31

180 17 65
                                    

Yazar

Logan kız kardeşim dediği hainin üstüne atlaması ile uyandı. Dawn bir nedenden dolayı çok heyecanlı idi. Logan korkarak ona baktı.
Logan: Noluyo ya?
Dawn: Saat olmuş 9 sen hala fosur fosur uyuyosun.
Logan: Evet. Normal ergenler gibi yani.
Dawn: E Fallon ile ilk randevunuz planlamalısın.
Logan: Sence Fallon benim planlamamı değil de kendi planlamak istemez mi? Fallon bu.
Dawn: Aferin kızı tanıyosun. Ama arada böyle sürpriz yapmaktan zarar gelmez. Hatta hoş bile olur.
Logan: Dawn bırak uyuyorum ya!
Dawn Logan ın üstünde zıplamaya başladı ve anne diye bağırdı. Natasha da merakla oraya geldi ve gördüğü manzara ile gülümsedi.
Natasha: Ne oldu?
Logan: Uyandırdı. Ya Dawn zıplama ya! Uf!
Dawn zıplamayı bırakıp Natasha nın yanına geçti.
Dawn: Fallon'a resmi olarak çıkma teklifi etti ama randevu planı yapmıyor öküz.
Natasha: Katranı kaynatırsan olur mu şeker, cinsine tükürdüğüm cinsine çeker! Oğlum ilk randevu bu sürpriz yap kıza. Bazı öküzlere benzeme!
Mutfaktan ses gelir.
Bucky: Efendim!

Fallon

Babamla garajdan çıkmaya hazırlandık. Etrafı toplamış ve bileziğin prototipini bitirmiştik. Gümüş ve ince bir bilezikti. Yani gümüş ve ince bilezikler bütünü diyelim. 7-8 tane gümüş ince bilezik vardı ve onları birleştiren gümüş bir kardelen vardı. Güzel olmuştu bence. Pepper Morgan ile beraber film izliyordu. Morgan bizden sıkılıp 2 saat önce gitmişti. Koltukta Maximoff ikizlerini görmeyi beklemiyordum tabi. Wanda Pietro'yu kontrol etmemi istemişti. Babamla beraber onu iyice kontrol ettik. Bir sıkıntı yoktu.
Fallon: İyisin iyi. Turp gibisin maşallah.
Pietro: Biliyorum ama Wanda ısrar etti.
Fallon: Kız Wanda senden ne biçim görümce olur. Ya fazla iyi ya fazla kötü. Ama hangisi bilemiyorum.
Wanda: Mantıklı bir düşünce aslında. Bende merak ettim.
Fallon: O zaman görevimiz Pietro'ya kız bulmak.
Pietro: Yok artık.

Soru cevap bölümü yapmaya karar verdim. Tamamen işsizlikten. Sorularınızı buraya yorum olarak bekliyorum. Kitapla ilgili karakterler ile ilgili benimle ilgili.... istediğiniz soruyu sorun. Birden fazla sorabilirsiniz bana da eğlenceli olur. Ayrıca kitapla ilgili düşüncelerinizi de bekliyorum.

LegaciesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin