》13《

2K 159 10
                                    

Jungkook pași sfios spre intrarea în facultate. Astăzi avea sa fie o zi destul de dificila pentru băiat luând în considerare testele pe care trebuia sa le dea si proiectul pe care trebuia sa il prezinte.

Nu mai vorbise de o săptămână cu Taehyung si începea ai duce lipsa. Nu stia de ce dar îi plăcea să vorbească cu el. Băiatul avea o aură pozitivă ce îl face pe Jungkook sa fie la fel de pozitiv ca el.

"Jungkook-ah!"

Băiatul isi întoarse privirea spre cel ce il striga crezând că e Jimin ce vrea iar sa il enerveze dar fu surprins sa il vada pe Taehyung alergând spre el.

Odata ajuns in dreptul băiatului blîndul se sprijini cu mana de umărul lui încercând din răsputeri să își regleze respiratia.

"Ce s-a întâmplat?" intreaba Jungkook mai mult șoptit dar băiatul il auzi.

După inca cateva minute balonul fu în state sa vorbeasca, dandu-i drumul celui mai mic.

"Nu am mai vorbit de ceva timp si acum ca te-am văzut am zis sa te salut." spune el rușinos ducandu-si mana la ceafă si uitandu-se în jos.

Mulțumi celui de sus ca reuși să spună acele cuvinte fără să se balbaie sau sa se încurce. Începuse să îl placa pe băiat din prima săptămână în care l-a văzut la facultate. Nu stia ce il atrăgea la băiat. Sa fie oare aspectul lui ce era mai mult decât întruchiparea perfecțiunii? Sau sa fie comportamentul sau rece si uneori timid? Nu stia, dar un lucru era sigur. Îl plăcea și încă foarte mult.

"Azi am de dat multe teste si de prezentat un proiect..." spuse cel mic cand văzu că Taehyung nu mai spunea nimic privindu-si tenesii albi.

Taehyung isi ridică încet privirea având curajul sa se uite in ochii băiatului de lângă el. Mate greșeală! Se pierduse în ochii lui. Era ca o groapă nesfârșită ce continua să se mărească cu cat inaintai. Era greu de exprimat în cuvinte ceea ce simțea balonul acum.

"Su-succes!" spune după câteva secunde, în jur de patruzeci și cinci.

"Multumesc hyung!" răspunse politicos cel mic. "Apropo, imi place noua culoare a părului tau! Iti sta foarte bine asa!" il complimenta pe cel mare facandu-l sa irosească slab.

"Ar cam trebui să intrăm în clădire. Haide hyung!" spune Jungkook tragandu-l după el pe blond care nu mai știa nici cum il cheamă datorită sentimentelor puternice ce îi învățaseră corpul.

Cei doi băieți pătrunsera în clădirea ce gajudia în jur de douăzeci de să-mi de clasa, fiecare indreptandu-se spre a lui, Jungkook la etajul doi iar Taehyung la parter.

■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■

Bun...

Am zic ca ar fi cazul sa postez. Sper ca va place! ^^

Am schimbat iar coperta pentru ca nu imi mai plăcea cea veche.

Am schimbat iar coperta pentru ca nu imi mai plăcea cea veche

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Multumesc pentru cele +500 de lecturi de la această carte!♡

𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪;𝙩𝙠Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum