Sunshine 15. Bölüm (EGE)

2.2K 143 14
                                    

kısa, çok kısa bir bölüm, bir mesaj Ege'den Toprak'a... Ege, doğumgününden ayrılmıştır, saatler sonra sabaha yakın saatlerde Toprak'a bir mesaj atar :)

"Senin evinde yatağın içindeydik, yaklaşmaya korkuyordun. Tek bir gece vardı elinde ama bakışlarıma yakalandıkça saçlarını geriye itip gözlerini kaçırıyordun. Yataktan kalktın ve salondaki gitarını alıp tekrar geldin. Cam açık, rüzgar çılgın, sen demode bir romantiktin ama mutluydum, sen her ne kadar inanmasan da mutluydum. İstediğimi ya da istemediğimi açıkça söyleyebilirdim, vakit tanısaydın tercih de edebilirdim ama sen beklemekten kaçıp her şeyi tepetaklak etmeyi seçtin. Kızgın ya da pişman değilim, hiçbir zaman benlik üstünde bir büyüye kapılıp yaklaşmadım sana, istediğimi inkar etmeyeceğim. Yeşillikli yolda gün batımında ellerimi kaldırıp seni çağırdığımda ruhumla çağırmıştım, "Seni seviyorum" dediğimde ne yaptığımı biliyordum. Tüm bunların bir ismi, bir sebebi vardı elbette ama sen 'yalan' diyip savaşmadan kazanmayı tercih ettin. Tamam, izin veriyorum kazanmana. İzin veriyorum kaçmana.
Ne yaşadığımızı bile bilemezken saatler, günler, gelecekler istedin ve hepsini önceden bilmeyi, kurgulamayı, kontrol etmeyi... Benim içinse esas olan hep ândı, belki de bu yüzden bana dair boşlukları dolduramadı zihnin. O gece yatakta doğaçladığın şarkıyı düşünüyorum şimdi, sözleri uydurmaya çalışırken nasıl güldüğümüzü... Senin amansız dramatik cümlelerini, benim araya illa ki saçmalık katışımı... Tek üzülen sen değilsin, tek mutlu olan da olmadığın gibi. Kahkahalarıma da, göz yaşlarıma da değdin, yaşattığın tüm gerçekler için teşekkür ederim. Yorulduğunu biliyorum, içindeki düşüncesiz, kuralsız kahraman çıkmak istiyor artık oyundan... tamam. İzin veriyorum. Sakin sularını bulanıklaştırdığım için affet beni, bundan sonrakilerde uçsuz bucaksız denizler diliyorum sana, iyi ki doğdun."
ege

Sunshine (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin