》53《

995 64 92
                                    

"Unde mergem?" intreaba blondul entuziasmat, ieșind din dormitorul lor cu alte haine.

Jungkook se încruntă puțin cand văzu ținuta celui mai mare. Se ridică de pe canapeaua pe care stătea si lasa briosele pe măsuță de cafea.

"Iubire, e cam frig azi. Hai sa ne îmbrăcăm cu altceva, nu vrei?" intreaba șatenul, punandu-si mâinile pe talia celui mai scund, tragandu-l mai aproape de el.

Blondul aproba zâmbind, stiind ca șatenul avea dreptate. Era puțin cam frig pentru pantalonii scurți si tricoul pe care îi alesese el.

Jungkook îl trase după el in dormitor, deschizând usa dulapului gandindu-se cu ce s-ar putea îmbracă blondul. Scoase o pereche de blugi albaștri si ii lasa pe pat pentru ca blondul sa se poata imbraca. Acum urmează provocarea. Stia ca cel mare era destul de pretențios cand vine vorba de tricouri sau hanorace. A stat timp de aproape cinci minute, gandindu-se ce sa aleaga.

Blondul se îndrepta spre el și scoase unul dintre hanoracele negre ale iubitului sau.

"Gata! Acum suntem îmbrăcați la fel!" spune Taehyung îmbrăcand hanoracul. Jungkook îi zâmbi moale si ii prinse mana, tragandu-l după el pe hol.

"Era sa uit!" striga acesta oprindu-se brusc, facandu-l pe blond sa îl privească confuz.

Șatenul fugi în bucătărie si lua micuțul cos de pe masa si pătură ce stătea lângă el. Alerga cu ele si le duse la intrare. Alerga inapoi in casa cand isi dădu seama ca Taehyung inca îl privea din hol, confuz.

"Haide iubire! Sa punem astea în mașină." spune Jungkook făcând referire la obiectele din mâinile sale. Taehyung chitai fericit si alerga spre el. Depuse un sarut moale pe obrazul iubitului său și lua rapid coșul din mâinile sale, fugind afara din casa.

Jungkook chicoti, scuturandu-si usor capul. Îl urma pe blond, ajungând rapid la șosea, unde aveau parcarea masina. Au aranjat lucrurile în portbagaj, urmând să verifice dacă au tot ce le trebuie, de-abia apoi urcând în mașină.

"Unde mergem?" intreaba blondul în timp ce se chinuia să își fixeze centura. Jungkook îi zâmbi și se întinde spre el, ajutandu-l sa isi puna centura.

"Mergem sa ne plimbam, iar daca nu va ploua vom merge la picnic." spune șatenul vesel, obținând aprobări și mulțumiri din partea celui mare.

Jungkook isi trecu o mana prin părul lui Taehyung înainte să pornească motorul. Verifica rapid ca cel din dreapta sa sa fie bine si porni spre destinație.

《》《》《》

kim_tae95

    ♡  💬  ➢    653 aprecieri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

    ♡  💬  ➢
    653 aprecieri

kim_tae95 @ jeon_kookie97 a spus că au fost cele mai bune brioșe pe care le-a mâncat ☺💕

𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪;𝙩𝙠Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum