40

5 6 0
                                    

Tengku Marlissa Hana P.O.V

Hmmm.. akhirnya apa yang aku rancang selama ni berjaya jugak. Sekarang hanya tinggal satu je lagi rancangan aku yang belum aku selesaikan. Better aku selesaikan cepat sebelum Aril buat apa-apa keputusan.

"Sayang tunggu la I!"

"Apa lagi kau nak? Aku dah buat kan apa yang kau suruh? So tolongla jangan kacau hidup aku lagi!"

"Not yet sayang, you still kena buat something dengan I."

"Apa benda?"

"Couple dengan I."

"What?! Memang taklah aku nak couple dengan kau! Semuanya salah kau sebab suruh aku putus dengan Salsa!"

"Well, you takde pilihan lain Aril... don't you?"

"Ye, memang aku dah takde pilihan lain! Sebab apa? Sebab kau ugut aku!"

"Well, kalau I tak ugut you, rosak la plan I nanti."

Huh! Aril you ni memang senang jugak la kan I nak dapatkan you? Ugut je terus dapat. So easy!

"Aril, kalau you tak nak couple dengan I... okay fine... tapi jangan you menyesal kalau one day you jumpa Salsa dalam keadaan dia cacat. Okay bye baby."

"Hana! Please la jangan apa-apa kan Salsa! Dia tak salah!"

"So, kalau you taknak I apa-apa kan dia, better you ikut je apa yang I suruh ni.... Boleh tak sayang?"

"Fine!"

"Macam tu la baby I kan? So now, kita dah officially couple la kan?"

"Hmm.."

"Baby jom date!"

Akhirnya, aku dapat jugak jadikan kau sebagai boyfriend aku. Dah bertahun aku tunggu detik-detik yang macam ni. Aku akan pastikan yang kau takkan dapat tinggalkan aku walau apa sahaja cara yang kau buat, Aril.

TIADA LARA YANG BAHAGIATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang