21.Bölüm: "Hepinize El Salladım."

8.7K 596 139
                                    

O minik sosis parmaklarınızla yorum yapın olur mu? İyi okumalar bebeklerim.

Multimedya; Kamer
Bölüm şarkısı;Adamlar - Hepinize El Salladım

"Ben Kamer'le yatmam." Ergün'ün sitemiyle başlamıştı her şey. Kamer Ozan'la yatmamak için direniyor, Ergün ise benimle yatmayı reddediyordu. "Ne bok yemeye çağırdıysan bunları!" Ozan'ın çığırışıyla yerimden sıçradım.

"Ayıp oluyor Ozan. Düzgün konuş lütfen." Sinirle söylendim. Yaklaşık bir saattir kimin kiminle yatacağı konusunda kavga ediyorduk. Ozan'la benim tatilimi otel karşıladığından iki tane çift kişilik yatağımız vardı elimizde. Fakat hiç kimse kimseyle yatmak istemiyordu. Ozan'la ikimiz hariç.

"Ben Ozan'la yatıyorum." Ergün kıçını Ozan'ın yattığı yatağa koyarak "Yeter bu tantananız." Dedi.
"Söyleyene bak, sabahtan beri yok ben orada yatmam yok Ozan'la yatayım. Ne Ozan'mış arkadaş!" Her ne kadar dalgasını geçsem de Ozan'la hala konuşmuyordum.

Yaptığı yanlıştı.
Kendi ayıbını bana çarptırarak hafifletmeye çalışması yanlıştı.

"Ben de Aşkın'la yatayım o zaman." dedi Kamer yanıma adımlayarak. "Ha bu arada, pijaman güzelmiş." yanıma varır varmaz kulağıma eğilerek söylediği şeyle beraber omzuna geçirdim bir tane.
"Terbiyesiz." sırıttı.

"Saat daha erken. Ne yapsak ki?" Ozan'ın konuyu geçiştirmeye çalıştığı sorusuyla kendime geldim.
Kamer'in bedenini kimseye çaktırmadan ittirirken,
"Ben dışarı çıkmak istemiyorum. Siz çıkın, aynı evde yaşıyoruz diye sürekli birlikte takılmak zorunda değiliz." Ergün gözlerini devirse de yanımda duran Kamer'e bakarak omuz silkti.

"Film izleyelim?" baktığı kişinin omzuma değen omzuyla beraber bedenimi ileri atarak "Olur!" dedim gereksiz bir coşkuyla. Resmen bilerek yapıyordu it oğlu it. Beni rahatsız etmek hoşuna gidiyordu.

"Neden bu kadar heyecanlandın?" Kamer'in sorusuna Ozan'ın gülerek cevap vermesiyle "Sana sormalı." sert bir soluk bırakarak, "Seni ne ilgilendiriyor?" diye sordum istemsiz.

Hem suçluydu hem güçlüydü.
Dudaklarını siktir git der gibi oynayıp sıska bedenini sarışın andavalın yanına bırakarak telefonuyla ilgilenmeye başladı. Ben de kendi bedenimi az önce yatağa atlayan Kamer'in aksine yavaşça yatağa bıraktım.

Ergün Ozan'ın telefonuna bakıp bağırana kadar hiçbirimiz konuşmamıştık."Memesini mi atmış bir de!?" gözlerimi büyüterek kuyruğunu kıstırmışlar gibi bağıran sarı oğlana döndüm. "Ne bağırıyorsun be?" Ozan elini alnına vurarak Ergün'ün ağzını kapattı aceleyle.

"Kim atmış?" Kamer'in piç gülümsemesine bakarak gözlerimi devirdim. Elimi saçlarıma atıp kaşırken, Ergün'ün gözleri Ozan'ın telefonuyla bizim aramızda gidip geliyordu. "Hiç." dedi dişlerini birbirine bastırarak. "Boşluğuma denk geldi." tek kaşımı kaldırıp"Meme dedin Ergün." derken ben de Kamer gibi sırıtmaya başladım.

Ozan yatağa dümdüz uzattığı bedenini en az Ergün kadar bize döndürdüğünde gözlerimin içine bakarak, "Ne uzatıyorsun?" diye sordu. Sesi gel belamı sik der gibi çıktığı için birazdan belasını sikecektim. "Ne bağırıyorsun lan?" Sinirlenmiştim. Gerçekten sinir sınırlarım zorlanıyormuş gibi hissediyordum.

Yattığım yerde doğrularak Ozan'a atılacakken Kamer'in kolumu kavramasıyla kendime geldim. Bu hamleye kadar sadece gözleri kapalı bir şekilde uzanıp Ergün'e laf yetiştirse de, şimdi doğrulmuş bir şekilde gözlerime bakıyordu.

"Sakin ol." dedi. "Neden böyle atarlandınız birden bire?" kolumu silkeleyerek elinden kurtuldum.
"Ne zamandan beri Ozan'la aramızdaki ilişki seni ilgilendiriyor?" kaşlarını çatarak "Haddimi aştım." dediğinde kolunu silkeleyip düşürdüğüm yerden de çekmişti aynı zamanda "Kusura bakma." diyerek doğrulduğu yataktan tamamen kalktı.

BODRUM (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin