Kırmızılık gözümün önünden geçtiği zaman yanımda Logan Dawn ve Wanda'yı gördüm. Soğuğu hissediyordum. Kocaman eski bir binanın önünde idik. Wanda Dawn ve Logan'ın gözlerinin yaşardığını gördüm. Onların baktığı tarafa baktım. Natasha. Gençti. Belki Dawn ve benden bir iki yaş büyüktü. Karşısında ondan uzun birisi vardı. Metal kolundan onun Bucky olduğunu anladım. Birbirlerine bakıyorlardı. Aralarındaki şeyi görmemek mümkün değildi. Benim de gözlerim doldu. Natasha'yı çok özlemiştim. Ama onu geri getirecektik. Onun anısında olmamız başardık demekti onu bulmuştuk. Logan bir anda iğrenç deyip arkasını dönünce kıkırdadım. Annesi ve babasını öpüşürken görmüştü. Dawn ile ben beraber kıkırdadık.
Fallon: Tamam Wanda, Natasha'yı bulduk. Şimdi evi düşün geri dönelim.
Wanda: Hayır bekle. Burada başka kişiler de var. Hissedebiliyorum. Onları duyuyorum.
Fallon: Ne diyorsun?
Wanda: Hapsolmuş başkaları da var.
Fallon: Tamam o zaman onların da zihnine girebilir misin? Aynı anda. Çünkü bu sayede onları bizimle beraber götürebiliriz.
Wanda: Evet.
Fallon: Yap o zaman.
Dawn: Bekle. Biraz daha onlara bakmak istiyorum.
Fallon: Wanda'yı daha fazla zorlayamayız Dawn. Başardığımızda onlara bol bol bakacaksın zaten.
Dawn: Ya eskisi gibi olmazlarsa.
Logan: Ciddi misin? Eskisi nasıl bilmiyoruz bile.
Dawn: Şu an görüyoruz ya mal.
Logan: Doğru.
Fallon: Dawn tamam mısın?
Dawn: Tamam.
Fallon: Haydi Wanda diğer kişileri de bul.
Wanda biraz daha odaklanıp zihinlerden birine daha girdi. Şimdi bulunduğumuz atmosfer daha farklıydı. Buradaki insanlar yeşildi. Ve onu gördüm Thanos'u... Küçük bir kıza bıçağa benzer bir şey veriyordu. Gamora olduğunu anladım. Ruh taşı için feda edilen başka bir güçlü kadın.
Bir süre sonra atmosfer yine eskisi gibi oldu. Dünyaya dönmüştük. Bir apartman dairesinde idik. Bir aile yemek yiyordu, masada iki çocuk vardı biri kız biri erkek . Wanda'nın afalladığını gördüm. O anda bunun Wanda'nın anısı olduğunu anladım. Onun elini tuttum. Bana baktı.
Fallon: Sana güveniyorum.
Logan: Yapabilirsin Wanda.
Wanda: Bitmek üzere.
Wanda derin bir nefes aldı ve kendimizi kocaman bir bebek odasında bulduk. Sanki bir prenses için hazırlanmış gibiydi. Burası bana biraz tanıdık gelmişti. Bir süre sonra neden tanıdık olduğunu anlayacaktım. Odanın ortasında bir adam kucağındaki 4-5 aylık bebeğe hayranlıkla bakıyordu. Sarı saçları şimdiden biraz belli oluyordu ve renkli gözlerini kocaman açmış adama bakıyordu. O adam benim babamdı. O bebek de bendim. Bu sefer afallayan Wanda değil ben oldum. Wanda odaklanırken Logan beni tuttu.
Dawn: Fallon?
Fallon: İyiyim. Wanda?
Wanda: Bu sondu.
Sesim şoktan dolayı zar zor çıkıyordu.
Fallon: Haydi eve gidelim.
Yine gözlerimin önüne gelen kırmızılık ile bilincimi kaybetmiş gibiydim. Kırmızılık gittiği zaman bize merakla bakan Happy Clint Bucky Hope gibi kişileri gördüm.
Dawn: Başardık mı?
MJ gözlerini ekrandan ayırmadan cevapladı.
MJ: Birazdan platformun üstüne göreceğiz onları.
Bucky: Onları?
MJ: Taştan birden fazla kişiyi kurtarmışlar. O yüzden 1 2 dakika sürecek.
Fallon: Wanda odaklanmaya devam et.
Wanda: Tamam.
Selina: Tebrikler. Başardınız.
Dawn: Başardık.
Logan bir anda bana sarılıp beni havada döndürmeye başladı.
Logan: Başardık!
Kahkaha atıyordum.
Sonra durdu, beni yere indirdi ve öptü. Bu sefer ortamda sadece ikimiz yoktuk ve ikimiz de bu küçük ayrıntıyı unutmuş gibiydik. Biz öpüşürken bu ayrıntı bize tekrar belli edilecekti.
Bucky: Logan oğlum gaza mı geldin napıyon?
Durumu sadece ergenler heyetinin bildiğini unutmuştuk. Harley hariç o da şokla bakıyodu. Ayrılıp bize şokla bakan insanlara ve anıran arkadaşlarımıza baktık(!)
Harley: Peter gel sopaları alak.
Peter: Niye?
Harley: Logan'ı dövücez.
Peter: Neden?
Harley: Manevi kız kardeşimizi öptü. Sen nasış manevi erkek kardeşsin oğlum.
Durum zaten yeterince karışıkken Happy elinde kahve ile gelmişti son yudumunu alırken ne olduğunu sordu.
Harley: Logan Fallon'ı öptü. Hemide dudaktan. Fallon da halinden gayet memnundu hesabı sen yap.
Happy ilk önce gayet normal bir şekilde baktı. Sonra kahvesinden aldığı son yudumu Bruce'un üstüne tükürdü.
Happy: NE! LOGAN FALLON'I MI ÖPTÜ! FALLON SİZ İKİNİZ? OHA YUH VAY AMK! TONY ŞU AN MEZARINDA TERS DÖNÜYO! LAN MAX VE AVERY E NE OLDU? İÇİNİZDE NE YAŞIYOSUNUZ SİZ! BU NE YA KÜSTÜM OYNAMIYORUM LOGAN VE FALLON SİZDEN HİÇ BEKLEMEZDİM.. ASLINDA BEKLERDİM AMA KONUMUZ BU DEĞİL....
Fallon: Happy!
Happy: Efendim.
Fallon: Sen kahve içme.
Gelen alarm sesi ile insanların ilgi odağı olmaktan çıktık.
MJ: Tamam Wanda rahat ol. Geri geldiler.
Platformun olduğu yere baktık. Gülümsedim, ağlamak üzere idim. Başarmıştık.En az 20 yorum istiyorum valla bu bölümü yazarken canım çıktı. Beynim yandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Legacies
FanfictionGitmiş olabilirsin baba. Dönmeyecek de olabilirsin. Dünyanın sana hala ihtiyacı olabilir. Kardeşimin de öyle. Merak etme mirasın hala burada. Natasha teyzeye de söyle gözü arkada kalmasın. Miraslarınız burada. Yarım bıraktığınız işi bitireceğiz.