Jungkook era acum acasa. Se gândea cum ar trebui să le spună părinților săi despre relația sa cu Taehyung. Nu îi plăcea ca acea secrete fata de ai sai.
"Mama!" se auzi vocea băiatului în timp ce cobora pe scări.
Mama sa era în living, pe canapea si se uita la o emisiune televizată. Isi îndrepta atenția spre cel mic cand il auzi strigand-o.
"S-a întâmplat ceva?" intreaba această puțin confuză.
"Am-am nevoie de ajutorul tau!" spune cel mic asezandu-se pe canapea, lângă mama sa. Încerca să se poarte normal, sa nu se intimideze.
"Spune!" il îndeamnă mama sa închizând televizorul si indreptandu-si atenția spre el.
"Mm, nu cred ca il stii pe Jimin. E un prieten. Jimin iubeste foarte mult un băiat si are o relație cu el de ceva timp, dar părinții lui nu stiu." spune si făcu o pauza. "M-a intrebat daca ar trebui să le spună spuna alor sai si daca da, cum." spune el sigur pe el.
"Si eu ce trebuie sa fac?" intreaba mama lui putin confuză.
"Voiam să stiu cum ai reacționa tu daca ai primi o astfel de veste." spune el cat de calm putu.
Nici el nu stia cum de era asa de calm, dar se bucura pentru ca nu voia să spună ceva gresit si sa se dea de gol.
"Oh, eu nu sunt deacord cu asemenea relații. Jungkook, dragule, tu vei moșteni firma deci va trebui să ai o imagine bună în fața celorlalți, deci va trebui să te însorit cu o fata, nici de cum cu un băiat! Si sunt msi milt ca sigura ca tatal tau nu ar fi deacord cu asa ceva!" spune mama sa având o expresie neutră.
"M-merci pentru ca m-ai ajutat! Voi vedea ce îi voi spune." spune el ridicandu-se si urcând scările spre camera lui.
Mama lui il primi, fiind puțin suspicioasă. De ce o întrebase asta. Adică, înțelesese motivul,dar de ce pleca asa repede si de ce se albie la fata?
Femeia își lua telefonul si intra in contacte, apelând unul din angajații firmei.
"Lee, vreau sa il supraveghezi pe Jungkook cateva zile. Se poartă destul de ciudat si pleca des de acasa. Urmareste-l si spune-mi ce afli, dar ai grijă să nu te vada!" spune femeia după ce angajatul răspunse, apoi îi închide.
Ofta si redeschise televizorul, continuând să urmărească emisiunea la care se uita acum cateva minute, încercând să uite discuția pe care o avusese cu fiul ei.
Jungkook se tranti zgomotos pe pat si isi lua telefonul ce bazaia. Primise un mesaj de la Taehyung în care îl întreba dacă vrea sa iasa sa se plimbe sau sa mănânce ceva.
Cum era sfârșitul anului se apropiau examenele, iar asta îi stresa pe amândoi, acum rar având timp de ieșiri.
Jungkook zâmbi și se ridică din pat, gata să se îmbrace. Nu mai ieșise cu Taehyung de mai mult de o săptămână pentru ca a avut multe teme, proiecte si pentru ca s-a apucat sa repete toată materia de pe acest an. O iesire i-ar prinde bine!
Ii trimise mesaj blondului ca va ajunge la el in maxim douăzeci de minute si isi lasa telefonul pe pat, urmând să se schimbe.
Se îmbracă cu niste haine comode, pantaloni de trening, adidași si un tricou alb.
Coborî la parter si eu gata să iasă cand vocea mamei sale il oprise.
"Unde te duci?" intreaba femeia dând sonorul televizorului mai încet.
"Ies cu niste prieteni, probabil voi mânca în oraș asa ca nu ma așteptați le cina." spune el verificând ora ce era afișată de ceasul electronic al telefonului sau.
"Dar nu urma să ai examene?" intreaba femeia asezand telecomanda lângă ea pe canapea.
"Ba da, dar cred ca mi-ar prinde bine o mica pauza." spune el afișând un zâmbet drăguț ce o faci si pe femeie sa zâmbească.
"Atunci distrează-te! Dar ai grijă!" spune mama lui devenind mai serioasă.
"Voi avea grija! Pe mai tarziu!" spune băiatul si părăsi locuinta.
Isi lua motocicleta si porni spre complexul de apartamente în care locuia iubitul sau.
Între timp mama satenului isi lua telefonul si apela același angajat.
"A plecat! Fi cu ochii pe el!" spune femeia serioasă închizând televizorul si asezandu-se mai bine pe canapea.
"Doamna, cu tot respectul, nu credeti ca e cam mare ca sa trebuiască sa il urmăresc?" intreaba cat de respectuos putu angajatul.
"Tu doar fa ce ti-am cerut!" spune femeia aspru si ii închise.
■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■
[n/a] : cam scurt dar n-am ce face, sunt obosită si am vrut totusi sa postez. sper totusi ca va place!
×ne citim capitolul viitor 💌
CITEȘTI
𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪;𝙩𝙠
Fanfiction𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 | ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ Câte se pot întâmpla când trimiți un mesaj persoanei greșite! □■□■□■□■□■□■□■□■□■□ ❝ "Promite-mi că nu mă vei părăsi vreodată..." "Îți promit, îngeraș!" vocea blândă a celui șaten reuși să îl mai liniștească pe blondul ce se...