Dawn ve Logan'ın evine gittim. Dawn'a mesaj atmıştım evinde beni bekliyorlardı. Biraz gergindim. İçeri girdim. Avery yine orada idi. Bilmediğim bir nedenden bu kız bana çok şüpheli geliyo ama yanaklarını da sıkasım var tipi çok tatlı. Dawn ile başka bir odaya geçtik.
Fallon: Sizinle yalnız konuşmayı umuyordum.
Dawn: Biliyorum ama Avery bu ara hep bizde imiş. Logan'dan hoşlanıyo gibi. Ama Logan yüz vermiyo neden bilmiyorum.
Fallon: Çünkü bence salak.
Dawn kıkırdadı.
Dawn: Avery'i sevmiyosun sanıyodum.
Fallon: Sevmemek değil güvenememek. Acayip de sevimli ayrıca. Acaba ben mi Avery'e aşık oluyorum?
Karşılıklı güldük.
Dawn: Peter?
Fallon: Bizimle.
Dawn: Harley?
Fallon: Bir süredir bizimle değil farkındayım. Bulmasını istediğim bir şeyi arıyor.
Dawn: Selina ve Connor belli zaten.
Fallon: Hayır salaklar hala birbirlerine açılamadı.
Dawn: Ekip konusunda.
Fallon: Ha evet.
Dawn: İsmimiz?
Fallon: Legacies güzel bence değiştirmeyelim.
Dawn: O ismi kim buldu sence?
Fallon: Hiçbir fikrim yok.Biz mutfakta çok uzun süre konuşmuş olmalıyız ki hazırladığımız çerezler bitmiş ve Logan mutfakta boş tabaklara üzgünce bakmış şekilde kendimize geldik.
Logan: Avery gitti siz hala buradasınız. Dışlanıyor muyum hanımlar?
Gülümsedim. Ve ona sarıldım.
Fallon: Aaa hiç olur mu çocuk? Seni hiç dışlar mıyız biz?
Bunu söylememle Dawn gülmeye başladı. Logan'ın tripli bir şekilde çekilmesi ile Dawn daha fazla gülmeye başladı. Onu görmezden gelen Logan bana döndü.
Logan: Sen bize ne diyecektin? Yoksa onu da mı söyledin ben yokken?
İşte o an gelmişti. Arkadaşlarıma annelerini kurtarabileceğimi söyleyecektim. Onlara umut verecektim. Beni asıl korkutan buydu. Umut en tehlikeli şeydir. Uyuşturucu gibi. Bir kere içine girdiği zaman bırakmak istemezsin. Çünkü seni terk ettiği zaman bıraktığı boşluk ve enkaz seni bütünü ile değiştirir. Onlara bunu yapmak istediğim en son şey. Derin bir nefes aldım ve ikisine tek tek baktım.
Fallon: Oturmak isteyebilirsiniz.
Dawn gülmeyi bıraktı ve Logan tribi bırakıp ciddileşti.
Logan: Fall.. bize anlatabilirsin.
Dawn: Yara bandı gibi hemen çek.
Logan: Yaparsın sen.
Dawn: Atıl kurt.
Logan: Aslansın kaplansın sen.
Dawn: Saldır Fido.
Logan: Haydi koçum.
Dawn: Tahmin edelim bence.
Logan: Kedin mi hamile?
Dawn: Sen mi hamilesin?
Logan: Cidden ya Andi nasıl?
Fallon: Napsın uyuyo evde arada beni küçümseyerek bakıyor kızdırınca yatağıma işiyo... Eve gidince ya Dawn biliyo zaten yurda soktum bizimle kalıyo... Ay oyalamayın beni size Nat'ın aslında ölmemiş olabileceğini ve onu kurtarabileceğimi söyleyecektim!
Dawn ve Logan ani yükselmem ve dediklerimle bana şokla baktılar.
Dawn ve Logan: NE!
Arkadan gelen kişiyi ise tahmin etmemek salaklıktı.
Bucky: Ne?
Fallon: Ne zamandır arkamda?
Logan: Biz beraber gelmiştik mutfağa...
Fallon: Selam Bucky.
Bucky: Natalia ölmemiş olabilir de ne demek?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Legacies
Fiksi PenggemarGitmiş olabilirsin baba. Dönmeyecek de olabilirsin. Dünyanın sana hala ihtiyacı olabilir. Kardeşimin de öyle. Merak etme mirasın hala burada. Natasha teyzeye de söyle gözü arkada kalmasın. Miraslarınız burada. Yarım bıraktığınız işi bitireceğiz.