenk çiçeklerle süslü masalardan birine geçtik . Tek kelime etmeden ona dık dik bakmaya başladım .

"Aslı özur dılerım ."

"Neden özur diliyorsun kı bana fahişe diyen kızı öptügün için mi ? "

"Tamam açıklıyorum "

"Hadi açıkla " dedim sesimi biraz yukselterek .

"Dovdügün kız scarlett sena dava açacagını soyledi onu ikna etmek için ugraşırken beni op davadan vazgeçerim dedi burada olmaz dedim ama burada o kızın yanında öpeceksin yoksa o davadan kurtulması bıraz zor dedi ve onu yapmak zorunda kaldım . Sırf seni kurtarmak için o pislik kızı öptum anladın mı senın ıçın yaptım . Eger beni dinleseydın sabaha kadar aglamzdın ve benide uzmezdin ."

Ya yoksa bu gerçekmıydı mantıklı bi açıklamaydı aslında ıçımdeki nefret duvarlarım yavaş yavaş yıkılmaya başlamıştı . nasıl bukadar çabuk unutablirimm . kendı kendıme kızarken "benim sabaha kadar agladıgımı nereden biliyorsun" dıye sordum .

"Sabaha kadar evinin onunden odanın altındakı pencereden senı ızledım ve sabaha kadar agladın sonunda dayanamayıp karşına çıktım sonrasını bılıyorsun işte" dedi.

Ne yapmayalım bılmıyorum , bildigim ve hissettigim tek şey pişmanlık oldu . Yani yargısız ınfaz yapmıştım dogrusu . Ama o sahne gozumun onunden gitmiyor . O scarlett sürtügünü opmesi ...

Şimdi ise ozür dileme sırası bendeydi . İçimi bi yandan pışamanlık kaplarken diger yandan da hala haklı oldugumu savunan bişeyler var sankı.

Ama o benden defalarca ozur dıledi hemde o haklı olmasına ragmen . Tamam tamam ozur dileyecegim .

"alberto " : "şey ben senden ... senden ..."

"Anladım aslı bende senden ozur dılerim "

Allahım bu çocuk içimi okuyordu sanki . Ve hala suçsuz oldugu halde benden özür diliyor . Bu çocuk bu çocuk mükemmel , zeki, yakışıklı ve çok ince düşünceli . Bizim turkıyedeki tiplerle uzaktan yakından alakası yok . 

Allahım hayatımda ılk kez bukadar şanslıydım ve bu bana çok iyi hissettiriyor. Şuan pişmanım ve bozdugum ortamı toplamak istiyorum . 

"Bügünü en başa alsak hiç birşey olmamış gibi yeniden başlasak güne olmaz mı ?" dedım sorarcasına . 

Yüzüme mal mal bakmaya başlayınca bi an çeki gidecegimi sandım . Bunu farketmiş olmalıki yüzüme bakamyı kesti ve onayladıgını bellı eden bir şekilde kafasını salladı ve bana gülücüklerini yolladı.

"Hadi ozaman başlayalım ."

"Tamam ama nasıl olacak "

allahım bu çocuk harbi mal dedim türkçe allahtan türkçe bilmiyor yoksa rahat rahat küfür bile edemezdim .

"anlamadım " dedi dogal olarak turkçe konuşuyom mal dedim türkçe , bide kayseri şivesi ekleyince yüzünü buruşturarak yuzume bakmaya başladi . tamam tamam pes türkçe konuşmayacagım yanında diye mırıldandım . 

Gözlerimin içine baktı ve "merhaba " dedi.

"Yalancıı bırde " ama nasıl olacak " diye soruyorsun dedim ".

"Biraz eglenmek istemiştim ama sen galiba bana türkçe küfür etmeye başlayınca bu fikirden tamamıyla vazgectim."

Karşımda kım olursa olsun kendime benzetıyordum . karşımdakı bi meteor olsa bile bana benzetiyordum , aynı albertoya yaptıgım gibi.  

Yeni bir mekana gittik burası biraz daha küçük ama şirin biryerdi. Açık yeşil ve koyu pembenin o tatlı uyumu bana  kendimi bi an  bodrum sokaklarında faln hissettim . 

"Burası çok şeker "

"Evet öyledir , buraya sık sık ugrrarım , Burayı ezberlesen ıyı olur "

"neden?"

"Sen newyork dayken buraya sık sık gelecegizde ondan "

neyy yoksa bu taş bu meteor bana asılıyo muuu , 'gelecegiz' dedi sonundakı iz eki biz anlamına geliyor . biz derken  yanı o ve ben . allahımm sana geliyorum kalbim bu heyecana daha fazla dayanamazz .

Çocuga ayıp olamasın diye zorlukla tamam diyebildim . az kaldı kalbım agazımdan fırlayacak gibiydi .  çocuk çok tatlı yaa. Galiba aşik oldum .

"Artık eve gidebilirmiyim "

"Avengers 'in setine gitmek istedigini duşunmuşdum ama sen bilirsin".

Neyyyy avengers mi set mi allahim kulaklarima inanamiyorummmm .

En buyuk hayallarimden biride rober downey jr yi canli canli gormekti. Ve galiba gorecegim . Ona inaniyorum çunku austin mahoneyi çagirdiginda şaka yapiyor sanmiştim ama gerçekti . Yani hayalim gerçek oluyooo.

"Neee gerçek miii ?"

"Evet "

"Nasil yani nasil girecegiz sete . "

"Konuk oyuncu olarak"

Tamam ona guveniyorum ama bu tamamen şaka gibi . Inanamiyorum kulakalarima bu şaka mi.

"Şaka yapmaaa"

"Şaka  degil , tanidigim kişiler var orada yani cok zor birşey degil ,sadece arkadan geçicegiz , buyutulecek birşey degil . "

Şaka degilmi yaniii . Kuçuk bi rol olsada cok heycanlandim ciddenn.

Ya bu çocuk hep beni şaşirtmak zorunda miydi . Evet beni gine çok şaşirtti kabul . Kucagina yapiştim  . Evet bunu yaptim gercekten ona sarildim . Oda bana sıkıca sarildi . 10 saniye sonra ani bir hareketle kollarindan ayrildim .

"Hadi avengers setinee"

"Tamam hadi gidelim "

Yol boyunca heyecendan bayılacagımı falan sandim .

Sonda sag salim arabadan inebildik.

Yol uzun degildi ama heycanim cokk daha uzun olmasini sagladi. Robert downey i gormek icin sabirsizlaniyorum.

Set girişine gelddigimizde ölüyorum sandim .

Alberto hemen arkadaşini aradi  ve sete problemsiz girdik . Yonetmele de kisa bi konuşma yaptıktan sonra bekelmeye koyulduk . 

"Neeeeeeeeee karsimdaki scarlett jahansson muuu " diye bagirmala setteki herkezinbana baktigina kalibimi basabilirdim . Tabi scarlett jhansonn da bakti  . Ne yapiyim ne  tepki veriyim bilmiyorum .

Alberto anlamis gibi koluma girip yurumeye başladi . Tabi bende takip etmek zorunda kaldim.

Şuan scarlett jhanssonun  yaninda bulunmaktayim . Inanamiyorummm.

"Bir fotograf çekinebilir miyiz ?"defi sorarcasina .

"Tabiki"

Alberto telefonunu çikartti "fotografimizi çekebilir misin ?"dedi  yakiskli sarisin çocuga.

Tabiki diyerek albertonun elindeki telefonu kapti ve fotografimizi cekti .

Hala heyecandan geberecek gibiyim. şuan bayılabılırım.

"Hadi gel " dedi beni kendine çekerek.

""Nereye "

"Tüm avengers ekibini görmeye ".

ben daha scarlett şokunu atlatamadım bide robert gorursem bayılırım herhalde . Ben bide heycenlenınca mal gibi bayılırım bu yuzden kendımı oldurebilirim şaka şaka o kadarda mal degilimm. 

Robert downey 'igörünce oldugum yerde kala kaldım . Takii alberto kolumdan tutup ona dogru yürütene kadar ...

...TURİST...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin