Fáze dvacátá šestá

130 10 0
                                    

I když ví, že je stále naživu, přesto cítí, že se právě v této chvíli nachází někde mimo své tělo. V hlavě ji tíží přítomnost myšlenek ale to je to jediné, co si sebou ze světa odnáší. Navzdory tomu, že v dohledu není nic jiného než oslepující běloba cítí něčí přítomnost. Ať už se jedná pouze o palčivý pocit někde vzadu v hlavě, či o neustálé nutkání se otáčet přesto ví, že jí tělo nelže. Někdo je tady s ní a vypadá to, že nechce aby o jeho přítomnosti věděla. Ať už se však jedná o cokoliv zdá se, že jí nechce ublížit, jinak by už dávno zaútočil. A tak se nadále ostražitě prochází místem, na kterém je jak se zdá uvězněná. I přesto, že se pohybuje, neustálá jednotvárnost tohoto místa se tváří, jako by snad stála na místě. Jediným zvukem, který se rozléhá tím neznámým místem je něčí dech a ačkoliv neví jak, podvědomě tuší, že se nejedná o její dech. Protože ona nedýchá.

Když po několika hodinách, které také však mohly být minutami či dny pochopí, že z neznámého místa není úniku, vzdá veškeré snahy na nalezení cesty ven a jen se posadí na bělostnou podlahu a čeká. Čeká minuty, hodiny, dny, týdny a možná i roky ale přítomná oslepující běloba se neztrácí, na místě se nikdo neobjeví a ona stále neví co se děje ani kde se nachází. A pak to zahlédne. Zpočátku to považuje za klam unavené mysli, když to však uvidí znova, přiměje ji to se soustředit a o chvíli později to uvidí znova. Kdesi v dálce se objeví černá tečka, která ihned zmizí, jen aby se za chvíli mohla opět ukázat. Tento úkaz ji donutí vstát a bez váhání se vydat ke zdroji. Z pomalé a obezřetné chůze přejde do mírného běhu a za chvíli už běží co jí síly stačí, jen aby co nejdříve zjistila původ té neznámé záře. A čím více se blíží cítí, jako by ji ta tajemná temnota přitahovala. V dáli uslyší dech, klidný avšak dostatečně silný, ke kterému se přidávají zvuky. Zpočátku nepatrné mumlání je nyní hlasitější a ona tak pomalu dokáže rozeznat jednotlivá slova. A když běží do samého srdce temnoty, v hlavě ji zní ta slova, která jí poskytla možnost útěku. ,,Je čas vstávat.''

A ve stejné chvíli, kdy mladý chlapec ulehne ke spánku po boku svých přátel se na opačné straně Placu do temnoty místa probudí dívka, jejíž návrat zpečetí osud všech. 

Subject C8 - GuardianKde žijí příběhy. Začni objevovat