38

133 14 31
                                    

Üstümdeki lacivert mini etek ve askılı gri ve simli tişörte baktım. Yine yakıyordum ortalığı. Simli dediysem o hoş görünmeyenlerden değil, şık kaliteli olanlardan giymiştim. Sol elimdeki parmaksız siyah file eldivenim ve siyah sandaletlerim birbirini tamamlıyordu. Sağ bileğimde ise şık gümüş bir bileklik vardı. Dawn'a yaptığım bileklikten sonra kendime de bilgisayar olabilen ve babamın eldivenleri gibi ışın atabilen versiyonu yapmıştım. Aynı idi ama benim bileziklerimi bir arada tutan şey gümüş bir kardelen değil yine gümüş olan 5 dal sarmaşıktı. Yan yana aralarında 1 mm yi geçmeyen boşluklar vardı. Bugün Dawn'a sürpriz yapıp tamamlanmış bileziğini vermeye karar verdim. Çok sevinecekti. Gözlerime karanlık bir makyaj yaptım dudaklarıma şeffaf bir parlatıcı sürüp saçlarımı öylesineymiş gibi yukarıdan topuz yaptıktan sonra hazırdım. Gösterişli ama modern. Tam bir Stark gibi. Gideceğim ilk parti de babamı iyi temsil etmeliydim. Hoş şu an 68 metre öteden onun kızı olduğum belli idi. Odamın kapısı çaldı. Gelen babamdı.
Tony: Senin grup geldi.
Bana bir süre baktı.
Tony: Çok güzel olmuşsun.
Fallon: Yanınıza yakışmalıyım efendim.
Babam bacaklarına sürtünen Andi'ye baktı.
Tony: Ve bende kürke karşı olduğumu belirtmek için bacağımdaki tüyleri almalıyım. Yine de tüyler için sağol Andi.

Salona geldiğimde herkes beni bekliyordu ve Logan beni görür görmez komaya girmişti. Yazık. Peter MJ Wanda Pietro ve Harley yoktu. Selina pembe bir elbise giymiş ve oldukça kıvırcık olan saçlarını düzleştirmeye çalışmıştı. Evet çalışmıştı. Saçları şu an dalgalıydı ve hoş duruyordu. Dawn  siyah, sade ama ilgi çeken bir elbise giymişti. Gümüş renkli ayakkabıları ve taktığı uzun gümüş zincirlerle yıldızlı bir geceyi anımsatıyordu. O zincirden kolye yapmak hele ki 7 değişik boy kolye yapıp takmak çok değişik bir fikirdi. Sağ eli ise yüzüklerle doluydu. Önce ona yaklaşıp elimdeki kutuyu verdim. Connor merakla baktı. Onun üstünde deney yapacağım sanmış olmalı şaşkın. Dawn kutuyu açınca ona yaptığım bilekliği gördü.
Fallon: Legacies olmayı asla bırakmadık.

Evet sonraki bölüm beklediğiniz parti.

LegaciesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin