12

273 19 24
                                    

1 hafta boyunca evde tıkış tıkış yatmıştık. Peter Harley ile, Logan Connor ile , Sam Bucky ile Alexi kendi başına neden çünkü o bir gıcık kendisini odaya kilitledi, biz de kızlar olarak ayrı odada kalıyorduk. BİZ ÜÇ KİŞİ ALEXİ TEK KİŞİ! Kızınla kal dedik bizi ayırmak istememiş. Ayıp ya. En azından Bucky Dawn ve Logan ın birbirlerine alışma sürecini izlerken eğleniyordum. Tabi bir akşam yemeğimizde Alexi hayatımızı mahvedecek şeyi söyleyene dek.
Alexi: Bucky ile konuştuk çocuklar..
Logan: Evleniyor musunuz?
Connor: Hamile misin?
Selina: Kardeş misiniz?
Fallon: Kimi öldüreceksiniz?
Dawn: Hastane de mi karışmışsınız?
Harley Peter a baktı ve bunlar adam olmaz dedi. Ben de tabiki ona baktım ve ne dedim tahmin edin.
Fallon: Ablan Stark bebeğim.
Bucky: Ay cıvımayın.
Alexi: Fallon ve Dawn ın üniversite başvurularını yaptık.
Dawn ve Fallon: NE!
Bucky: Geçen yıl yazdığınız mektupları yolladık sakin olun. Cevaplar da geldi seçin birini gidin okula.
Alexi: Siz üçlü de lise son sınıfa dönüyosunuz.
Selina: AMA BABA!
Logan: Ayıp ama...
Connor: Olmadı bu.
Bucky: Oldu bu.
Sam: Peter sen ne okumak istiyorsun?
Peter: Ben geçen yıl üniversiteye başladım kimya okuyorum.
Sam: Siz çocuklar neden başlamadınız?
Dawn: Gap year yaptık.
Fallon: Çevresel eylemlere filan katıldık 8 ay. 2 ay da görmek istediğimiz ülkelere falan gittik kalan zamanda da çalışıp para biriktirdik.
Sam: Maşallah.
Alexi: Ne yapacaklarına karar veremediler o yüzden tüm gap seçeneklerini değerlendirdiler.
Logan: Biz de son sınıfı biraz es geçtik.
Bucky: Neden?
Logan: Fall ve Dawn ı kıskandık. Üçümüz 7 ay gezdik. Annem çok kızmıştı ama sınavlardan kalınca o da bizimle kalan 5 ay gezdi.
Alexi: Ama bu sıkıntı artık yok.
Harley: Sana söylemiştim Fall. Hiç biriniz yırtamadınız.
Bucky: Sen ne okuyorsun Harley?
Harley: Makine mühendisliği son sınıf.
(Az okul muhabbeti yapayım dedim)

Evet güzel denize sıfır evimizden ayrılıyorduk. Alexi Selina ile bir otelde kalacaktı güzel bir süit almıştı. Geçici bir konaklama tercih etmişti çünkü her an dönebilirlerdi. Connor ve beni Pepper ın yanına gönderdiler. Connor da teknik olarak bir Stark tı sonuçta. Yani soyadı Stark değildi ama babam evlat edinmişti sonuçta arkadaşı. Dawn ve Logan da doğal olarak babaları ile mütevazı bir evde kalacaklardı. Harley ve Peter da kendi evlerine döndüler. Sonuçta normal(!) olacaktık. Ekip işi ise.... askıya alınmıştı. Yani bir süre. Bucky ve Alexi hepimizin çalışabileceği yerlere bakıyorlardı. Ben odamda bize kostüm tasarlıyordum. Yer bulamazlarsa yaptırırdık. Bu kadar kolay. Üniversitelerden gelen mektuplara baktım. Karar vermem lazımdı. Kostüm çizimlerini çalışma masama bıraktım ve onları okumaya başladım. Hepsine kabul edildiğimi biliyordum. Ve istediğim bölümü seçtim. Çevre mühendisliği okuyacaktım. Sonuçta Stark endüstrilerinin %51 hisse sahibi olarak şirketi çevre dostu olarak yönetmeli idim. Şu an şirket başında Pepper vardı. Ama üniversiteden mezun olduğumda ikimiz olacaktık. Dawn a mesaj attım. Aynı anda ondan da mesaj geldi. Hukuk okumaya karar vermişti. Şaşırmamıştım. Matthew Murdock ona ilham vermiş olmalı idi. Nat ın yakın bir arkadaşı. Ve sürprize bakın seçtiğimiz okul aynı idi. En yakın arkadaşımdan ayrılmayacaktım. Klüp seçmeye beraber gitmeye karar verdik. (Orada öyle klüpler var mı bilmiyorum ama benim hikayemde bir kaç tane klüp seçtirmek istiyorum) Sanırım bu gerçekten oluyordu. Hayatıma devam ediyordum.

LegaciesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin