Κεφάλαιο 17

45 6 0
                                    

Πλευρά Πάρη
Μου δίνει την πληρωμένη απάντηση και φυσάω τον καπνό καθώς γελάω.

«Η Έβελην είναι σαν αδερφή μου

Της απαντάω κοιτώντας την κατάματα.

«Ο Παύλος είναι φίλος μου. Εσένα κολλητός σου

«Ο Παύλος προκάλεσε την βουτιά της, όχι τον τραυματισμό της. Και εσύ θα μπορούσες να είχες χτυπήσει όταν σε έριξαν! Επιπλέον όλοι ξέρουμε πως η Έβελην δεν προκαλείται εύκολα. Αν δεν ήθελε να πέσει δεν θα έπεφτε!

Δεν υπερασπίστηκα λοιπόν την σχέση μου με αυτόν αλλά την δική σας. Είναι αργά, είχατε πιει και οι δυο αρκετά και απλά τρόμαξα ότι... θα πιαστείτε στα χέρια. Αλλά προφανώς έκανα λάθος δεν είναι η δουλειά μου.. Με συγχωρείς».

Στρέφει την ματιά της αλλού βάζοντας μια τούφα απ τα μαλλιά της πίσω από το αυτί της.

«Συγγνώμη που διακόπτω..» Αρχίζει πλησιάζοντας διστακτικά η Άντρια.

«Λυδία πρέπει να φύγουμε, με πήρε τηλέφωνο η μητέρα σου καθώς λέει δεν το σηκώνεις εσύ... και λέει πως πρέπει να γυρίσουμε εφόσον έχει ήδη την έννοια του Στίβ και της Έβελην.»

«Ναι.» Απαντάει και σηκώνεται.

«Λυδία...» Την σταματάω λίγο πριν βγει απ την πόρτα.

«Άστο Πάρη..» Λέει και κλείνει την πόρτα πίσω της.

Πλευρά Εβελίνας
Αφού μαζέψαμε το τραπέζι κάθομαι στον καναπέ δίπλα στην Λυδία. Με παίρνει αγκαλιά και βολεύομαι.

«Πονάς ακόμα

«Πήρα παυσίπονο όποτε όχι τόσο.. εσύ καλά είσαι;» Πάει να μου απαντήσει και τότε έρχεται η Άντρια.

«Τι λέτε εσείς εδωω;» Λέει και με μια κίνηση ξαπλώνει στον απέναντι καναπέ ανοίγοντας την τηλεόραση.

Σηκώνω τα φρύδια μου αντιδρώντας στην άνεση της που για έναν περίεργο λόγο νιώθω να με ενοχλεί.

«Άστο σε αυτό το κανάλι, έχω ακούσει ότι είναι καλό σήριαλ.» Της λέει η Λυδία δείχνοντας την τηλεόραση.

«Χμ εγώ λέω να δούμε αυτό!» Λέει αλλάζοντας κανάλι.

«Στίβ, σε έψαχνα που ήσουν;
Τον ρωτάει καθώς κατεβαίνει την σκάλα.

ΕβελίναWhere stories live. Discover now