Dawn
Logan'ın söylediği şeyden sonra evde çok büyük bir kavga çıkmıştı. Sabaha kadar bağırışmışlardı. Babam anneme boşanmasını söylüyor annemde üşeniyordu. Biz de Logan ile kahvaltı eşliğinde onları izliyorduk hem yemek hem gösteri.
Bucky: Ya saçmalama Natalia madem kağıt üzerinde bir evlilik boşan!
Natasha: Ya ne gerek var?
Bucky: Çok gerek var!
Natasha: Niye?
Bucky: E iki çocuğumuz var.
Natasha: 1) Sanki onları yapmak için evlenmeyi bekledin.
2) Sonra da evlenmedik.
3) Lan sen de hemen oldu bittiye getiriyosun 15 yıl oldu öküz! İnsan bir tatlı tatlı konuşur bir ilanı aşk eder ama yok! Dirildim sen de hatırladın hemen margarin reklamına bağlayalım yok öyle dünya James!Annem iyi ayrıntı yakalamıştı. Aleksi amca da gelse ne olur diye düşündüm. Onu arasam mı acaba? Tabi ben bunu düşünürken zil çaldı.
Dawn: Siz kapıya bakmaya devam edin ben kavga ederim. Ay yanlış oldu. Ama anladınız siz.
Kapıya baktım. Keşke başka bir şey isteseymişim. Aleksi amca gelmişti. Selina da yanında kıkırdıyordu.
Aleksi: Logan aradı bir sıkıntı mı var?
Kafamla içeriyi gösterdim. Canım kardeşim ya bakın zihnimiz bile aynı. Aleksi amca merakla içeriye geçti Selina bana baktı ve gülümsedi.
Selina: Kavga var dediler geldik.
İçeriye geçtik. Logan Selina'ya da portakal suyu verdi ve izlemeye devam ettik. İşler karışıyordu.Aleksi: Durum ne?
Bucky: Natalia senden boşanmıyo!
Aleksi: E neden boşansın?
Natasha: Di mi ya çok saçma.
Aleksi: Bizim gayet mutlu bir evliliğimiz var. Çok eşli özgür birbirini yılda bir kaç kere gören ya da görmeyen artı kardeş gibi olan başarılı bir evlilik.
Hayır Dawn gülme ciddi bir durumdayız. Ufff harika ya. Annem trip olsun diye yapıyodu kendini kaptırdı bence. Aleksi amca da gaza geldi. Ve babam çıldırıyor. Mükemmel bir ortam.
Bucky: E ama ikimiz...
Aleksi: Sana o gözle bakmıyorum Barnes.
Bucky: Sen değil be. Nat ve ben.
Aleksi: Teklif mi var ortada. Teklif varsa tamam.
Natasha: İlk kelimesi boşan oldu. Sonrası da gelmedi.
Aleksi: Püüü senin suratına Barnes! Gönül mü eğlendiriyorsun sen bu kızla. Yok olmaz izin vermem. Niyetin ciddi ise söyle boşanalım yok değilse başka kapıya anam! Bari bir ilanı aşk olmadı çıkma teklifi.... Yok hatırladın kız da burada hemen hazıra kon!
Bucky: Ya ne içtiniz siz ya?
Aleksi: Votka.
Natasha: Milli içkimiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Legacies
FanficGitmiş olabilirsin baba. Dönmeyecek de olabilirsin. Dünyanın sana hala ihtiyacı olabilir. Kardeşimin de öyle. Merak etme mirasın hala burada. Natasha teyzeye de söyle gözü arkada kalmasın. Miraslarınız burada. Yarım bıraktığınız işi bitireceğiz.