10 . bölüm

573 61 9
                                    

MULTIMEDYADA AUSTIN MAHONE VAR .. :) EĞER YORUM GELIRSE ALBERTONUN GERÇEK RESMINI KOYUCAGIM...

'Sabah olduu hadi' cırtlak sesıyle bagıran elife 'sus kı agzına sıçarım ' bakışı yollamamla kafamı yastıga gömmem bir oldu.

'yaa çok  uykum var '

"tamam uyu aslı sen bilirsin alberto ile turu yapamadıgın taktirde newyork turunda sana eşlik edeceğim"

"Tamam tamam kalkıyorum böyle bi fırsatı kaçırmayacagım boşa heveslenme kuzı"

"hadi hazırlan senınkı birazdan gelir "

"Tamam" dememle yataktan fırlamam bir oldu cidden geç kalmışım ama normal saat 4 'e kadar heyecandan uyuyamadım."

"Gelmişşş gelmişş aslı hadi aşşagı in ben annemleri hallederim."

Ay sagol kuzi ya sende olmasan derken sozumu zil sesi boldü . kapıyamı geldi yani . Annem farketmeden ben çıkıyorum dedim ve hızla kapıyı açtım .

Bana sıratarak bakıyordu . bakma oyle utanıyorum dedim gülerek kafasını çevirdi ve bana arabasının kapısını açtı . "allahım bu çocuk çok kibar ve centilmen "

bakışlarımı ondan ayıramazken bi an oda bana baktı ve göz göze geldik . "göz göze geldigim o an varya o an başka bitiriyordu beni resmen oluyordum ".

"binbir duygunun karışımı gibiydi sanki herşeyi barındırıyor gibiydi gözleri . Sanki mavinin her tonundan almış gibiydi o cümbüş içindeki gözleri ".

"Hadi gidelim "

"Tamam" diyebildim zorlukla .

Yol boyunca konuşmadık. Sadece filmlerde gördüğüm  newyork sokaklarını gezdirdi . Ama artık gerçekten acıktım .

"Şey ben acıktım ".

"Bende acıktım , sana newyork yemeklerini tanıtacağım turk yemekleri çok güzel ama newyork yemekleride çok güzeldir ".

"Sana güveniyorum " dedim .

Yemekler gerçekten harikaydı ama kibarlık uğruna yemeğimı yiyemedim. Bursuru yer gezdikten sonra beni eve bırakmıştı.  Bugün gerçekten çok güzeldi . Ben onu seviyorum galiba .

Saat gece  yarısını geçiyor artık uyumaliyim .

Telefonumun çalması ile sıçrayara uyandım .

Alberto arıyor hemde gecenin bu vaktinde, niye arıyor acaba?  .

Merak eattım ama açmadım gece gece neden arar ki .

Tamam kabul biraz fesat düşünmüş olabilirim.

Sabaha kadar neden açmadım ki diyor kendi kendimi yedim . Sonunda uykusuzluga dayanamayan gözlerimin iflas etmesiyle uykuya daldım.

Yüzüme çarpan sıcak nefes ile irkildim . Kim lan o diye düşünürken gözlerimi açmayı reddediyordum . Ama merak var ışte yavaşça gözlerimi araladim . Neeeeee aman tanrım didim . O hissettiğim sıcak nefes albertonun nefesiydi . Ama o buraya nasıl girdi ne zaman yanıma yattı ve ben bunu nasıl farketmedim . Gözlerimi aralamamla onun benim yüzümü incelediğini farketmem bir oldu . Hemen ota boka   kizarırım zaten yüzümün kıpkırmızı olduğumu hissedebiliyorum.

"Nasıl girebildin içeri " dedim bana bakmamasini engellemek için .

"Aslı farkettiysen odan 1.katta kolaylıkla açık olan camdan girilebilir . "Yani şu camdan girdim" dedi işaret ederek.

Ben ona şaşkın şaşkın bakarken bana yaklaştı ve yanağıma küçük bir öpücük kondurdu .

Belki 5 belkide 10 dk boyunca şok ve utanma karışımi bişey yaşadım .

"Neden telefonunu açmadın" dedi beklemediğim bi hamleydi doğrusu .

"Immm şey uyuyordum da "

Anlıyorum dedi . Verecek bi cevabım olmadığı için gülümsemekle yetindim.
"Buğun akşam yemeğe çıkalım mı? "
"Beni bunun için mı aramıştın" dedim sorarcasina.
"Evet , kabul ediyor musun?  "
"Neyi"
"Çıkmayı"
Nee yoksa bana çıkma teklifimı etti allahım sana geliyorummm .
"Yemeğe diyorum gidiyor muyuz? "
Ne yani o bi çıkma teklifi değilmiymiş yani yemeğe çıkalımmı demek istemiş ama ben mal gibi yanlış anladım . Bozuntuya ugradigimi farkettirmeden  "Tamam gidelim " dedim.

"bu akşam saat 8 de seni almaya gelirim ." "tamam" dedim .

...TURİST...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin