Koşarak Peter ve MJ'in yanına gittim. Ay çok tatlılar. Amacımı gerçekleştirip bu marvel fan kurgusunu ergen aşk kurgusuna döndürmeliydim. Çünkü yazara gıcığım. (Ayıp oluyor Fallon) Ne ayıbı be! Gıcıksın Jazal kabul et. Ayrıca şu an kendi kendine kavga ediyorsun.( Yooo senle ediyorum) Ulan zeki avokado benim dediklerimi kim yazıyo? (Boş yapma devam et) İyi be. Neyse nerede kalmışt... hah. Peter ile MJ'in yanına gidip selam verdim.
Fallon: Çok tatlıydınız uzaktan MJ. Yoksa Peter sonunda sana çıkma teklif etti mi?
MJ: Ne? Peter bana çıkma mı teklif edecektin?
Peter: Hayır yani evet yani...
Fallon: Ay ben sürprizi mi bozdum? Neyse bu akşamki partiye ikinizi beraber çift olarak davet ederek hatamı düzelteyim. Akşam görüşürüz. Happy'e talimat vericem ayrı ayrı gelirseniz almayacak haberiniz olsun.
Hemen olay yerini terk edip Selina'nın yanına doğru ilerledim. Tabi arkadan Peter'ın dediklerini de duymuştum.
Peter: Az önce o....
MJ: Evet. Evet yaptı.Sıradaki planım için Logan'ı yanıma çağırdım. Evet en zor iş bizde idi. Connor ve Selina. Logan hiç yardım etmek istemiyor gibiydi. Kanepeye yatmış ağlama taklidi yapıyodu.
Fallon: İnanmadım.
Logan: Ama istemiyorum.
Fallon: Ben istiyorum.
Logan: O zaman sen yap.
Fallon: Ben mi? Yalnız mı?
Logan hevesle kafasını salladı. Kendin kaşındın Barnes.
Fallon: Beni yalnız mı bırakıyosun yani beni beni Bihterini...
Logan: Bihter derken?
Fallon: Sen artık beni sevmiyosun. Bu ne ya sevgililik doğurup doğurup sokağa atmak değil arkadaş.
Logan: Doğurmak ?
Fallon: Kesin başka biri var. Benim gibi bir mükemmeliyeti kimle aldatıyosun? Anca orada kafanı salla zaten. Bana bak çocuk sizin balkonunuza orangutan park ederim!
Logan: Orangutan park etmek?
İşe yaramadı işte beynini yaktım. Uff. Dur buldum.
Fallon: Seni annene söylerim.Ben kazanmıştım. Şu an salonda Selina ve Connor'ı bekliyorduk. Onları beklerken ben masumca gülümsüyordum Logan ise tip tip bana bakıyordu. Valla Natasha her şeyin anahtarı. Logan dan ayrılıp Natasha yı mı kaçırsam? (Shipimi bozma Fallon) Ay Jazal bir araya girme be uf! Neyse biz beklerken mutfakta Pietro'yu kahve içerken gördük arkasında Dawn vardı. Pietro nun bundan haberi yoktu sanırım Logan ile onları izlemeye karar verdik. Dawn Pietro ya selam verdi. Pietro da ona normal bir şekilde selam verdi. Çocuğun Dawn'ın ilgisinden haberi yoktu. Ama kız bayağı bayağı belli ediyor.
Dawn: Naber?
Pietro: İyidir senden?
Dawn: İyi. Ee parti için hazırlanmamışsın.
Pietro: Katılacağımı sanmıyorum.
Dawn Pietro nun telefonuna kendisini kaydedip yine kendisini çaldırdı.
Dawn: Bence katılmalısın. Hatta şöyle yapalım beni 7 gibi al. Bu da numaram. Adresi mesaj atarım sana.
Ve mükemmel bir çıkış yaptı. Bize göz kırpıp odasına geçti. Pietro bön bön ona bakarken biz delicesine alkışlıyorduk. Bu arada Harley den mesaj geldi. Kız arkadaşı onunla gelmeyi kabul etmiş. Lan bunun ne ara kız arkadaşı oldu. Köpeğe bak sen hiç de söylemiyo. Neyse işler azaldı. Önemli olan bu. Son işim Selina ve Connor. Wanda kesin birini bulmuştur. Maşallah fıstık gibi kız. Logan beni dürtüp kapıyı gösterdi Selina ve Connor gelmişti. Beraber. Abi olmuşsunuz işte. Yanımıza oturdular.
Logan: Arkadaşlar sizi buraya çağırdık çünkü...
Connor: Fallon üstümüzde deney mi yapacak?
Logan: Hayır. Hem bunu neden yapsın?
Connor: Ben de 5 yaşımdan beri ona bunu soruyorum.
Logan ve Selina bana korkarak baktı. Omzumu silktim. Hayvanlar üstünde deneye karşıydım ben. O yüzden Connor'dan başka çarem yoktu. Hulk yapmayı deniyordum. Tabi kivi ve misket limonu suyu ne kadar işe yaramıştır bilemem. 6 yaşımda iken mantıklı gelmişti.
Fallon: Konumuz bu değil ve denek olarak tam bir hayal kırıklığı idin.
Selina: Ne oldu?
Fallon: Logan ile hiç double date yapmadık. Denemek istiyoruz. İkiniz bizimle beraber partiye geleceksiniz.
Selina: Bu muydu?
Logan: Çift olarak.
Connor: Fall...
Fallon: Kapa çeneni. Sizi shiplemek için değil bu. Deneme yapacağız. Numara yapın yeter. Sonra da bize bizimle ilgili görüşlerinizi bildirin.
Selina: Eğlenceli gibi.
Connor: Evet bende varım.
Logan ile mükemmeliz ya der gibi bakıştık. Yemin ederim power couple'ız ya. Siz numara sanın bakalım Colina. Ne kadar gerçek olduğunu biz biliyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Legacies
FanfictionGitmiş olabilirsin baba. Dönmeyecek de olabilirsin. Dünyanın sana hala ihtiyacı olabilir. Kardeşimin de öyle. Merak etme mirasın hala burada. Natasha teyzeye de söyle gözü arkada kalmasın. Miraslarınız burada. Yarım bıraktığınız işi bitireceğiz.