19.Bölüm

456 43 14
                                    

İner inmez fidan boynuma yapıştı . Allahım deli bu kız yaa . Deli meli ama o benim bitanecik arkadaşım .

Eve vardigımızda fidanı umursamayarak yatagıma yapıştım . Gerçekten şimdi en iyi gelicek şey uykuydu .

"Fidan bugun bizde kal"

"Tamam anami halledersem olur "Tamam , azicik uyucam sende karşidakî koltuga kıvrıl "

"Hahahha ben niye koltukda yatiyomuşum kay lan "

"Tamam ama kıpıraşırsan agzına sıçarım "

"Tamam aslı abla " .

"Hah adam olucan boyle " . Uykuya dalmam 5 dk bile sürmemişti . Uyandıgımda agzimda igrenç otesi bi tat vardı . Ve odamda fidan yoktu . Gittimi bu mal yoksa. Gozlerimi ovuşturarak salona dogru yurumemle tv izleyen fidanı gormem bir oldu .

"Gunaydın "

"Gunaydin fidon "

"Bana fidon deme "

"Fidon (Nokta)."

"Aslıı" . Ses tonundanda anlasşıldığı gibi sinirlenmişti . O sinirliyken konusmamak benim yararıma olurdu .

"Tamam tamam " .

"Anlat şimdi"

"Tamam "

Saatlerce anlattıktan sonra rahat bıraktı beni . Resmen agzima sıçtı yaa .

Morelim yerlerde , aglamak istiyorum . Austin ve alberto ile çekindigimiz fotografa bakarak aglamaya başladım .

"Aslı napıyon lan "

"Aglıyorum gormuyomusun "

"Mal deyilim goruyorum heralde , bu gunden itabaren sana aglamak yasak . Gezicez tozucaz albertoyu unutucaz "

"Tamam denerim "

"Yarin sabah hazır ol yuzmeye gidecegiz ."

Ama bu halde nasil mutlu olabilirimki . Hem onu unutmak istemiyorum ki ben . Ama ginede bu malla başa çıkamıycagimi biliyorum onun için en iyisi susmak olur . Ben gidiyorum artık yarin makro marketin onunde buluşalım bide seni almaya gelemem .

"Tamam fidan " . Sıkıca sarılarak "gorüşürüz" dedi ve kapiya dogru yurudu .

Sabah erken kalkmalıydım ama çok uykum var . Zar zor ayaga kalktığımda saat 6:4 geçiyodu . Hemen uzerime yarım kol gomlegimi ve siyah dar pantolonumu geçirdim . Şort giymeyi düşünsemde hemen vazgeçtim kayseride şort giymek hiç akıllıca degil , uzaylı goren masum koylü gibi dik dik bakiyolar . Ha biide sapıklar var her gorduge kıza yavşayan igrenç insanlar . Onun için pantolon ideal seçim.

fidanla buluşup havuza gittigimizde havuz bomboştu galiba biraz erken gelmişiz . En önden şezlonglarımızı kapabilmşitik .

yüzmek eglenceliydi ama bi vakitten sonra sıkıldım zaten hiç keyfimde yok . Alberto beni tam 27 kere aradı ama açmadım . hem kendime hemde ona daha fazla acı vermek istemiyorum bunun böyle olması gerekiyor . Bu havuz olayıda sıktı ya . Fidanın ısrarlarına karşın yapmacık yapmacık gülümsüyordum ama içim acıyordu .

"Fidan artık gidelim mi ? "

"evet ya bende sıkıldım "

"Direk eve gidelim fidan lütfen "

"Sen git ben bügün ablamalarda kalıcagım "

"Tamam görüşürüz fidan "

"Görüşürüz bitanemm , sakın kendini üzme ".

...TURİST...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin