》47《

912 75 22
                                    

kim_tae95

   ♡  💬  ➢   1285 aprecieri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   ♡  💬  ➢
   1285 aprecieri

kim_tae95 așteptând ca acest somnoros sa se trezească pentru a putea pleca ♡

Vezi toate cele 3079 de comentarii

park_mochi plecati azi??

kim_tae95 da, abia astept!!

sunshine_ drum bun, tae! cand va întoarceți facem o reuniune de familie? :)

kim_tae95  te întorci?!!! Nu cred!! Hoseok! Da, facem reuniunea! Abia astept sa ne revedem! Imi este dor de certurile dintre Jin si Namjoon! Vin si ei, nu?

sunshine_ sigur ca vin si ei!

non_ma45 drum bun!!

karma_99 absolut adorabil!

《》《》《》

Taehyung zâmbi și își închise telefonul, punandu-l pe noptieră. Se apleca peste Jungkook si ii sărută iar buzele, vrând cu orice preț să îl trezească.

"Haide, Jungkookie! Trezeste-te!" spune blondul pe un ton copilăros, zgaltanandu-l pe băiatul pe jumătate adormit de sub cearșafurile albe.

"Sunt treaz! Sunt treaz!" mormăi Jungkook frecandu-si ochii pentru as i recăpăta vederea clară.

Taehyung zâmbi și se îl sărută iar, urmând să se ridice din pat.

"Ma duc sa fac cafeaua. Te astept in bucătărie." spune el zâmbind, dar se opri în tocul uși și se întoarse, văzând că Jungkook sa întoarse pe partea cealaltă si se făcuse comod fiind gata să adoarmă iar. "Si sper ca nu va trebui să vin iar după tine." spune el chicotind cand auzi mormaitul adorabil al satenului.

Părăsi camera doar pentru a se întoarce cinsprezece minute mai târziu. Jungkook nu venise inca la masa, iar blondul se întreba ce tot făcea.

Deschise încet usa, privind la un Jungkook ce dormea liniștit, scoțând mici pufnete. Taehyung zâmbi și se îndrepta spre pat. Of, ce se face el cu cineva ca Jungkook? Trebuiau să se grăbească daca voiau să ajungă repede la destinație. El nici nu stia exact unde plecau, doar Jungkook stia si refuza sa ii spuna, zicând că este "o surpriza". Avea noroc ca îi plăceau surprizele, altfel...probabil s-ar fi ținut după el până i-ar fi spus unde pleaca.

Se așeza pe marginea patului, încercând să îl trezească pe saten, dar acesta avea un somn adânc și nu dădea semne ca se va trezi prea curând.

"Jungkookie! Haide, trebuie sa plecam! Jungkookie!"

Taehyung continua să îl strige si sa îl miște, dar rezultatul era același.

𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪;𝙩𝙠Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum