27

984 65 1
                                    

Part ni mungkin lebih kepada NamYoung. So please jangan kecam dan teruskan baca.

Lagi satu, sekarang author dah tak guna kan simbol ** untuk menunjukkan mereka buat sesuatu aktiviti. Tapi author dark kan lagi perkataan nya.

Kring!!! Loceng Seoul Music High School berbunyi menandakan waktu rehat telah bermula. Para murid dari setiap kelas berpusu-pusu untuk keluar kerana tidak mahu berbaris panjang semasa membeli makanan.

Apabila Namjoon melihat member-member nya lari meninggalkannya, dia hanya menggelengkan kepala dan mengeluh.

Namun matanya tertancap pada seorang gadis yang amat dikenalinya sedang berbual dengan seseorang di telefon dengan gembira sekali. Rupa-rupanya gadis itu ialah Chaeyoung. Dia berasa pelik. Mengapa Chaeyoung senyum dengan gembira sekali?

Kerana tidak mahu jadi terlalu suspen. Akhirnya dia pergi mendekati Chaeyoung.

Chaeyoung: bercakap dengan seseorang di telefon// yeke? Hahah oppa ni lawak lah. Dahlah oppa Chaeyoung letak dulu. Bye.

Namjoon: //Di belakang Chaeyoung// Hai Chaeyoung. Borak dgn siapa tu? Namchin kesayangan ke?

Chaeyoung://toleh ke belakang//Namjoon oppa! Ha'ah Chaeyoung bercakap Chen oppa tadi. Dia call kata dia tak dapat rehat dgn Chaeyoung sbb dia nak siapkan kerja yang berlambak.

Namjoon:laa macam tu ke? Kalau oppa nak rehat dengan Chaeyoung boleh tak? Lagipun kawan-kawan oppa semua pergi tackle crush diorang.

Chaeyoung: Chaeyoung on je. Lagipun unnie-unnie Chaeyoung dah menghilang ke mana tah. Jom lah Chaeyoung lapar ni.

Namjoon:jom.

Di kantin

Namjoon: nah. Seplastik kimbab dan sekotak milo sejuk.

Chaeyoung: gomawo.

Namjoon: welcome. Chaeyoung, kalau oppa tanya ni Chaeyoung tak kesah ke?

Chaeyoung: apa dia?

Namjoon: kalau Chae takde benda nak buat malam ni nak tak keluar dengan oppa?

Chaeyoung: entahlah Chae pon tak tahu

"Lalalalalalala lalalalalalala lalalalalala... You and me in the moonlight.. Aah~."

Chaeyoung: kejap tau Chae nak jawab telefon ni dulu. Yeoboseyo?

Di talian telefon Chaeyoung

Chaeyoung : Yeoboseyo?

Chen : Chae-ahh!!! Sorry eh harini oppa tak dapat date dengan Chae. Hari ni cikgu oppa bagi oppa kerja sekolah lebih sebagai penalti sbb lambat hantar assignment yang penting haritu. Dahlah kene hantar esok. Mianhae Chae-ahh.

Chaeyoung : Gwaenchana. Oppa fokuslah pada kerja oppa. Chae tak kacau.

Chen: kalau macamtu oppa letak dulu eh. Oppa nak siapkan sekarang.

Chaeyoung : nae. Annyeong.

Talian diputuskan

Namjoon: siapa tu Chae?

Chaeyoung : Chen oppa. Dia kata dia tak dapat date dgn Chae hari ni sbb cikgu dia bagi assingment yang banyak.

Namjoon : jadi maknanya Chae freelah malam ni?

Chaeyoung : freelah. Pasal hal tadi Chae rasa bolehlah kot Chae pergi. Pukul berapa oppa?

Namjoon: dalam pukul 8 macamtu lah. Oppa akan ambik Chae kat depan rumah

Seoul Music High School Love Story💞Where stories live. Discover now