Πλευρά Άννυς
«Έχεις μιλήσει στην Έβελην για αυτό το κεφάλαιο της ζωής σου; Ρωτάω επειδή απ όσο την γνωρίζω οι απόψεις μας συγκλίνουν!»«Ναι και στάθηκε δίπλα μου όπως κάθε φορά. Κάναμε ατέλειωτες συζητήσεις και με βοήθησε πάρα πολύ δεν ξέρω τι θα έκανα αν δεν ήταν εκείνη και η υπόλοιπη παρέα φυσικά..!
Το θέμα είναι πως εκείνη...είναι εκείνη!Είμαστε τελείως διαφορετικές... την Έβελην ποτέ δεν την ένοιαζαν οι φήμες. Ποτέ δεν δειλιάζει να κάνει αυτό που θέλει. Κόβει μαχαίρι ότι την ενοχλεί, και κάθε γέφυρα με όποιον την πειράζει.
Ποτέ δεν δίνει δεύτερες ευκαιρίες ειδικά σε άτομα που δεν έχουν κερδίσει ψηλή θέση στα μάτια της. Όμως για αυτά που την έχουν κερδίσει μπορεί να κάνει τα πάντα.
Ενώ εγώ... εγώ πιστεύω ή μάλλον θέλω να πιστεύω πως ο άνθρωπος αλλάζει. Δίνω δεύτερες ευκαιρίες με την ελπίδα πως θα την αξιοποιήσουν!»
Ολοκληρώνω και κάνω μια παύση όταν ο Αντώνης φτάνει στο τραπέζι μας για να μαζέψει τα πλέον άδεια πιάτα μας.
«Θέλετε να σας φέρω κάτι άλλο, είστε εντάξει;»
«Όχι! Σας ευχαριστούμε πολύ, ίσως αργότερα! Ήταν όλα πολύ νόστιμα!» Του λέει ευγενικά η Λυδία αφού μου έριξε ένα ερωτηματικό βλέμμα για το αν θέλω κάτι.
Ο Άντωνης κοιτάει πίσω και δίπλα του προβληματισμένος και ύστερα ξανά στρέφεται στην Λυδία.
«Σας;;; Τόσο γέρος φαίνομαι;» Λεει γελώντας κάνοντας με την σειρά του και εμάς να γελάσουμε!
«Αχαχαχαχα όχι όχι! Δεν ήθελα να σα- σε προσβάλω.. απλά είναι θέμα αρχών.. σεβασμού όπως θες πες το!»
«Αχαχαχαχ εντάξει λοιπόν όπως ΣΑΣ βολεύει να μου μιλάτε!»
Λέει πριν φύγει με τον κόκκινο δίσκο γεμάτο πιάτα. Η Λυδία χαμογελάει και ξανά στρέφεται σε εμένα.
«Awkwaaaard..» Αναφωνεί και γελάω.
«Χαχα...Ένιωσα σαν αυτές τις φορές που χαιρετάς κάποιον αλλά δεν είναι αυτός.. ή όταν αγκαλιάζεις αλλά είχε κάνει κίνηση για χειραψία..!»
«Αχαχαχαχ ναι ναι! Ξέρω ακριβώς ποιό συναίσθημα περιγράφεις! Αλλά ο Αντώνης είναι πολύ κομπλέ δεν χρειάζεται να νιώθεις έτσι!»
«Εντάξει λοιπόν που είχαμε μείνει;.. Α ναι! Άρα εφόσον ξανά μιλάτε να υποθέσω του έδωσες μια δεύτερη ευκαιρία ποντάροντας στην εξέλιξη της συμπεριφοράς του; Σου άρεσε δηλαδή τόσο πολύ;»
YOU ARE READING
Εβελίνα
Teen FictionΔύο γοητευτικοί νέοι από διαφορετικές αφετηρίες. Δύο κόσμοι που συναντιούνται μέσα από ένα μονοπάτι γεμάτο δυσκολίες. Ένας μεγάλος έρωτας, ίντριγκες και πάθη. Μια ιστορία κλισέ όταν ξαφνικά όλα ανατρέπονται, τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται και τίποτα...