Selina ve ben jakuzide keyif çatarken Logan bize yargılayan bakışlarla bakıyordu. Ama takmadım. Neden tip tip bize baktığını biliyordum. Amacımız ailelerimizin mirasını yaşatmakken tatil yapıyorduk. Ama dinlenmek benim de hakkım ve bu jakuzi. Bahçede. Ve çok güzel bir jakuzi. Çünkü o bir jakuzi. (Jakuziye taktı fmdkfö bu arada ev rough night daki ev)
Logan: Ciddi misiniz?
Selina: Sen de gel istersen çok yer var.
Fallon: Evet.
Logan: Hayır teşekkürler şu an ciddiye almamız gereken....
Connor: Jet skiyi hazırladım Logan çıkalım mı?
Ve gülmeye başladık. Logan ise Connor a Allah belanı der gibi bakıyordu. Jakuzi de ki sıcak su bana huzur veriyordu ama gülerken ağzıma giren soğuk su ile şoka girdim. Dawn havuza atlamıştı. Tabi bende gaza gelip onun peşinden atladım. Güzel ve eğlenceli geçen günün sonunda sahile gittik ve ortaya ateş yaktık. Selina ve Connor sarılmıştı ve ateşe bakıyorlardı. Bu ikisini ayarlamam gerekiyordu tabiki. Dawn ile bakıştık ve bunu listemize ekledik. En yakın arkadaşımla böyle iletişim kurmaya bayılıyordum. Dediklerimizi kimse anlamıyordu. Sadece Logan iletişimde olduğumuzu anlıyordu ama o kadar. Ne dediğimizi asla ve asla kimse anlayamıyordu. Huzurla sahilde uyuyakaldık. Sabah uyandığımda Dawn üstümde Logan da onun üstünde uyanmıştım. Sonradan Selina ve Connor ın da üstümde olduğunu fark edecektim.
Fallon : KALKIN LAN EZİLDİM BURADA!
Toplanıp eve döndük. Bizi bekleyen kişiden tabiki de habersizdik. Koltukta oturmuş ve bizi bekliyordu.
Red Guardian namı diğer Alexi Shostakov
Selina: Baba....Yazar
Morganın yüzüne yaptığı şey yüzünden Sam in dalga geçmesine göz yuman Bucky yanağında ki simli unicornu sildi. Steve ise ikiliye bakıp sabır çekiyordu.
Bucky: Bir iz buldum. Oraya gideceğim.
Steve: Ne izi?
Sam: Özel bir mevzu Steve.
Steve şokla ikiliye baktı.
Steve: DIŞLANDIM!
Bucky gülerek arkadaşına baktı. Ona bunu nasıl açıklayacağını bilmiyordu bile. Şoka girmesini istemiyordu. Ama Sam e anlatmıştı. Onun kalp krizinden ölmesini ummuştu. Ama yooooook.
Sam: Cap? Ciddi misin? Ay senin iyice kafa gitti söyleyeyim.
Steve: Napayım Bucky benden hiç bir şey saklamamıştı daha önce bu beni çok...
Bucky: Sonra neden ikimizi sevgili sanıyolar Steve.
Sam: Haklı.
Steve: Aaa bebeklerim bana karşı birleşti.
Steve in bu tuhaf tavırları hepsini şaşırtmıştı. Bu adama ne olmuştu acaba.
Steve: Ben biraz daha brownie yiyeceğim.
Bu laf ile Sam ve Bucky birbirlerine baktılar. Sam koşup brownieleri camdan attı.
Steve : Noluyo ya.
Bucky: Steve onlar otlu idi.
Steve: Ot? Çimen falan mı?
Sam: Bildiğin uyuşturucu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Legacies
FanfictionGitmiş olabilirsin baba. Dönmeyecek de olabilirsin. Dünyanın sana hala ihtiyacı olabilir. Kardeşimin de öyle. Merak etme mirasın hala burada. Natasha teyzeye de söyle gözü arkada kalmasın. Miraslarınız burada. Yarım bıraktığınız işi bitireceğiz.