Dawn ile beraber onların evine gidiyorduk. Yeni tasarladığım gözlük ile beraber gidiyorduk. 1 aydır Dawn ve Logan'dan dövüş dersi alıyordum. Ve bu gözlük sayesinde ben de sahaya çıkabilecektim. Babamın zırhında olduğu gibi bir şeyleri analiz edebiliyordu ve gece görüşü vardı. Eğer işe yararsa tüm takıma birer tane yapabilirdim. Kapıyı Bucky açtı. Logan bir kızla beraber film izliyordu. Bizi görünce kalktı.
Logan: Selam.
Dawn: Selam küçük kardeşim.
Logan: Bu Avery. Proje de ortağımdı hani.
3 hafta önce teslim ettikleri proje. Kafamda durumu toplayıp haince Logan'a gülümsedim. Ama kız biraz şüpheli birisi gibi gelmişti bana. Aman boşver ailesi ajan olan ben değilim. Avery'e selam verip mutfağa geçtim. Dawn da peşimden geldi. Kordine bir şekilde lavantalı limontalarımızı alıp onların yanına geçtik. Ben masumca limonatamı içerken bir anda limonatam yok oldu. Logan almış pis pis sırıtarak içiyordu.
Fallon: Pisliksin Logan!
Logan: Yoo gayet haklıyım bence.
Fallon: Ya o benimdi.
Logan: Bana almamışsınız.
Fallon: Anan mıyım baban mıyım banane yavrucum.
Logan: Üf be tamam.
Fallon: Kıyamadım haydi sen iç.
Logan : İşte bu be! Canım kankim benim !
Ben bu çocuğa hiç kıyamıyorum ya. Aramızda da en fazla 1 yıl var o kadar küçük de değil. Yıkık olduğu için sanırım. Cidden ya biz topluca yıkığız balkondan ben yıkığım diye bağırsam yadırgamam.Dawn: Yıkık olduğun için iyilik yaptı sana çünkü o iyi bir insan. Gel Fall beraber içelim.
Canım bestim yine beni anladı. Demek ki ne imiş Logan yıkıkmış. Dawn ile beraber limonatamızı içerken telefonum çaldı. Arayan Max'ti. Balkona geçtim ve Max ile konuşmaya başladım. Bayağıdır flört ediyorduk ama ona bizimkiler ile 1 aydır yani Morgan'ı kurtardığımızdan beri süper kahramanlık yaptığımı söylememiştim. Ailelerimiz öğrendiği zaman çıldırmışlardı. Biz söylememiştik her yerde yeni süper kahraman grubu olan Legacies konuşuluyordu. Ailelerde durumu çok geçmeden çakmıştı. Max ile biraz uzun konuşmuş olmalıyım ki Logan ve Dawn yanıma geldi. Telefonu kapattım.
Fallon: Avery nerede?
Dawn: Gitti.
Fallon: Üzüldüm. Hiç doğru düzgün konuşamadık.
Dawn: Sen kimle konuşuyordun?
Fallon: Max ile. Yakın bir zamanda çıkma teklifi gelebilir.
Logan: Ona pek güvenmiyorum. Ama güvenilmeyecek bir şey de yapmadı. Sanırım onunla kimyam tutmadı.
Oha ben de Avery için aynısını düşündüm ironiye gel. Diyorum ben beni Logan ile bir odaya koyun biz asla sıkılmayız. Hatta bizimle odada olan kişiyi de çıldırtırız.
Fallon: Eğer istersen onunla senin yerine ben çıkarım Logan.
Gülüşüyoruz. O gün ben de onlarda kalıyorum sabah merkeze geçmem lazım. Wanda ile uzun zamandır konuşmak istediğim bir konu var. Kahvaltıdan sonra Logan Dawn ve Bucky ile vedalaşıp onun yanına gidiyorum. İlk defa doğru düzgün tanışıyoruz. Kahve söyleyip konuşmaya başlıyoruz ona güçleri hakkında sorular soruyorum. Aklımda bir şey var ve bunu Dawn'a bile anlatmadım.
Fallon: Wanda bu işin anahtarı sen olabilirsin.
Wanda: Anlamadım. Hangi işin?
Fallon: Sen Nat'ı geri getirebilirsin. Benim de yardımımla tabiki.
Wanda: Nasıl?
Evet bu bölüm benden spoiler yiyen arkadaşa gelsin.
natasharomanoff74
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Legacies
ФанфикGitmiş olabilirsin baba. Dönmeyecek de olabilirsin. Dünyanın sana hala ihtiyacı olabilir. Kardeşimin de öyle. Merak etme mirasın hala burada. Natasha teyzeye de söyle gözü arkada kalmasın. Miraslarınız burada. Yarım bıraktığınız işi bitireceğiz.