Dawn
Üstümde bir hırka giyip bahçeye çıktım. Evin deniz manzaralı olması çok hoşuma gitmişti. Alexi istersek bu tür bir ev bulacaktı bizim için. Hala düşünme aşamasında idik. Şezlong da uyuyakalmış Logan dikkatimi dağıttı. Yorulmuş gibiydi. Bazen Alexi bize dövüş antremanı yaptırıyordu ve logan bugün bunu yapmak istemişti. Fallon'ın yalnız gitmesi konusunda rahatsız olmuştu. Dikkatini dağıtmalıydı. Ben de rahatszıdım bu konuda. Fallon her ne kadar dövüşmeyi biz dördümüz kadar bilmese de kendisini koruyabiliyordu bunu biliyordum. Ama em yakın arladaşımın hele ki bu gizlilikte yalnız başına gitmesi hepimizi endişelendirmişti. Selina nın mutfakta stresten tıkındığına emindim. Alexi yanıma geldi.
Alexi: Arkadaşın iyi olacak.
Dawn: Biliyorum. Ama söylediğin gibi. O benim arkadaşım.
Alexi: Dawn.... hiç babanla görüşmeyi düşündün mü?
Dawn: Evet. Annem onun ortaya çıktığını söylediğinden beri. Ama bizi hatırlamıyor. Belki de hiç hatırlamayacak.
Alexi: Bu önemli mi?
Dawn: Değil mi?
Alexi: Ona bir merhaba demen için seni hatırlaması gerekmez.
Dawn: Ama hatırlamaması canımı yakıyor.
Alexi: Annen onunla dövüşürken ne halde idi sence?
Dawn: O annem. O çok güçlü ve soğukkanlı... en azından öyle idi.
Alexi : Ve sen de onun gibisin.Fallon
Ben ıslık çalıp arabayı kullanırken yanımda oturan Harley gülüp gülüp arkaya bakıyor, Peter ise Bucky ve Sam in arasında arka koltukta ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Miami ye biraz erken dönmüştüm. Çünkü Bucky hatırlıyordu. Kesinlikle Dawn ve Logan a haber vermeden onu getirip ortalığı karıştırmalıydım. Çünkü ben olmak. Bucky nin de haberi yoktu. Ona isimleri bildiğimi onları bulmak için bir yere gitmemiz gerektiğini söylemiştim. Üf çok heyecanlı kesin kimse bir şey anlamayacak sadece ben anlayacağım ve yine ne kadar mükemmel olduğum ortaya çıkacak. Ay yaşasın ben. Yemin ederim Loki ile bir akrabalığım olmalı. Ay yok olmasın. Dirilsin o evlenelim onunla. New York un ağzına sıçtı ama affedersiniz kıyamıyorum bir türlü. A bizim eve gelmişiz. Arabadan çıkıp hala arabada olan dörtlüye haydi işareti yapıyorum. Çıkıyorlar arabadan. Peter hala durumu anlamaya çalışıyor. Sevimli. Onun yanağını sıkıyorum. Sam bana tip tip bakıyor.
Fallon: Ama sevimli.
Peter: Teşekkür ederim.
Fallon: BEBEKLERİM BEN GELDİM!
Evdekilerden mükemmel bir karşılama gelmesini bekliyorum ama sadece Dawn ı duyuyorum.
Dawn: AFERİN!
Fallon: ÖKÜZ MÜSÜN SEN GEL KARŞILA BENİ!
Dawn: ÜŞENİYOM SEN GEL!
Fallon: NEDEN!
Dawn: İŞTE!
Fallon: AMA YA!
Dawn: REÇELLİ FISTIK EZMELİ SANDVİÇ YİYECEĞİM!
Fallon: ANASI KILIKLI!
Bıkmış olan Alexi yanımıza geldi.
Alexi: Yavrucum bir bağırmayın bu ne be!
Ve anında yumruk yedi.
Fallon: Bucky niye yumruk atıyosun adama?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Legacies
FanfictionGitmiş olabilirsin baba. Dönmeyecek de olabilirsin. Dünyanın sana hala ihtiyacı olabilir. Kardeşimin de öyle. Merak etme mirasın hala burada. Natasha teyzeye de söyle gözü arkada kalmasın. Miraslarınız burada. Yarım bıraktığınız işi bitireceğiz.