Fallon: Evet bu taramada temiz çıktı.
Natasha Pietro ve babamı bilmem kaçıncı kez muayne ediyordum. İyi olduklarından tam olarak emin olmam lazımdı.
Natasha: Biz iyiyiz Fallon.
Fallon: Ona ben karar veririm.
Dawn Logan Connor ve Selina durumu kıkırdayarak izliyordu. Aslında maşallah hepsi turp gibiydi de... Ya ben bu doktorculuğu çok sevmiştim ya. Azıcık eğlenmek benim de hakkım sonuçta. Değil mi? Bence öyle. Neyse yazık çığlık atacaklar.
Fallon: Tamamdır muayeneniz bitmiştir.
Tony: Ben bitti demeden bitmez.
Natasha Pietro'ya yaklaşıp kaçmaları gerektiğini söyledi. Haklılardı. Babamla atışmamız başlıyordu. İki şampiyonun savaşı.
Fallon: Benim için bitti. Önemli olan bu.
Tony: Benim için önemli değil.
Fallon: Az önemli olsun ben olmasam hala Pepper'a aldığın yüzüğün taşından küçük bir taşta kalacaktın. Ki bu arada az insaf kadın taşıyamıyo istemedi de o kadar büyük taş. Yani ayıp karşim senin bu yaptığın.
Tony: Ben olmasam sen olmayacaktın hiç girme bu polimiğe.
Fallon: Pepper'a söylerim seni görürsün polimiği.
Tony: Vay babaya tehdit ha.
Fallon: Çok doğru.
Tony: Hain evlat.
Gülümsedim. Ve babamla sarıldık. Bu hissi çok özlemiştim.
Fallon: Kellem tehlikede mi kralım?
Tony: Tez alın kellesini!
Herkes bize baktı. Ama hiçbiri şaşkın değildi.
Dawn: Ablan Stark bebeğim.Babam ve Connor ile onun dağ evine gidiyorduk Pepper ve Morgan'ın olanlardan haberi yoktu. Happy ve Rhodey önden gitmişti. Bugün kutlama vardı. Önce Connor ile ben içeri daldık.
Fallon: Morgan!
Morgan: Fallon!
Fallon: Morgan!
Morgan: Fallon!
Fallon: Morgan!
Morgan: Fallon!
Fallon: Morgan!
Morgan: Fallon!
Fallon: Morgan!
Morgan: Fallon!
Babam tuhaf selamlaşmamızdan bıkmış olmalı ki çıldırarak içeri geldi.
Tony: Ay yeter bir takdim edemedin beni.
Morgan: Baba?
Pepper: Tony?
Fallon: Bir bekleyeydin de hazırlayaydım onları. Al kalp krizi geçiriyorlar.
Bir iki saat sonra Peter May ve Harley de geldiler. Gece boyunca barbekü yapıp eğlendik. Ailem sonunda bir arada idi.Dawn
Sonunda annemi eve getirmiştik. Logan hemen mutfağa koştu aç. Babam ise anneme karşı biraz çekingendi. Ya kıyamam ya. Ben hallederim o çekingenliği. Ya ikisi birbirine bakamıyordu bile. Bir konuşmaya başladıklarında babam saçmalıyor annem de tribe giriyordu. Ama ben de Rebecca Dawn Barnes isem bu oyunu bozarım arkadaş. Ben Fallon Logan ilişkisini herkesden önce fark etmiş bundan zengin olmuştum. Hatta ben ayarlamıştım onları. Hoş daha ilk randevularına çıkmadı manyaklar. Ay suçlusu ben miyim ya o durumun? Olabilir. Neyse annemler ile uğraşayım bu arada da onlar az rahat etsin. Ay bak bu konuda anneme çekmişim tam bir çöpçatanım. Çöpçatanlık demişken Steve amca hala annemle babamı bilmiyo sanırım.
Bucky: Çocuklar bana senin odanı vermişlerdi dolaptaki boş yerlere koydum eşyaları orada da yatıyorduö ama istersen kanepeye..
Aaa bunlar normal konuşmaya başlamış. İyi bu da bir başlangıç.
Natasha: Ay saçmalama James. Yetişkin insanlarız çekiniyosan araya yastık koyarız.
Dawn: Yastık mı?
Natasha: Yaa. Seni yaparken de aramızda yastık vardı.
Annemin yaptığı espri ile gülerek babama baktım. Hala çekingendi kıyamam.
Dawn: Genç sevgili yaparsan böyle olur.Ailecek oturmuş evet doğru ailecek oturmuş bir komedi filmi izliyorduk. Mutluydum. Ama Logan annemi paylaşmıyordu. Clint amcama özenmiş anneme sarılmış filmi izliyorlardı. Annemde anca oğluşu. Ay kıskandım mı ben? Hayır asla kıskanç bir abla değilim. Ya bayağı kıskanıyorum ya. Logan tam bir anne düşkünü. Babam onlara bakışımı görüp bana sarıldı. Bende Logan'a dil çıkardım.
Natasha: Dawny?
Dawn: Sen git oğluna Dawny de. Hıh.
Natasha: Kıyamam kıskandın mı sen?
Dawn: Nereden çıkardın?
Natasha: James'e sarılmışsın.
Bucky: Kızım bana istediği için sarılmaz mı?
Natasha: Rakibin burada benim hiç heveslenme.
Logan: Anne.
Natasha: Efendim Logan.
Logan: Şu anki muhabbetimiz iyi hoş da siz Aleksi amca ile ne zaman boşanırsınız?
Ay sen benim salak sandığım kardeşime bak. Ben de unutmuştum o durumu. Kağıt üzerinde evliliğin kitabını yazmışlardı unutmuştuk o durumu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Legacies
FanfictionGitmiş olabilirsin baba. Dönmeyecek de olabilirsin. Dünyanın sana hala ihtiyacı olabilir. Kardeşimin de öyle. Merak etme mirasın hala burada. Natasha teyzeye de söyle gözü arkada kalmasın. Miraslarınız burada. Yarım bıraktığınız işi bitireceğiz.