30

891 57 1
                                    

BTS

Rapmonster: J-Hope hyung, siapa yang jadi pasangan kau nanti?

Suga: yelah kitorang belum tahu lagi pasangan kau.

J-Hope: korang nih. Yelah pasangan aku ialah.............

BTS: siapa? Siapa? //mata terbuntang luas//

J-Hope: Red Velvet Joy.

V: Joy? Kenapa bukan Momo yang jadi pasangan kau?

J-Hope: Xiumin Exo dah ambik dia dulu.

BTS: kesian.

V: hyung. Aku dah kena pergi ni. Nak ambik Jennie

Jimin: Jennie dah sedar ke?

V: dah lama dah sedar. Cuma sekarang ni dia lemah sikit. Aku suruh dia takyah pergi majlis tu tapi dia tetap nak jugak.

Rapmonster: biarlah dia, V.

V: tapi macam mana korang nak pergi majlis tu nanti kalau aku pakai kereta kita?

Suga: takpe. Abang Lisa boleh tumpangkan.

Jungkook: alang-alang dah cakap pasal Lisa, siapa pasangan dia masa majlis tu nanti?

J-Hope: manalah aku tahu. Tapi tak silap aku pasangan Lisa tu rapat jugak ngan dia.

V: hyung aku gi dulu. Jumpa kat majlis tu nanti tau!

Rapmonster: hmm okay bye bye!

Di Seoul Music High School

BTS keluar dari kereta Dantao lalu mengucapkan terima kasih kepada Dantao kerana telah tumpangkan mereka. Apabila kereta Dantao hilang daripada pandangan. BTS segera memasuki perkarangan sekolah mereka dengan penuh gaya sekali. Mereka kelihatan sangat segak dan menawan sekali apabila memakai tuksedo yang baru dibeli beberapa hari lepas, sehingga kan ada segelintir pelajar perempuan yang menjerit-jerit melihat BTS.

J-Hope: korang, kita pecah lah. Aku dah kena cari Joy. Nanti dia membebel macam makcik tua pulak kalau aku lambat.

Rapmonster: hmm eloklah tu, aku pon dah kena cari Chaeyoung ni. Takut-takut nanti dia ternampak Sowon dan Chen bersama dia nangis lagi.

Mereka segera berpecah untuk mencari pasangan masing-masing.

Jungkook: manalah Ji-eun noona ni? //tengok jam//

???:Jungkook! Yang kau berdiri kat situ macam  tunggu nak kena belasah tu buat apa?

Jungkook: eh takde lah. Saya tengah tunggu noona. Noona kenapa lama sangat? Majlis dah nak start dahtu.

Ji-eun: hehehe. Sorrylah tadi aku tengah pilih gaun yang sesuai pastu trafik jam lah pulak.

Gaun Ji-eun (IU)

Seoul Music High School Love Story💞Where stories live. Discover now