Artık arkadaşlarıma peşinde olduğum şeyi anlatma zamanı idi. Alacağım tepkiden korkmuyordum. Ama uzun zamandır saklıyordum bunu. Cidden uzun zaman olmuştu. Yurda gitmeden önce Peter'ın yanına gittim. Happy onun hala durumu atlatamadığını söylemişti. Yardıma ihtiyacı vardı. Beni görünce biraz şaşırmış gibiydi. Anlayışla gülümsedim.
Fallon: Selam. Vaktin var mı?
Peter: Tabi.
Bir kafeye oturduk. Peter meyve suyu istedi ben de kahve. Kahveye düşkündüm. Hem de çok.
Fallon: Nasılsın? Yani babamın ölümünden beri.
Peter: Sanırım bunu sana ben sormalıydım.
Anlayışla gülümsedim. Babam haklıydı bu çocuğun kalbi çok güzeldi. Ve evet ben de babamın onun kendi oğlu olmasını istediği gibi onun kardeşim olmasını isterdim.
Fallon: İyi değilsin. Yardım edebilirim.
Peter: Nasıl? O gitti.
Fallon: Ama ben buradayım.
Peter: Sen o değilsin.
Fallon: Hayır değilim. Ben onun mirasıyım. Tıpkı senin gibi.
Peter meyve suyundan bir yudum aldı.
Fallon: Bak ekibe de girmedin, sana bir şekilde göz kulak olmalıyım. Aynı üniversitedeyiz ve ilk defa görüşüyoruz. İzin ver yanında olayım. Bunu babam için değil senin için istiyorum. Bize katıl.
Peter: Ben mahallenin dost canlısı örümcek adamıyım. Ben bir yenilmez değilim.
Yine mi bu muhabbet. Cidden sıkılmaya başladım.
Fallon: Neden kimse bunu anlamıyor. Biz yenilmezler değiliz. Onların miraslarıyız. Asla onlar olamayacağız. Sadece onların başlattığı şeyleri devam ettirebiliriz. Onlar için... Dünya için... Kendimiz için... Peter bak ben babamı çok özlüyorum. Morgan ile oynarken, Happy ile konuşurken, nefes aldığım her an. Ama bu iş, bu görev, bu aile.... Bunu yaparken sanki o yanımdaymış gibi. Senin için de bunu istiyorum.
Derin bir nefes aldım .Vay be. İçimi çok iyi dökmüştüm. Haydi Peter evet de. Bir dene en azından. Tony Stark ın çocukları bir arada olmalı. Tony Starkın çocukları demişken.... Nebula'yı da mı arasaydım?
Peter: Her yerde onu görüyorum zaten. Bu bana daha fazla acı veriyor.
Fallon: Yanlış anladın. Ben asla onu gördüğümü söylemedim. Ben onu hissediyorum.
Peter bana gülümsedi.
Peter: Benim ev ödevim var...
Onun dediği şeyi anlayıp gülümsedim.
Fallon: Halandan izini ben alırım.
Peter ile vedalaşıp yürümeye başladım. Şimdi en zor işimde idi sıra. En yakın arkadaşlarıma annelerini kurtarabileceğimi söylemek.Bu bölüm yb bekleyen natasharomanoff74 e gelsin. Daha senin bölümü okuyamadım otobüsteyim evde bildirim yağmuruna hazır ol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Legacies
FanfictionGitmiş olabilirsin baba. Dönmeyecek de olabilirsin. Dünyanın sana hala ihtiyacı olabilir. Kardeşimin de öyle. Merak etme mirasın hala burada. Natasha teyzeye de söyle gözü arkada kalmasın. Miraslarınız burada. Yarım bıraktığınız işi bitireceğiz.