》19《

1.5K 121 9
                                    

Trecuseră mai multe zile în care cei doi băieți au continuat să se vadă. În doar două săptămâni cei doi știau totul unul despre celălalt.

"Jungkook!" se auzi glasul mamei băiatului de la parter.

"Vin acum!" striga el inapoi si coboară scările până la parter.

"Jungkook! Peste maine vom avea niste invitați la cina. Sunt oameni importanți. Vrem să colaborăm cu ei asa ca am organizat o cina." spune mama lui.

"Ok. Dar de ce imi spui asta?" intreaba băiatul confuz.

"Vreau sa fi acasa in acea seară. Vor veni cu băiatul lor si..." dar nu apuca sa continue pentru ca șatenul o întrerupe.

"Sa nu imi spui ca va trebui să mă joc cu un copil!" spune el.

"Lasa-ma sa continui. Vreau sa va cunoasteti. Va veti intalni destul de des. Si nu. Nu va trebui să te joci cu el. Aveti aproape aceeași vârstă din cate am inteles." îi spune mama sa.

Băiatul încuviințat din cap. Părinții lui dețineau propria firmă si colaborări destul de des cu alți oameni de afaceri. Stia cat de importanteste pentru ei.

"Acum poti sa te duci in camera ta. Încurând va fi gata cina." il anunta mama lui.

Chiar dacă erau oameni cunoscuți în Coreea, si nu numai, familia lui Jungkook nu avea menajeră sau pe cineva care sa se ocupe de casa. Preferau să facă ei aceste treburi.

Jungkook urca scările si ii scrise lui Taehyung, așteptând ca blondul sa ii scrie inapoi.

***

Jungkookie💕

Ce faci? =)

Taehyungie❤

Bine, iepuraș 💘

Tu ce faci? =)

Jungkookie💕

Ma cam plictisesc :<

Imi e dor de tine!

Taehyungie❤

De-abia ne-am cazut acum două ore :)

Jungkookie💕

Stiu dar imi e dor de tine!

Taehyungie❤

Vrei sa ne întâlnim?

Jungkookie💕

Nu pot :(

Trebuie să iau cina cu ai mei...

Taehyungie❤

E ok :)

Poate iesim maine 💞

Jungkookie💕

Maine trebuie sa stau acasa :(

Părinții mei au organizat o cina cu niste oameni importanți si trebuie sa fiu si eu : /

Taehyungie❤

Aaa

E ok :)

Vedem noi cand ne întâlnim💜

Jungkookie💕

Da💜

Trebuie să închid :(

Ma cheamă mama la masa :<

Taehyungie❤

Pofta buna!💜💜

Jungkookie💕

Multumesc!♡

Te iubesc!❤

Taehyungie❤

Si eu te iubesc!❤

***

Jungkook isi puse telefonul la încărcat si coborî la parter pentru a lua cina cu ai lui.

Între timp Taehyung isi relua cartea pe care o începuse de curând, continuând să citească.

Îi se părea drăguț ca iubitului sau stătea cu părinții lui. Ar fi vrut să locuiască si el cu ai sai sau macar sa petreacă mai mult timp împreună.

Părinții săi erau mai mereu plecați din țară. Rareori Taehyung îi vedea, deși țineau legatura si vorbeau zilnic.

Telefonul îi sună asa ca fu nevoit să își abandoneze cartea si sa raspunda apelului ce era de la mama sa.

📞

Alo! Buna Taehyungie!

Buna, mama!

Ce faci? Esti bine?

Da sunt bine! Sunt doar puțin obosit. Voi cum sunteti?

Suntem bine! Ne pregătim de un nou zbor.

Oh. Plecați iar? Dar ati ajuns în Londra acum o săptămână...

Stiu, dar trebuie ajungem în alt oras până maine...

Drum bun, atunci!

Multumim, ingeras! Sa stii ca mami si tati te iubesc!

Si eu va iubesc! Cand ne vom vedea? Adica, cand veniti in Coreea?

Nu stiu sa iti spun. Sper totusi ca ne vom intoarce cat de curând! Trebuie sa închid acum! Pa! Te pup!

Pa! Si eu...

📞

Taehyung se bucură sa ii audă iar vocea mamei sale. Ii era dor de ei. Nu îi mai văzuse de aproximativ trei luni,  asa ca decise sa se mute singur, liniștea din casa părinților săi facandu-l sa se simtă singur.

Isi relua cartea, lasandu-si telefonul pe noptieră.

■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■

[n/a] : ce faceti? :)

𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪;𝙩𝙠Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum