Derslerim harika gitti 11.sınıfıda geride bıraktım . Taktir aldım . 1. donem çok iyi geçmesede ikinci donem üstün performans göstererek iyi toparladım . . Onu sadece ayın 28 İnde hatırlıyorum ogun tanışmıştık . Unuttum sayılır onu . okul kapandı allaha şükür ineklikden kurtuldum . çok heycanlıyyım 2 hafta sonra teyzemgile 3 aylıgına new york a gidecegiz . çok fazla heycanlıyım şimdiden hazırlanmaya başladım bile inşallah çok güzel olur .
2 Hafta resmen iki gün gibi geçti yanımda koca pembe bavulum ile kapıya çıktıgımda kuzenim bizi almaya gelmiş bile . ben heycandan olebilirim . Bekle beni new york , çok eglencceli olacagına eminim ama uçak büyük sorun benim için korkuyorum . Ama new york için deger o uçaga binebilirim evet binecegim tamam hazırım korkmuycam. uçak anonsu yapılıyor aman allahım heycandan olucegim sanki ilk kez uçaga biniyorum . uçaga korka korka bindim . resmen tıtrıyorumm . ya bide cam kenarı olsun dıye ayrı ayrı oturduk napıcam ben çok korkuyorum . En iyisi o kalşıs sesını duymamak ve cama bakmamak . Gozlerimi sıkı sıkı kapattım ve muzigi son ses açtım . Austinin o güzel sesi bile beni rahatlatmıyordu . Allahım korkuyorum kalkıyor uçak bagırmamak için dudaklarımı ısırıyorum koltuga sıkıca yapışıp kendimi sıkamya başladım . Uçak sendelıyor allahımm düşüyoruzz. kendimi tutamayıp bagırıyordumkı elımde bi el hissettim kafamı çevirdim ki allahım ruyadamıyım yoksa kalp krızı falanmı geçiriyorum ben dedim elimi tutan o el o el albertonun eli.
Artık kesinleşti oluyorum kalp krızı falan geçirirken albertonun halısulasyonunu goruyorum . allahım daha çok küçügüm ben nolur allahım azcık daha yaşayım . derken halosulasyon sandıgım alberto yuzumu avuna koyup ingilizce iyi misin dedi . Allahım yoksa yoksa bu gerçek mi ? ellerini hissedebiliyorum . yoksa yoksa sen gerçekmisin ? derken baylmışımm . normal hem düşme korkkusunu hemde albertonun yanımda olmasını kalbım fazla kaldıramadı.
gözumu açtıgımda yüzüm hala albertonun avucundaydı.Agır kolanya kosunu ve annemlerin sesını duyabiliyordum . 'Ayıldı , ayıldıı ! ' diyen hostesın cırtlak sesı kulagımı tırmaladı resmen . Annemın iyi misin dedigini duydum annem dırek arka koltukda oturuyordu .'İyiyim anne bişeyım yok sadece biraz fazla heycanlandım' dedıgımde annem biraz rahat nefes aldı . alberto elini yüzümden çekti ve çantasına uzandı o gun benı sakinleştirdigi gün gibiydi aynı su şişesine bana uzatıp ' water' dedi sorarcasına . yes dedım elime uzattı . bende tıtreyen ellerimi uzattım . şişeyi elime vermek yerine kendi içirdi. Allahım bunlar gerçek mı ? hayal mı ?.gozlerime bakarak ingilizce nasılsın ? dıye sordu . bu yıl gıne onun sayesınde ıngılızceyi baya geliştirmiştim . İiyikide geliştirmişim . İngilizce 'saol senin sayende ıyıyım ' dedım ve onun gözlerine dalıp gittim . Onun sesıyle kendime geldim . 'beni hatırladın mı ? ' dedi . bende ona
'seni hiç unutmadım kı seni aklımdan çıkarmadım kı ' demek istedim ama dedigim şey sadece 'evet tanıdım kapadokyada bana yardım etmiştin ' diyebildim . Gülümseyerek ' evet . peki şimdi nasılsın' dedi . Çok iyiyim diyebildim . İkinci kez bana yardım ediyordu . Ben onun o güzel gozlerini incelerken bana ' senin ıngılızce bilmedigini sanıyordum ' dedi. Hemen kendimi overcesıne ' evet oyleydi ama öğrendim ' dedim . Uçagın inmesine çok var ve o yanımda hemen ' facabook kullanıyormusun ' dıye sordum . yes dedi telefonumu elıne verip bul kendi facabook unu dedim gülümseyerek telefonu eline aldı ve kendını bulup kendıne msj attı . Çünkü ekle butonu yoktu . Kendi telefonunu çıkarıp benım profılıme girdi arkadas ekle butonuna basdı . Gülümseyerek suratını incelerken onun neden bu uçakta oldugu aklıma geldı . Yoksa türkiyeyemi gelmişti gine . 'Gözlerinin içine bakarak meraklı bir ifade ile 'sen turkıyeye mı geldin dedim ' . 'evet , türkiyeyi çok seviyorum , her yıl gelırım ' diye yanıtladıgında mutlulukdan aglıyacaktım , onu heryıl gorebilirim bu harika. ben ona bakıyorum oda bana ben kendimi hiç güzel bulmam. yuzume oyle içten ve dikkatli bakıyordu ki az kalsın bana o çırkın surata aşık oldugunu sanacagım . gozlerimi ondan kaçırarak cama baktım bulutlar vardı ve artık onun sayesınde gokyüzünde olmakdan korkmuyorum . Çunku onun yüzüne bakmakdan etrafıma bakamadım daha . 'Sana bi borcum var ' dedim . Gulümseyerek ' aslında evet , benımde aklımdan bu geçiyordu' dedi . gülümseyerek ona dondum ' new york da sana güzel bir kahve ısmarlarım' dedım ve gülümsedi . Çok memnun olurum dedi ve o guzel gülümsemesini genişletti .
İNŞALLAH BEGENİYORSUNUZDUR GERÇEKTEN DEVAM ETMEK İÇİN SİZİN DESTEGİNİZE İHTİYACIM VAR .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
...TURİST...
Romanceilk görüşte aşk mı ? . Aşka tamamen uzak olan aslı için ilk görüşte aşk , hemde en olmaz kişiye , bir turiste aşık olmak .