O několik týdnů později se z rodinky hrající si radostně na pláži změnily v rodinu plnou strachu prchající do bezpečného útočiště.
Sluneční erupce přišly nečekaně a neušetřily nikoho. Muže, ženy, děti, lidé umírali a přeživší nemohli dělat nic jiného než se na to dívat a čekat, kdy je potká podobný osud.
Jakmile se počty obětí slunečních erupcí začaly snižovat, lidé se pomalu začali vzpamatovávat. Rodiny se nacházely ať už živé či mezi oběťmi. Svět se pomalu začal vracet k životu, když lidstvo zasáhla další rána. Nemoc, na kterou nikdo neznal lék. První vlna zabíjela okamžitě, později nakažení lidé trpěli v bolestech klidně i několik dní.
Rodinka vládce moří, jak si s oblibou říkali, přišla o prvního člena již při slunečních erupcích. Otec se vydal hledat jídlo a už se nevrátil. Stejně jako on i mnoho dalších zemřelo při snaze udržet sebe a své rodiny při životě. Zbytek rodiny se s pomocí dalších dokázal dostat do bezpečného útočiště, nebo alespoň něčeho co za bezpečné útočiště považovali. Žili celkem šťastně, měli jeden druhého a to jim stačilo.
Po půl roce se u matky dětí začaly projevovat první příznaky nemoci. V první chvíli byla veselá, za chvíli zuřila na celý svět a pak se rozbrečela a litovala všeho co provedla. Starší chlapec věděl, kam to celé bude směřovat a tak se snažil ochránit alespoň malou sestru. Matku nechal v dolní části domu a sám se s malou holčičkou uchýlil do prvního patra, aby ji udržel v bezpečí. I když občas slýchal matku jak pláče, přece to nikdy neobměkčilo jeho srdce, neboť věděl, že v další chvíli se rozzuří a začne ničit vše kolem sebe. Matčin stav se s každým dalším týdnem zhoršoval čím dál víc až nakonec byla ve stádiu, kdy se ani chlapec neodvažoval k ní přiblížit.
Toho osudného dne nepříčetná žena ničila vše co mohla, když přímo uprostřed jejího záchvatu vtrhli do domu vojáci ZLOSINu. Ženu bez lítosti zabili a jali se prohledávat zbytek domu, neboť věděli o přítomnosti dvou dětí. Ty po krátkém hledání našli v prvním patře v dětském pokoji. Vzpouzející se děti odvezli do centrály ZLOSINu.