》52《

851 62 41
                                    

Următoarele două zile s-au desfășurat aproape identică ca anterioara; cei doi se trezeau, mânca ceva, stăteau pe plajă până la orele dupa-amiezii urmând să intre în locuinta lor pentru câteva, odihnindu-se, mergând iar pe plajă, făcând plimbări nocturne si afirmînd îmbrățișati cand ajungeau acasa. Erau niste zile perfecte în care se bucurau din plin de compania celuilalt. Taehyung a devenit mai vesel si mai relaxat in preajma șatenului, iar Jungkook nu putea exprima în cuvinte bucuria pe care o avea cand vedea zâmbetul caracteristic întipărit pe chipul iubitului sau drăguț.

Astăzi însă era una dintre acele zile în care norii impanzeau cerul, revărsând mici picături de apă, făcând ca admosfera sa fie numai bună pentru o zi de stat pe canapea în fața televizorului si mâncănd snacksuri.

Jungkook isi întredeschise leneș ochii puțin umflați de la somn, frecandu-i usor pentru a-și recăpăta viziunea clară. Se întoarse pe partea cealaltă, vrând să isi îmbrățișeze băiatul micuț și drăguț, dar fu surprins cand in loc de corpul cald al lui Taehyung dădu peste un loc gol, aproape rece.

Își deschise ochii larg, privind împrejurările. Era puțin confuz. Deobicei cand se trezea Taehyung ori dormea ori îl admira pe el cum dormea. De cand ajunseră în vacanță se obișnuise să fie trezit de un Taehyung entuziasmat ce aproape sarea pe el in încercarea de a-l trezi. Oare e totul bine?

Auzi mai multe zgomote slabe venind de după usa camerei în care se află. Privi spre peretele din sticla, putând observa micile picături de apă ce se preligeau leneșe pe suprafață imaculată. Vremea de afara era cam mohorâtă, Jungkook gândind că astăzi nu vor merge pe plajă.

Se ridică alene din pat fiind inca puțin adormit. Își lua telefonul de pe noptieră pentru a verifica ora. 10:07. Wow! Cea mai târzie ora la care s-a trezit în cea săptămână!

Pasi usor pe hol, încercând să își dea seama de unde vin zgomotele, având ochii pe jumătate închiși. Sunetele îl condusera în bucătărie, unde șatenul isi putu vedea iubitul gatind ceva. Vru  sa merge spre el, dar se opri cateva secunde în pragul ușii, analizandu-l. Taehyung avea părul dezordonat într-un mod chiar adorabil, purtând doar o pereche de boxeri si un tricou alb, cel mai probabil al lui Jungkook, ce îi ajungea aproape până la genunchi. Era o priveliște atat de drăguță, am putea spune perfectă pe care Jungkook voia să o vadă pentru tot restul vieții. Privind spre acel gemotoc de iubire si afectiune se simțea mândru pentru ca putea spune că era iubitul sau. Chiar foarte mândru!

Mirosul imbietor îl făcu să pășească în încăpere, apropiindu-se de blond și inconjurandu-si talia cu brațele sale de la spate. "Ce faci aici?" intreaba încet șatenul, afundandu-si chipul în umărul celui mare.

Taehyung tresări puțin, zâmbind în colțul gurii, dar doar pentru câteva secunde, urmând ca o expresie dezamăgită sa ii înlocuiască zâmbetul frumos. Un oftat, absolut adorabil, se strecura printre buzele celui mare, lăsând tot ce făcea balta, intorcandu-se usor spre iubitul sau. Jungkook îi văzu expresia si putu jura ca va muri de diabet chiar aici si chiar acum. Taehyung avea un botic adorabil pe care șatenul dorea atat de mult sa il sărute, iar în contrast cu înfățișarea sa— uh.

"Ce s-a întâmplat iubire mică?" intreaba șatenul, plasând un mic sarut dulce pe boticul blondului, facandu-l pe acesta să îl privească.

"Eu—voiam să iti fac o surpriză, dar, um—" blondul spune totul încet, privind spre piciorusele sale, lăsând un oftat sa ii părăsească buzele.

Jungkook aruncă o privire spre masa si văzu formele de brioșe umplute si gata de pus in cuptor. Zâmbi vesel, stiind ca Taehyung al lui a făcut totul pentru el, pentru al surpinde. Oh, si cat de drăguț i se părea satenului asta. Chiar nu se aștepta, dar era atât de fericit.

𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪;𝙩𝙠Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum