Trecuseră două săptămâni de la am putea-o numi cearta băieților cu părinții săi. Jungkook a continuat să stea la Taehyung, asigurandu-se ca băiatul se simte iubit si in siguranta. În aceste două săptămâni s-au învăluit unul pe celălat în iubire, devenind si mai atașați unul de celălalt.
Doamna Kim incerca sa ii convingă si pe ceilalti sa fie deacord cu relația celor doi, iar după multe insistențe reuși să ajungă în punctul în care dorea.
***
"Ar trebuit să acceptăm. Facem mai rau asa! Oricum ei vor rămâne împreună, ca suntem deacord sau nu." se pronunță clar doamna Kim.
"Doar noi vrem sa îi casatorim pe Jungkook si Nara_" începu doamna Jeon dar vorbele îi fură oprite.
"Nu cred ca vorbesti serios! Jungkook nu va fi deacord si nu va accepta sub nici o forma, iar de asta sunt sigură. Vrei sa ii căsătorește doar pentru ca acea fata îl place? Cred ca intai ar trebui să te preocupe dorințele lui, înainte de ale celorlalți. E viata lor, ar trebui să îi lăsăm să aleagă."
"Si daca vor face alegeri greșite, pe care le vor regreta în viitor?" intreaba domnul Jeon serios, încercând să schimbe modul de gândire a femeii din fata lui.
"Atunci vor invata ceva din acele greseli. E mai bine sa ii lăsăm să aleagă ei. Vreti sa îl căsătoriți pe Jungkook cu cineva pe care el nu îl iubește, crezând că asta e cel mai bine pentru el, dar în viitor va ajunge sa adune multa ura pentru voi, doar pentru ca nu îl lăsați să își ia propriile decizii."
"Draga, dar ambii sunt băieți." afirmă domnul Kim, facandu-i pe soții Jeon sa îl aprobe.
"Da, dar au dreptul să aleagă. Noi am ales pentru noi, acum e randul lor."
Si cu acestea fiind spuse, plus multe alte argumente din partea tuturor, doamna Kim reuși să îi pună pe toți pe gânduri.
***
"Jungkookie, mama vrea sa ne întâlnim cu ea la cafeneaua de peste drum." vocea blondului îl facu pe Jungkook sa isi ia privirea de pe ecranul TV-ului si sa o îndrepte spre băiatul ce se trantinse lângă el pe canapea."Vrei sa mergem?" intreaba șatenul tragandu-l pe Taehyung mai aproape de el.
Blondul doar aproba, urmând să meargă împreună sa se schimbe in niste haine mai prezentabile.
***
"Ma bucur mult ca ati putut veni!" spune femeia facandu-le cu mana.
"Si noi ne bucurăm să te vedem. E totul în regulă?" intreaba blondul asezandu-se pe bancuta din partea opusă a mesei, alături de Jungkook ce îi prinse mana îi a sa pe sub masă.
Femeia zâmbi, aproband. Avea o stare euforică gandindu-se ca a reusit sa ii convingă si pe ceilalti sa fie deacord cu relația celor doi. Pregătise o surpriză pentru sfârșitul anului împreună cu doamna Jeon, primind desigur ajutor si din partea soților lor.
"Am doua vești..." începu ea, urmând să facă o pauză pentru suspans. Iubea să facă asta. Sa lase oamenii în suspans era specialitatea sa, doar putem spune că nu era calitatea pe care Taehyung o admira cel mai mult la ea.
"E de bine sau de rau?" intreaba șatenul curios.
"Depinde cu o luati voi. Prima, am reusit, după multe argumente si discutii, să îi conving pe cei trei nemultumiti!" spune ea, un zâmbet larg apărând pe chipul ei.
Taehyung afișa un zâmbet mic, sperând că intuiția lui sa fie corecta.
"Adică, sunt deacord cu noi?" intreaba blondul, speranta putandu-se depista rapid din glasul sau.
Doamna Kim doar aproba, zâmbind si mai larg cand văzu fericirea celor doi îndrăgostiți.
"Jungkookie! Nu pot sa cred!" exclama entuziast cel mare, imbratisandu-l strâns Jungkook, care doar chicoti si ii răspunse la îmbrățișare.
"Si a doua veste?" intreaba șatenul, mangaindu părul moale al iubitului sau.
"Păi... ati terminat facultatea, nu?" intreaba femeia încercând să tragă de timp, deși era atât de dornică să spună mai repede vestea cea mare.
"Da." afirmara amândoi la unison.
Doamna Kim doar zâmbi.
"Atunci, ar trebui să vă faceți bagajele. În două zile plecati in vacanta!" exclama ea fericita lasandu-i pe cei doi șocați. Jungkook si Taehyung isi aruncara priviri intrebatoare unul altuia, urmând să o privească iar pe femeia mai in varsta din fata lor.
[n/a] : această carte a trecut de 10.5k lecturi și 2k voturi. vă mulțumesc mult pentru tot sprijinul acordat! știu că acest capitol e destul de scurt și plictisitor și îmi pare foarte rău pentru asta, dar așa era în planificarea mea și nu puteam trece peste el.
× ne citim capitolul viitor 🍪💌
CITEȘTI
𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪;𝙩𝙠
Fanfiction𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 | ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ Câte se pot întâmpla când trimiți un mesaj persoanei greșite! □■□■□■□■□■□■□■□■□■□ ❝ "Promite-mi că nu mă vei părăsi vreodată..." "Îți promit, îngeraș!" vocea blândă a celui șaten reuși să îl mai liniștească pe blondul ce se...