Pepper ın bana yolladığı hologramı 17. İzleyişim. 17 kez izledim. Babam benden hiç bahsetmemiş. Kalbim kırıldı mı? Hayır. Benim hologramımı savaştan önce bana kendi elleri ile vermişti. Kendisi bana veda etmişti. Cenazeye gitmek istediğimden emin değilim. Hazır değilim bunun için. Dawn ve Logan da aynı şekilde. En yakın dostlarım. Tabi burada tek biz yokuz. Gerçekten kalabalık bir ev burası. Güvenliğimiz için. Kahramanların mirası olmak kolay değil. Ben kim miyim? Ben Fallon. Lider demek. Babam gerçekten mükemmel bir isim seçmiş. Benim için isim bulmak ona çok zor gelmiş. Hala benimle ilgili tuttuğu defteri saklarım. Geçen yıl vermişti. İlk sayfa da benim için düşündüğü isimler var. Sadie prenses demek, Camella mükemmel...... hepsinin anlamları özenle seçilmiş. En sonunda Lider yani Fallon da karar kılınmış. Sonra benim ultrason resimlerim normal resimlerim babamın bana bırakacağı şeyler, gitmemi istediği okullar.... Tony Stark ın tuttuğu bir defter bu. Hem de bencil halinin. Beni ne kadar sevdiğini buradan biliyorum.
Dawn'ın da bir kardelen kolyesi var. Kendisi almış ama anlamı büyük. Babası ona kardelenim dermiş.(babasını ve annesini öğrenince mantıklı gelecek). Logan da ise babasının adının yazdığı künyesi var. Dawn 3 yaşında imiş babaları artık onlarla olmadığında. Anneleri ise bir süre sonra güvende olmaları için onları güvendiği birine bırakmış. New york savaşından sonra yani 7 ve 6 yaşlarında. Şimdi annelerini de kaybettiler. Natasha... Hayran olmaktan kendimi alamadığım kadın. Ben annemle çok yakın değilim bu aralar. Hayatını düzeltmeye çalışıyor. Eskiden bir suçlu idi. Gitti. Önceden yaptıklarını telafi etmek için .Babam da annemle çok yakın değildi. Tek gecelik ilişkiden oldum ben. Ama babam bana çok değer verdi. Yani Logan Dawn ve benim artık ebeveynlerimiz yok. Babam arayıp Natasha nın öldüğünü söylediği zaman Dawn koşarak gitti. Saatlerce dönmedi. Logan ise bana sarılıp Sabaha kadar ağladı. Kuzenim Connor'ın hemen yanımıza geldiğini hatırlıyorum. Teyzemin oğlu. Teyzemler o 1 yaşında iken öldüler. Ben 2 yaşında idim. Babam onu da Natasha teyzenin beni bıraktığı yere bırakmıştı .Arkadaşımız Selina da geldi. Ki zaten o da 2 yıldır bizimle yaşıyor. 38 Size bunları anlatırken 38. kez izledim hologramı. Sanırım artık cenazeye gitmem lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Legacies
FanfictionGitmiş olabilirsin baba. Dönmeyecek de olabilirsin. Dünyanın sana hala ihtiyacı olabilir. Kardeşimin de öyle. Merak etme mirasın hala burada. Natasha teyzeye de söyle gözü arkada kalmasın. Miraslarınız burada. Yarım bıraktığınız işi bitireceğiz.