«Στίβ ξύπνα!!!»
Ακούω την φωνή της δίπλα μου ενώ ταυτόχρονα νιώθω το σκούντιγμα της στο γυμνό στέρνο μου.Σιγανοβρίζοντας την ώρα και την στιγμή που ξημέρωσε ανοίγω τα μάτια μου.
Την χαζεύω ενώ βάζει τα παπούτσια της. Η άσπρη κοντομάνικη μπλούζα που φοράει κάνει αντίθεση με το μαυρισμένο και ηλιοκαμένο δέρμα της.
«Τι με κοιτάς;;; Σήκω!! Μας περιμένουν κάτω!»
Ρολάρω τα μάτια μου και σκεπάζω το πρόσωπο μου με το μαξιλάρι.π'
Εφόσον αποφάσισα να συρθώ μέχρι το μπάνιο, ρυθμίζω το νερό στο χλιαρό και το αφήνω να τρέξει πάνω μου.
Αμέσως νιώθω το δέρμα μου να τσιτώνει και την νύστα να υποχωρεί.
Όταν τελειώνω και με τα απαραίτητα βγαίνω από το μπάνιο. Δεν την βλέπω πουθενά θα κατέβηκε κάτω..
Το ρολόι του κινητού γράφει 10:30, αγνοώ τα μηνύματα στα social και ανοίγω την μεγαλύτερη βαλίτσα από τις άλλες δύο. Βάζω στα γρήγορα μια γκρι κοντομάνικη και ένα μαύρο τζιν με σκισίματα. Αρπάζω το κινητό και την κάρτα του δωματίου και κλείνω την πόρτα πίσω μου.
.......«Στίβ αγόρι μου ξέρω ότι δεν θέλεις αλλά πρέπει, είμαστε καλεσμένοι και θα δημοσιευτούν περισσότερες φήμες αν δεν πάμε..» Είπε και πίνει μια γουλιά από τον καφέ της.
«Έχει δίκιο η μητέρα σου, άλλωστε δεν είναι δα και τόσο κακή ιδέα ένα πάρτυ, θα σου κάνει καλό, θα ξεχαστείς λίγο..»
«Πατέρα αλήθεια πιστεύεις ότι θα με κάνει να ξεχάσω ένα χαζό πάρτυ;; Ίσα ίσα όλοι οι δημοσιογράφοι που ο θεός να τους κάνει δηλαδή, θα με πρήξουν στις ερωτήσεις και εγώ σαν καλό παιδί θα πρέπει να τους υπενθυμίζω να μην φυτρώνουν εκεί που δεν τους σπέρνουν μην τους φυτέψω εγώ εκεί που ξέρω!»
Λέω απότομα και με ένταση στον τόνο μου. Τον βλέπω να κοιτάει το πιάτο σιωπηλός όπως και η μητέρα και η Λυδία. Πριν από λίγο τελειώσαμε το πρωινό ενώ καθόμαστε στο εστιατόριο του ξενοδοχείου.
Στην Σαντορίνη ήρθαμε πριν από πέντε ημέρες. Κάθε χρόνο το καλοκαίρι, είναι ένας απο τους προορισμούς μας η Ελλάδα. Φέτος δεν ήθελα να πάω σε κανέναν.
«Ας πάμε. Δεν μου φταίτε σε κάτι... Εξάλλου είναι η τελευταία μέρα.»
Ένα χαμόγελο χαράζεται στο πρόσωπο της Λυδίας.
«Αν θες μπορείς να μην κάτσεις όλη την ώρα..!»
YOU ARE READING
Εβελίνα
Teen FictionΔύο γοητευτικοί νέοι από διαφορετικές αφετηρίες. Δύο κόσμοι που συναντιούνται μέσα από ένα μονοπάτι γεμάτο δυσκολίες. Ένας μεγάλος έρωτας, ίντριγκες και πάθη. Μια ιστορία κλισέ όταν ξαφνικά όλα ανατρέπονται, τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται και τίποτα...