Natasha'yı kurtarmanın yolunu ararken okulu tamamen boşlamıştık. Dawn ile yurda dönüp biraz okul ile ilgilenmeye karar verdik. Yani Harley gerekli şeyi bulana kadar. Pekala birden fazla şeyi ve kişiyi. Zor işi ona vermişti. Ama en zoru değil. En zoru gereken şeylerin ne olduğunu bulmaktı. Ve ben bunu kolayca yapmıştım. Şimdi laboratuarda dönem sonu ödevlerini bitiriyordum. Sonra da Dawn ile kaleme dönecek ve Natasha'yı kurtaracaktık. Büyük ihtimalle bu bir kaç bölüm sürecekti. İşimi bitirdikten sonra ödevleri teslim ettim Logan kapıda Connor Selina Peter ve Dawn ile beraber beni bekliyordu. Onlara selam verdim. Tam yanlarına gidecekken bir ses beni durdurdu. Yanıma gelen oldukça tatlı çocuğa baktım. Max.
Max: Fallon!
Fallon : Selam Max.
Max: Selam. Bir yere mi gidiyorsun?
Fallon: Dönem bitti. Benim de önemli işlerim var.
Max: Anlıyorum. Şey o önemli işlerinden zaman kalırsa belki bir ara bir şeyler yapabiliriz.
İşte beklediğim teklif gelmişti. Neden bu kadar huzursuzdum. Neden içimden hayır demek geliyordu. Neden evet demem yanlışmış gibi hissediyordum. İstediğim bu değil miydi? Hoşlanmıyor muydum bu çocuktan? Arkadaşlarım kapıda merakla bana bakıyordu. Ne diyeceğimi bilemiyordum. Neden bir anda arada kalmıştım. Bu sorular çok gereksizdi nedenini gayet iyi biliyordum. İçimde bir türlü kabul etmediğim gerçeği gayet iyi biliyordum. Bunu yapamazdım. Hazır değildim. İçimdeki gerçeği kabullenmeden olmazdı.
Fallon: Çok isterdim Max ama bu aralar ailevi bir mevzu ile uğraşıyorum. Kimse ile çıkamam.Kaleme doğru gidiyorduk. Ben sessizdim. Cama dalmıştım. Arabayı Peter sürüyordu yanında Logan oturuyordu. Connor ve Selina motorla gelmeye karar vermişti. Çünkü arabada tıkış tıkış oturmayı kimse sevmez. Uzun zamandır bildiğim şeyi şimdi fark etmiştim. Keşke hiç fark etmeseydim. Max bana bunu sorduğu anda sormasını istediğim kişinin Max olmadığını anlamıştım. Dawn yanıma yaklaştı oğlanların duyamayacağı şekilde konuşmaya başladık.
Dawn: Hayır dediğine memnunum.
Ona baktım.
Dawn: 5 aydır her şeyin farkındayım. Fark eden tek kişi olmak hoş tabi.
Fallon: Beni en iyi tanıyan kişi sensin. Şaşırmadım.
Dawn: Ve kanımda var.
Fallon: Hiç kızmadın mı?
Dawn: Aslında mutlu oldum desem yalan olmaz. Bayadır bekliyodum kabullenmeni.
Ne olduğundan bahsetmesek de Dawn'ın her şeyi anladığına emindim. Ve 5 aydır hiçbir şekilde bana karışmamış bildiğini göstermemişti. O gerçekten benim en yakın arkadaşımdı. İç savaş olduğu zamanda bile babam Natasha teyzenin sahip olduğu en güvenilir arkadaş olduğunu söylerdi. Ne yaparsa yapsın yanına gelen. Özür dilemese de yanında olan... Babam ona asla kızamazdı. Şimdi bakıyorum da Dawn arkadaş olmayı annesinden öğrenmişti. 5 aydır içinde benim kendimden gizlediğim şeyi saklamıştı. Yazarda 22 bölümdür saklıyordu o da iyi bir arkadaştı ama okuyucular yazarı linç etmek üzere idi. Pislik hala açık vermeden yazıyordu.
Fallon: Boşver. Anlamsız zaten.
Dawn: Ben öyle olmadığını biliyorum.Kaleye vardığımızda herkese odalarını gösterdim. Ben Dawn ileydim her zamanki gibi. Peter geldiği zaman Harley ile paylaşmak üzere bir odaya geçti. Connor ve Logan beraber kalıyordu ve Selina da Mj ile kalacaktı. Evet Mj. Peter'ın ondan hoşlandığını biliyordum ve çöpçatanlık yapacaktım. Mj benim anasınıfından beri arkadaşımdı. Ayrıntıları görmekte çok yetenekli ve çok zeki idi. Yardım edebilirdi.
Herkes odasına geçtikten sonra terasa geçtim. Dawn Logan ile konuşuyordu ve kıkırdıyordu Logan mutlumsu bir şokta idi. Napıyon Dawn çocuğa ya. Valla bu ikisinin ilişkisi beni benden alıyo. Selina Peter Mj ve Connor da video oyunu oynuyordu. Connor hep yeniyordu. Asla Connor ile video oyunu oynamayın o profesyonel oyuncu. Ödülleri var. Ben dalgınca gökyüzüne bakarken yanıma Logan geldi. Bu çocuk ciddiyetimi bozuyordu. Yemin ederim Logan ile mükemmel geyik yapılır. İkimizde geyikçi troller olduğumuzdan çok iyi anlaşırdık. Hatta aramızda bir bağ bile var denilebilirdi.
Logan: İyi misin?
Fallon: Evet. Sadece biraz dalgınım.
Logan: Neden Max'e hayır dedin? O teklifi bekliyordun.
(Hazır olun 22 bölümdür yapmayı beklediğim şeyi öğreneceksiniz Logam sayesinde)
Fallon: Beklediğim kişi o değildi.
Logan: Kimdi?
Fallon: Dedikoducu teyze mi oldun şimdi de?
Logan: Beck miydi yoksa Spencer mı?
Fallon: Eski sevgililerimden neden çıkma teklifi bekleyeyim? Ben sana Sierra mı Mia mi diye soruyo muyum?
Logan: Bir kere sormuştun?
Fallon: Ben sorarım çünkü...
Logan: Ablan Stark bebeğim?
Gülümsedim.
Fallon: Evet.
Logan: Ben de sorarım çünkü abin Barnes bebeğim.
Fallon: Taklitler asıllarını yaşatır.
Logan: Biliyor musun? 10 ve 13 yaşlarım arasında sana bayağı platoniktim.
Fallon: Evet biliyorum.
Logan: Sahi mi? Ben senin beni hep Dawn'ın tuhaf kardeşi diye gördüğünü düşünmüştüm.
Fallon: Doğru düşünmüşsün.
Logan: Ya neden her erkeğin kız kardeşinin kankasına yanık olduğu bir dönem var?
Fallon: Di mi ya çok tuhaf. Ayrıca Dawn senin ablan.
Logan: Aramızda 14 ay var. Seninle ise bir yıl bile değil 8 ay.
Fallon: Çok önemli bir ayrıntı Logan. Selina ile ise 3 ay farkınız var. Bak ondan büyüksün.
Logan: Konumuz bu mu şimdi?
Fallon: Sen konumuzu bu yaptın.
Logan: O da doğru.
Bir süre sessizlik oldu. Bu sessizlik tuhafıma gitti.
Fallon: Ee sen neden gelmiştin?
Logan: Dawn bana bir şey söyledi. Doğru mu?
Fallon: Evet. Küçükken çikolatanı ikimiz çaldık.
Logan: O değil.
Fallon: Evet Aleksi ye eşşek şakası yapıp sana suç atan bizdik.
Logan: Fallon lütfen geyik yapma bunu öğrenmem lazım.
Cidden anlamadım ne diyo bu çocuk.
Fallon: Yok bilim projeni ben çalmadım.
Logan: Fallon.
Fallon: Ya ne ya? Söyle neyi bilmek istiyosun?
Logan: Benden mi hoşlanıyosun?
5 dakika filan bakıştık. Cırcır böceği ve baykuş sesi filan duydum. Ayrıca 5 tane de mısır yiyen ağızı duyduğuma eminim. Kamera şakası mı bu?
Fallon: Dawn ağzına sıçacam!
Tepkimle beraber gülümseyen Logan'ı fark etmedim ve Dawn'a sövmeye devam ettim. Beni susturan ise Logan'ın dudaklarıma kapanan dudakları olmuştu.Ters köşelerin kraliçesine bir alkış lütfen. (Jazal) Bu arada bunu tahmin eden var mıydı? Çünkü araya bunun geleceğini hafif belli eden işaretler koymuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Legacies
FanfictionGitmiş olabilirsin baba. Dönmeyecek de olabilirsin. Dünyanın sana hala ihtiyacı olabilir. Kardeşimin de öyle. Merak etme mirasın hala burada. Natasha teyzeye de söyle gözü arkada kalmasın. Miraslarınız burada. Yarım bıraktığınız işi bitireceğiz.