«Στέφανε τι κάνεις;»
Το βλέμμα του έχει αλλάξει σε παιχνιδιάρικο και έχει σχηματιστεί ένα πλατύ χαμόγελο.
«Άσε με!»
Προσπαθώ να τον σπρώξω αλλά δεν κουνιέται ούτε στο ελάχιστο. Πόση δύναμη έχει;
«Δεν νομίζω να θες να μάθεις το πόση δύναμη έχω.»
Ίσως και να θέ- ε τί; Τι είπα; ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ;
Σταματάω τις κινήσεις με τα χέρια μου εφόσον είναι μάταιες... και τότε με μια του κίνηση κλειδώνει σφιχτά τους δυο μου καρπούς μέσα στην παλάμη του αριστερού χεριού του και τα βάζει πάνω από το κεφάλι μου.
Ενώ κινεί αργά το άλλο του χέρι στα μαλλιά μου, περνώντας ένα ατίθασο τσουλούφι πίσω από το αυτί μου, όπου και γέρνει το κεφάλι του.
«Δεν θα τα ξανά βάλεις μαζί μου μικρή.»
«Εσύ το άρχισες!... και τις απειλές αλλού.» Λέω προσπαθώντας με νύχια και με δόντια να μην χάσω τις λέξεις μου και αγνοώντας το 'μικρή'.
Νιώθω τον διαχωρισμό των χειλιών..που σχηματίζουν ένα χαμόγελο. Μια καυτή ανάσα ξεγλιστράει από το στόμα του κυλώντας από το αυτί μου στο λαιμό μου... Αισθάνομαι αμέσως μούδιασμα στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου. Δαγκώνω το χείλος μου και χωρίς να το ελέγχω το κεφάλι μου γέρνει ελάχιστα στο πλάι.
Ανατρίχιασα. Το χαμόγελο που μεγάλωσε προδίδει ότι προδώθηκα.
«Καλή μέθοδος η wikipedia δεν λέω, αλλά σε είχα για πιο έξυπνη..»
Λέει και με κοιτάει αυτή την φορά στα μάτια.
Προσπαθώ να φύγω μα πάλι μάταια. Αν δεν υπήρχε αυτός ο..... ο άχρηστος τοίχος τώρα θα μας είχε δει η καθηγήτρια και δεν θα γινόταν τίποτα από αυτά. Γιατί σε εμένα;;
«Κοίτα με.»
Οι αισθήσεις μου τον υπακούν, το κέντρο ελέγχου μου λυγίζει στα λόγια του και το βλέμμα μου υψώνεται στα καταπράσινα μάτια του.
Όπως ακριβώς και εκείνη την νύχτα χάνομαι μέσα τους μέχρι που ξεκουμπώνει τα βλέμματα μας και κοιτάει κάτω γελώντας. Γιατί γελάει;; Επίσης..... κάτσε μόλις πριν λίγο με είπε χαζή;; ΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ WIKIPEDIA??
«Δεν είμαι χαζή. Αλλά ούτε και φυτό για να ξέρω την κάθε χρονολογική περίοδο και την ιστορία του κάθε ανθρώπου!!»
«Τότε.. γιατί θεώρησες ότι πρέπει να μου αποδείξεις ότι ξέρεις;»
«Δεν θεωρώ ότι πρέπει να αποδείξω τίποτα σε κανέναν!»
YOU ARE READING
Εβελίνα
Teen FictionΔύο γοητευτικοί νέοι από διαφορετικές αφετηρίες. Δύο κόσμοι που συναντιούνται μέσα από ένα μονοπάτι γεμάτο δυσκολίες. Ένας μεγάλος έρωτας, ίντριγκες και πάθη. Μια ιστορία κλισέ όταν ξαφνικά όλα ανατρέπονται, τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται και τίποτα...