Alexi: Beşinizin burada ne yaptığını sorabilir miyim?
Logan: Sormasan?
Alexi: Bence sorabilirim.
Fallon: Aha üçünüz sıçtınız .
Connor ile beraber söylediğim şeye gülmeye başladık. Üçü de sıçmıştı.
Alexi: Siz de sıçtınız.
Ben hakimim masum bey. Olur mu öyle şey ya. Ayıp ayıp. Alexi senden hiç beklemezdim. Püüüü. Küstüm oynamıyorum. Ay bunları içimden söyledim dışa yansımazsa bir boka yaramaz ki bu.
Fallon: Sen bizim babamız değilsin.
Alexi: Umrumda mı sence?
Fallon: Hiç mi değil?
Alexi: 3 tahmin hakkın var.
Fallon: Yapmazsın ya sen iyi bir insansın.
Alexi: 2
Fallon: Blöf yapıyosun?
Alexi: 1
Fallon: Ablan Stark bebeğim ?
Ben de bu lafa iyice alıştım ya. Üfff. Alexi çok pis bakıyo abi. Katletmez inş.
Logan: Sen bu lafa çok alıştın ya.
Dawn: Bildiğin kaçış yolun oldu.
Alexi: Fallon sana son bir şans veriyorum.
Fallon: İyi be. Sıçtık.
Alexi: Din din din doğru cevap 5 milyarlık ödül Fallon Maria Stark a.
Fallon: Din din din Alexi Shostakov o 5 milyarı alabilir benim ihtiyacım yok.
Gereksiz yükseldim. Hem de çok gereksiz. Ufff fena panikledim ya. Alexi nin yüzü çoktan yumuşamıştı. Bizi önemsediğini biliyordum. Natasha teyzeyi de. Yoksa Connor ve beni yanına almazdı. Ay teyze dedim kadına tövbe. Ondan teyze olmaz kanki olur. Göstermese de dünyanın en tatlı insanı. Teyzeler de tatlı olabilir ama kadında teyze tipi yok ben napayım... İlerleyen zamanlarda Alexi bize artık daha fazla tehlike de olduğumuzu söyledi. Haklıydı. Artık babam ve Nat bizi korumak için ortalıkta değildi. Elimizde sadece Alexi vardı. Selina babasına sarıldı. Onu özlediğini biliyorduk.
Selina: Babacım o 5 milyarı ben alsam?
Alexi: Al işte. Görüyor musunuz çıkarcıyı?
Selina ve Alexi birbirini bulalı 3 yıl olmuştu. Alexi nin Selina nın varlığında 3,5 yıl önce haberi olmuş ve onu bulmak için çok uğraşmıştı. Selina yı Alexi den saklayan annesi onu 5 yaşında sokağa bırakmıştı. Yılın annesi.... Logan Dawn ve Selina buradan kardeş oluyordu. Alexi ve Nat ın RedRoom peşlerine düşmesin diye başından beri karşı çıktıkları şeyi yapmaları ile... Kağıt üzerinde de olsa evlenmişlerdi. Selina onların üvey kardeşi idi. Natasha ve Alexi arasındaki durumsa RedRoom ortamında beraber büyümüş o ortamda birbirlerini kardeş gibi görmüşlerdi. Ama RedRoom onların evlenmelerinin daha yararlı olacağına karar vermişti. İkisi de kaçmıştı. Logan 6, Dawn 7 yaşında iken evlenmişlerdi. Onların babalarının bulunmasından 3 yıl sonra idi. James Buchanan Barnes...
Alexi: Babanızla konuştunuz mu?
Dawn: Bizi hatırladığından bile emin değiliz.
Alexi: Bence onunla konuşun. Ben de bir babanız olarak bunu istiyorum.
Ve yine kahkaha tufanı koptu. Dostum bu aile esprileri hiç eskimiyordu.Herkes babanın kim olduğunu biliyodu zaten ne gerilim yarattıysam dkdjdnfm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Legacies
FanfictionGitmiş olabilirsin baba. Dönmeyecek de olabilirsin. Dünyanın sana hala ihtiyacı olabilir. Kardeşimin de öyle. Merak etme mirasın hala burada. Natasha teyzeye de söyle gözü arkada kalmasın. Miraslarınız burada. Yarım bıraktığınız işi bitireceğiz.