33

152 19 69
                                    

Fallon

Gece olmuştu ve Dawn'ın bana anlattığı şeye gülüp duruyordum. Bucky gaza gelip Natasha'yı çocukların önünde öpmüş. Dawn ve Logan uyarmasaymış onlara kardeş bile gelebilirmiş. Connor'ın kapıyı çalması ile gülme seansım bozuldu.
Fallon: Connor sen yaşıyo musun ya?
Connor: Çok komik Fallon.
Fallon: Yoo ben ciddiyim. Bizimle yaşıyosun ama seni haftada bir kere görüyoruz sürtük seni.
Connor: Odamdaydım.
Fallon: Hep oradasın merak ediyorum orada ne yapıyorsun acaba?
Connor: Uyuyorum.
Fallon: Çok mantıklı. Bu arada ne oldu birine mi baktın? Bir arkadaşa bakıp çıkacak mısın odamda ne yapıyosun?
Connor: Bir arkadaş sana bakıp çıkacak. Arka bahçeye git. Ben de sarı peruk takıp senin yatağına yatacağım.
Fallon: Böbreğimi mi çalacaksınız?
Connor: Yok. İnce bağırsak diye düşündük.
Fallon: Gerizekalı onun nakli yapılmıyo satamazsınız.
Connor: Biz kokoreç yapar satarız demiştik.
Fallon: Bak bu mümkün.

Connor'a hiç güvenmeyerek arka bahçeye doğru yürüdüm. Bomboştu. Hiç bir şey anlamadım. O sırada ormandan şüpheli bir korku filmi sesi geldi. Tabiki de o salak kızlar gibi peşindem gitmeyecektim. Yanımda biber gazım vardı. Katili etkisiz hale getireceğini sanan mal kızlar gibi gidecektim. Çünkü neden çünkü ablan Stark bebeğim. Ormanda etrafa bakarken birisi sırtımdan bana saldırdı ona bakmadan hemen biber gazımı sıktım. Sonra da ona baktım.
Fallon: Logan?
Logan şokla bana bakıyordu.
Fallon: Sapık katil sen misin?
Logan: İyiki değilim yoksa ölmüştün. Nişan alman berbat Fallon gaz işe bakıştım ya.
Ağaca sıkmışım. Hay aksi.
Fallon: Anca gaz ile bakış zaten.
Bence trip atmak bu beceriksizliğimi örter ya.
Logan: Sürpriz yaptım ya kızım daha ne istiyosun?
Tek kaşımı kaldırdım. Logan yukarıyı gösterdi. Aaa ağaç ev. Geçen yaz bizimkiler ile yapmıştık. Babam Rhodey Happy ve ben. Daha çok Happy ve Rhodey. Biz babamla en önemli işi yapıp onlara ne yapacaklarını söylemiştik.
Fallon: Bunu geçen yaz yaptık Logan kimi kandırıyon.
Logan: Yukarı çık.
Ağaç eve çıktığımızda anlamıştım. Ağaç evde piknik yapacaktık. Klasik. Ama Logan'ın seviyesi için gayet iyi bir adım bence.
Fallon: Sen mi düşündün bunu?
Logan: Annem ve Dawn sıkıştırıp duruyodu. Ben de rahat bıraksınlar diye bunu düşündüm. Ama onlara söylemedim kesin bizi izlerlerdi.
Fallon: Hem öküzsün hem romantik.
Logan: Mükemmel karışım.
Logan'ın dediği şey ile güldüm. Sonra beraber sepeti sömürmeye başladık. Cheseeburger bile vardı. Yaaa tatlı bu çocuk yemin ederim.
Fallon: Şu an resmi olarak sevgili olduğumuza göre ilk görevimizde sıra.
Logan: Ne görevi?
Haince gülümsedim. Logan bu gülümsemenin anlamını çok iyi biliyordu. Biraz daha ağaç evde kaldık. Hava biraz soğuk olmaya başlamıştı. Logan bana sarıldı ve biraz daha orada durduk.
Fallon: Geç oldu sanki.
Logan: Evet. Annem taramalıyı alıp beni aramadan gitmeliyim.
Logan bana veda öpücüğü vermek için yaklaştı. Tam öpüyordu ki bir anda büyük bir gürültü ile yere indik. Ağaç evde yerde idi. Yok be o kadar ağır değilim ben... Bir saniye orada elektirikli testeresi ile kötü adam kahkahası atan bir Tony Stark mı görüyorum.
Fallon: Baba?
Logan: Tony amca?
Tony: Benim mülkümde benim kızımı öpemezsin.

Sizin için otobüste yazdım bu bölümü haydi bu zor başarım için yorumlara abanın.

LegaciesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin