43

5 2 0
                                    

Dah sebulan Salsa tinggalkan aku kat sini, and dah sebulan jugaklah hubungan aku dengan Hana. Even tak berapa reda, aku still terpaksa teruskan hubungan ni. Haihh.. kenapalah nasib aku ni teruk sangat? Baru je nak rasa bahagia dengan orang yang tersayang, tiba-tiba jadi macam ni pulak.

"Morning baby!"

Ish.. awal pulak minah ni sampai.

"Baby! tak dengar ke I tegur You ni?"

"Dengar....."

Malaslah aku nak ber 'baby-baby' dengan dia, kalau dengan Salsa tu nak jugak la panggil macam tu.

"Baby I miss you!"

Ewwww!! Sekali pun aku takkan rindukan dia!

"Baby! You ni kenapa?!"

"Aku nak masuk kelas."

"Baby kejap la! I tak puas lagi nak sweet-sweet dengan You!"

"Aku takde mood nak sweet-sweet dengan kau."

"Baby!!!!"

Biar jelah dia jerit-jerit macam orang gila pun, malas aku nak layan perempuan tu! Yang aku tahu, dalam hati aku ni cuma ada seorang je yang aku sayang iaitu,Salsabilla. Better aku try call dia lepas habis sekolah nanti, kot-kot la dia angkat ke?


Ding, ding ding, dong!!!!! Ding, dong, ding, dong!!!!!

Baik aku lari cepat-cepat, sebelum minah tu nampak nanti lagi  la bahaya. 

"Aril!!!"

Aduuuuu, awal pulak minah ni keluar kelas! Rosak plan aku!

"Baby jom dating? Dah lama kita tak dating kan?"

"Bukan semalam dah dating ke?"

"Alaaa.. dah 24 hours kan tak dating? Please baby!"

"No, harini tak boleh."

"You ni kenapa? Asyik nak mengelak je dari I! Benci tau!"

"Alah... esok-esok pun boleh date kan? Ade banyak homework la harini, next time jelah."

"Eeee ade je kan alasan You tu?"

"Okaylah, bye"

"Baby!!! I tak habis cakap lagi ni!!!"

"Esok-esok jelah kau sambung Hana! Aku balik dulu!"

Salsa, I miss you soo much!! I tahu ni semua salah I but, I harap yang You boleh maafkan I one day soon.

TIADA LARA YANG BAHAGIATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang