Harley: İçeri girsek mi artık.
Herkes Harley i onaylarken ben ona çok pis bir şekilde baktım. Bunu nasıl söylerdi. Çok şaşırmıştım.
Fallon: Nasıl söylersin bunu Harley? Sana inanamıyorum. Siz geçin ben geçmeyeceğim.
Sam ve Bucky bana anlamamış bir şekilde baktı. Peter ise sanırım duruma alışmıştı. Dedim bu çocukta da manyaklık var az. Harley ve Alexi kabullenip içeri girdi. Peter da onları takip etti. Hainler....
Fallon: O DAWN BURAYA GELECEK! DAWN GELMEDEN GİRMİYORUM İÇERİ!
Dawn: SEN İÇERİ GİRMEDEN BEN DIŞARI ÇIKMIYORUM!
Bucky: Dawn?
Fallon: Heee. Kızın bff 'im olur.
Bucky: Burada olduklarını söylememiştin .
Fallon: Dedim ya çocuklarını bulmak için buraya gelmemiz gerekiyor diye. Ay babam haklı zeka seviyeniz çok az.
Bucky: Sağo....
Fallon: O KOCA KIÇINI KALDIR VE GEL DAWN!
Dawn: ASLAAAA!
Fallon: REBECCA DAWN BARNES!
Dawn: FALLON MARİA STARK!
Ve Logan bezmiş şekilde dışarı çıktı.
Logan: BEN DE LOGAN STEVEN BARNES MEMNUN OLDUM!
Sonra beni kucağına aldı ve eve soktu. Delirttik sonunda çocuğu. Bucky ve Sam'in de hayatı sorgulayarak ve sabır çekerek geldiğini gördüm. Connor ve Selina, Dawn ı zorla salonda tutuyordu. Logan beni onun yanına bıraktı.
Logan: Öpüşün barışın yeter.
Fallon: Neden?
Dawn: Küsmedik ki?
Canım arkadaşım Dawn a sarılıp herkese dil çıkardım. Dawn da Logan a orta parmağını gösterdi. Kızım yürek mi yedin baban burada... Ay dur o bunu bilmiyo adamcağız hala kapıda.
Fallon: Ya şey bu arada size bir şey söylemem lazım...
Logan: Bana mı aşıksın?
Tip tip Logan'a baktım. Bu espriyi 12 yaşından beri yapıyodu.
Fallon: Ummaya devam et Logan.
Logan gülümseyerek asker selamı verdi. Ben de ona gülümsedim ve göz kırptım. Connor Logan Selina ve Dawn ile olan bağım benim için çok önemliydi. Aramızda böyle espriler dönmesi, kavgalarımız.... Biz bir aile idik. Aile demişken....
Fallon: Şey babanız burada her boku da hatırlıyo kapının önünde haberiniz olsun.
Logan: Ha tamam... NE!
Fallon: Beni içeri sokarken dışarı da görmedin mi?
Dawn: Sen hala şaşırıyo musun? Ben babamızla Alexi arasında ilişki çıksa şaşırmam artık.
Selina: Her türlü kardeşiz yani.
Connor: İkimiz kardeş olmayalım da....
Salonda bir sessizlik oldu. Şükür Alexi banyoya gitmişti. Hepimiz birbirimize bakıyoduk. Harley keşke dönmeseydim diye düşünürken büyük ihtimalle Peter ben nereye düştüm diye düşünüyordu. Selina nın yanakları kızarmıştı. Dawn yanaklarını ısırıyordu gülmemek için. Logan ve ben de kıkırdıyorduk.
Connor sonunda dayanamayıp Selina nın alnından öptü.
Connor: Bacımsın.
Sonra da ifadesizce gitti. Hala sessizlik vardı.
Selina: Oldu o zaman....
Selina büyük ihtimalle yüzünü yıkamaya gitti. Onun da gitmesi ile hepimiz anırmaya başladık. Bunlar ne zaman çıkmaya başlayacaktı?
Dawn: Olmuş bunlar.
Fallon: Onu bunu bırakın da babanızın yanına gidin öküzler adam kaç saattir kapıda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Legacies
FanfictionGitmiş olabilirsin baba. Dönmeyecek de olabilirsin. Dünyanın sana hala ihtiyacı olabilir. Kardeşimin de öyle. Merak etme mirasın hala burada. Natasha teyzeye de söyle gözü arkada kalmasın. Miraslarınız burada. Yarım bıraktığınız işi bitireceğiz.